Data e postimit: 2013-06-19 16:51:30
Lexime: 10490
JAM E LUMTUR QE KAM FEN ISLAME
Lloji: Ese vleresuese
Tema: ME GJITH ZEMER JAM MUSLIMANE
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI
Shkolla: RASIM KIQINA
Klasa: 6/3
Qyteti: DRENAS
E-mail: PONIA7@HOTMAIL.COM


JAM E LUMTUR QE KAM FEN ISLAME JAM E LUMTUR QE KAM ZOTIN ALLAHUN TIM VETEM NE TE BESOJ AI ME KA FALUR DHE AI DO TE ME MERR VETEM TEK AI MBESHTETEM VETEM TEK AI LUTEM DHE SHPRESOJ QE TE GJITH MUSLIMANET TE SHKOJN RRUGES TE MIR DHE RRUGES TE ALLAHUT NESE DESHIROJN TE SHKOJ NE XHENET XH.SH. ZOTI KA FALUR QDO GJE NE KETE BOT DHE TE GJITH MUSLUMANET TE JEMI KRENAR DHE TE LUMTUR QE KEMI FEN ISLAME.

Vepra te ngjashme
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Leter · Tema: O ZOT!
O ZOT! Me jep durim te jetoj ne kete toke...Me jep durim te perballem me cdo sfide ne jete....O Zot un e di se te gjitha keto jan sprova dhe sfida qe ti mi ke vendosur per te pare besimin tim dhe per te lartesuar...Un besoj ne fuqine tende dhe un besoj s...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: sa me vler eshte lumturia per ne
Lumturia eshte shume e rrendesishme per ne nese ti nuk je i lumtur do te thot se askush nuk te do pos familjes e cila nuk krahasohet me asegj.Lumturia ime eshte ne maksimum andaj dua qe edhe moshataret e mi te jen te lumtur.Por gabimi eshte shkaktari kry...
Autori: Edmond Dema · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Arsyeja...
Pse pyetja e cila behet ne qdo vend pse me ndodhi kjo pse u be ajo athua pse? Pse vetem mua me ndodhin keto gjera? Mos u shqeteso per cdo pyetje ka nje pergjigjie fillojm me disa pyetje interesante si psh:pse kemi ardhur ne kete bote pyetje e cila behet s...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: nje urim
Sot nje dite e veqant per ty,eshte dita kur ne kete bote erdhi nje engjull,eshte dita kur kesaj bote iu shtua nje YLL qe shendrit ne menyren me te mir te mundshem ne jeten ton.Shpresoj qe fati lumturia ,dhe sukseset te te percielli ty ne qdo hap te jetes ...
Autori: "Xhikja" · Lloji: Poezi personale · Tema: poezi gazmore por e vertete
Po na vjen nje Vit i Ri me dhurata e kambale tash dhe per me hy ne shpi duhet t'kesh kas fiskale Sapo ndezi televizorin me del para Edi Rama kur dona me pa Bidajin duhet t'presim 1 or reklama Kete vit eshte bere shum ftofte shpresoj qe te bje...
Autori: Sara Hamzaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Babai Im
Largesia na ndan, mall ndjej cdo moment, lot rrjedhin cdo nat por dashuria qe kam per ty me ben te ndihem krenare. E di pse jam e lumtur?Sepse ti e zgjedh dhe e punon ate pun qe te pushon ne zemer . Kam shpres qe nje dit te zgjedhim nje vend per te jetu...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nene
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi qe me fal qetesi,je deti qe me frymezon,je shpirti,qe me mban gjalle.Ishe ti qe qe me solle ne jete,ishe ti qe u kujdese per mua,ishe ti qe rrije zgjuar ku...
Autori: mariglen · Lloji: Pershkrim · Tema: mungesa e tyre
Eshte e veshtir te vazhdosh jeten pas humbjes se njerzeve tane te zemres. Por jeta vazhdon pastaj thuhet se Zoti merr njerzit e mir pran vetes . Jeta vet eshte nje supriz . Te gjith ne lindim dhe vrapojm te gjith drejt vdekjes. Prandaj duhet te shijojm...
Autori: Samanta · Lloji: Poezi kolone · Tema: Qyteti im
Qyteti im i bukur, Me rruge te gjera Me lulishte te gjelbera Dhe me pallatet e mrekulluara Rruges per ne shkolle nisemi Vetem energji pozitive kemi Rruges me pallate te medha ecim Duke buzeqeshur nisim e ecim.
Autori: anna · Lloji: Poezi personale · Tema: zoti yne
Te flasesh per ALLAHUN nuk ka mbarim, cdo fjale e librit te tij te duket nje gezim. AI eshte nje dhe tjeter s'ka, gjithmone mbi ne syte e tij i mban. Njerezit qe bejne keq ALLAHU i shikon, dhe ne xhehenem AI i denon. Pra...
Autori: Loris Mehmeti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Prinderit
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vi...
Autori: klara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: prinderit
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vit...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla eshte dritarja e Jetes
-Te gjithe ne kemi ardhur ne kete Bote me nje qellim dhe mision nga Zoti i Madherueshem. Disa nga ne qeshin,e disa nga ne qajne disa vijne ne ket Bote per te paren her e disa tani pershendeten. Gjitha keto jane momente qe doemos duhet kaluar por ...




Komentet e fundit!

Emri: Augusto Zdrava
Email: augusto.zdrava@yahoo.com
Komenti: shm bkr edhe un jam besimtar dhe per kete them... ELHAMDULILAH.

Emri: besiana
Email: besianatopalli@yahoo.com
Komenti: shume bukur edhe une jam krenare per islamin

Emri: Eda
Email: Oeda@hotmail.com
Komenti: Muslim4life:-*

Emri: Antigona
Email: a.nitii@live.com
Komenti: Elhamdulilah

Emri: Antigona
Email: a.nitii@live.com
Komenti: Elhamdulilah

Emri: Fuck Religion
Email: elviskacaku@yahoo.com
Komenti: Vdis !!!

Emri: AULONA
Email: LONA_.AULONNA@HOTMAIL.COM
Komenti: BRAVO TI QIKA E DRENASIT NE DRENAS KA SHUM PAK NXENESA TE MIR VEQ TI KOKE SHUM SHUM NXENESE E MIR BRAVOOOOOOOO TE UROJ SUKSESE NE TE ARDHMEN

Emri: BESA
Email: BESA.KRENARJA@LIVE.COM
Komenti: QYKY FAR SHPATI GJITHKUN PI SHTIKE HUNT VEQ KOMENTE KOMENTE POT SHKRUN NEPER VJERRSHA

Emri: delko
Email: qepaxhiu@gmail.com
Komenti: wtf is this shit?

Emri: BESJANA
Email: BESA.BESA@LIVE.OM
Komenti: GJITHASHTU DHE UNE PAJTOHEM


Emri: SHPATI
Email: SHPATI@LIVE.NET
Komenti: PAJTOHEM ME MENDIMIN TAN

Emri: DONA
Email: DONA5100@HOTMAIL.COM
Komenti: EDHE UNE JOM E LUMTUR QE KAM FEN ISLAME



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com