Data e postimit: 2018-01-26 19:28:05
Lexime: 7309
Skenderbeu
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Madheshtia e figures se Skenderbeut.
Autori: Uinda Kapaj
Shkolla: Mustafa Qemal Ataturk
Klasa: 10a
Qyteti: vlore
E-mail: uindakapaj2002@gmail.com


Me kerkuan te krijoja nje ese per Gjergj Kastriot Skenderbeun. Nuk mund ta pershkruaj me fjale emocionin qe ndjeva ne ato momente. Ndihesha e privilegjuar qe do te kishe mundesine te shkruaja per simbolin dhe krenarine e kombit shqiptar. Ndersa tani hesht…Nuk e di po goja me eshte kycur dhe gjuha si nje femije tekanjoz nuk deshiron te flase. Mendoj se eshte pikerisht rendesia qe mbart kjo figure hyjnore e cila me pushton cdo muskul te trupit dhe me ben te dritherohem perballe saj.Por papritur, e gjendur perballe fletes se bardhe, gishtat rrembejne penen dhe nisin te thurin nje gjerdan vlerash per natyren e papershkrueshme te ketij personaliteti.
Cdokush prej nesh eshte njohur me kete figure heroike qe ne vogeli , ne hapat e pare te edukimit me histori shekullore, perpjekjesh luftarake per te mbrojtur trojet tona. Eshte pikerisht ndikimi I kesaj figure I cili mbolli ne zemren time filizat e pare te atdhedashurise. Dikur mendoja se si mundet valle nje qenie njerezore, e zakonshme ne dukje, te krijoje me zemren dhe shpirtin e tij nje barrier te pathyeshme , si mundet valle nje zemer e veteme ,te beje te rrahin njelloj zemrat e kombi te tere. Tani mendoj se kam arritur ta kuptoj dhe jam ne gjendje ti fale kesaj cope letre nje cope te vlefshme te vleresimit tim per te.
Per mua Skenderbeu eshte misherimi I nje Damari fisnik qe njerezit e kane quajtur “shqiptare”. Eshte identitet, ideal, qellim, frymezim. Eshte tragjedia e popullit dhe triumfi I tij, pervoja e madhe e bashkimit, e betejave per liri kunder cdo pushtuesi. Dhe mbi te gjitha eshte shpresa qe ndricon dhe shkrepetin ne qiejt e ngrysur te historise shekullore…Vleresimi im per te shumefishohet kur mendoj se ai ka sherbyer si nje ilac per zemrat e nje populli qe ishte drejt shuarjes, ashtu si kandili I nje qiriri te zhytur ne erresiren e neteve te gjata. Ka sherbyer si je pike uji ne token e etur, te lare vec nga gjaku I luftetareve per liri. Aty ku ndoshta dielli kishte faj pse ishin thare farat e shpreses e s’kishin mbire. Aty ku hena ndoshta kishte faj qe nuk dha shkelqim naten dhe ne ecem si te verber. Apo aty ku ne te gjithe ishim fajtor, qe ne qiell I lame endrrat e ne toke realitetin, pa I prekur kurre bashke. Skenderbeu u mesoi shqiptareve te ishin muri I gjalle I vendlindjes se tyre, edhe pse I vendosur perballe nje armiku vdekjeprures sic eshte “tradhetia”. Por mbi te gjitha , Skenderbeu u mesoi shqiptareve se vetem bashkimi bente fuqine. Nje ushtri e bashkuar ka me teper rendesi se nje ushtri e pajisur mire , nje ushtri e pasur dhe nje ushtri e madhe.
Si perfundim, Gjergj Kastriot Skenderbeu eshte shtylla e kombit shqiptar, boshti kurrizor I tij dhe forca motivuese perballe cdo rreziku. Vlerat qe ai ka shpalosur jane te shumta. Ai do te vazhdoje te ruhet ne zemren tone si ideli I njeriut vetesakrifikues per atdheun pasi:”Nuk kane lindur as dje, as sot, dhe as nuk kane per te lindur kurre ata njerez qe kane per te harruar kete figure shekullore!”

Vepra te ngjashme
Autori: Kliti Cabej · Lloji: Ese pershkruese · Tema: heroi kombetar
Hero eshte njeriu qe kryen nje akt sublim , vetsakrifikues per nje te mire ne funksion te njerezimit. Dhe nese kombi yne e ka ndjere te natyrshme te lartesoje dike ne nivel heroik , padyshim ky njeri eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu. Cdokush prej nesh ...
Autori: Megi.B😊 · Lloji: Analize letrare · Tema: Heroic kombetar
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje person qe na larteson ne nivelin historik dhe ai eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu .Jemi njohur me te qe ne hapat ne vogeli kemi degjuar per historine dhe l...
Autori: megi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: skenderbeu
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Skenderbeu shenon nje nga faqet me te ndriturate historise sone kombetare.Skenderbeu hyri ne histori si nje figure me vlera te medha kombetare e nderkombetar...
Autori: xhuliana mema · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do te mjaftojne kurre romanet per ta pershkruar ashtu sic duhet.Ishte po aq hero,aq edhe misterioz.Nje burre me mjeker te gjate,e fuqi te mbinatyrshme.Po nuk...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese informuese · Tema: skenderbeu
Skenderbeu...Sa here qe permendim kete emer na vijne ndermend shume kujtime,shume ngjarje.Ky emer sintetizon nje epoke te tere historike qe mori emrin e tij;luften nje shekullore kunder pushtuesit osman.Ky emer perfaqeson nje dyluftim per liri dhe mbrojt...
Autori: Uinda Kapaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vetvetja
Kush jam une? Ndoshta ne te shkuaren do t'i isha pergjigjur pa hezitim kesaj pyetje ne dukje te zakonshme. Ndersa sot hesht...Nuk e di por goja me eshte kycur dhe gjuha i nje femije tekanjoz nuk deshiron te flase. Mendoj se eshte pikerisht pesha qe mbart ...
Autori: keisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese:forca e retorikes ne vepren e sabri godos
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren ë Sabri Godos. Vepra ë tij eshte nje roman historik dhe Skenderbeu eshte personazhi kryesor ,ku perfaqeson nje histori te tere. Sabri Godo na ben te kuptojme qe nuk eshte forca arritja me ë madhe,por z...
Autori: I.H. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Liria
Ne zemren time jeton fjala liri -Cka eshte liria? Liria eshte nje koncept i veshtire per tu artikuluar,por qe cdo kush e di se cka do te thote. Ajo perjetohet ne cepat me te thella te trurit,zemres dhe shpirtit tone dhe manifestohet me b...
Autori: MIKAELA TUPI · Lloji: Analize letrare · Tema: 70-VJETORI I CLIRIMIT TE SHQIPERISE
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona, ne kujtesen tone historike. Brezat qe vijne do t’i mbajne ne zemer deshmoret, per t’i bere ata flamuj qe valviten rrugeve e shesheve tona te lirise. I...
Autori: fatjon · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
…………….Nje kohe lufterash , pergjakjesh, vrasjesh masakrash , lotesh Smund te te shihte syri vecse vrasje pushtime , nuk degjoje gje tjeter pervec te krisurave te armeve , kemba shkelte vec ne vende te minuara. Nje periudhe tranzicioni per te g...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Njeriu dhe kerkesat e tij per identitet. Pengesat qe duhet te kaloje ne kete rrugetim.
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nje gjithesi qe perfshin cdo gje qe ka lidhje me kombin,perfshin token,gjakun,gjuhen,historine dhe traditat. Per te krijuar nje identitet,per te dalluar nga ...
Autori: polina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jam krenar/e qe jam Shipetar
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krenar qe jam shqiptar.eshte nje vend i vogel por me shume vlera.shqiperia ka nje histori shume te madhe duke filluar qe nga fisi pellazget e duke vazhduar de...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Skenderbeu
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte ajo e Skenderbeut na jepet si nje nga figurat me legjendare ne historine e popullit tone.Une si lexuese e ketyre poemave jam mahnitur nga menyra sesi keta...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i shpates se Skenderbeut
Te Gjithe e njohim Skenderbeun dhe ndikimit e tij ne Shqiperi. Por lufterat qe ai zhvillonte gjithmone mbante me vete shpaten e tij, te cilen e quante si pjese e gjymtyreve te tij. Skenderbeu nuk jeton me, por ai eshte i meshiruar pikerisht te shpata qe...




Komentet e fundit!

Emri: ketioii
Email: dstr34@hotmail.com
Komenti:

Emri: besiana
Email: besianashala@gmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: besiana
Email: besianashala@gmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: anja
Email: anjaxhemali@gmail.com
Komenti: shume kot



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com