Data e postimit: 2013-04-20 16:36:38
Lexime: 9437
Ese:Shpirti im
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Gjyshja
Autori: Albiona Aliqku
Shkolla: Shaban Jashari
Klasa: 5/1
Qyteti: Skenderaj /Kosov
E-mail: albiona.aliqku@hotmail.com


Ese:Shpirti im.
Shpirti im shkoi ne amshim domethene gjyshja ime.E kujtoj me mall e me dhimbje e me lot ne sy gjyshen time , ajo ishte si bleta puntore ,si flutura punonte lehte.Ajo shkoi , por do te mbetet gjithnje ne mendjen time e ne zemren time ne shpirtin tim ajo shkoi por ma su kthye kurre , por jo se ajo ende jeton , ajo la nje familje me vlera morale.Une qe kur u linda kalova femijerine me te zakonisht me thoshte”Hajde vajza ime kur flija, fli fli zakonisht me te edhe shkoja qdo kund.Une si femije i vogel gjyshen do ta mbaje ne zemer dhe qdo qast do te mendoj per te.Ti ishe heroin e kesaj familje dhe do te jesh gjithmon.

Vepra te ngjashme
Autori: Edisona Pnishi -Viola Murati · Lloji: Thenie · Tema: Flutura
Flutura Flutur,flutur,flutur moj, Erdhi dhe na dekoroj, Ku shkoi nuk e dim, Ajo shkoi mbi mrekullin Erdhi flutura përsëri, Duke fluturuar me qudi, Breretkosa e shikonte me lakmi, Fluturen si bukuri, Çfarë ndodhi? Nuk e dim Por ajo U k...
Autori: Elvira Behluli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: sa te dua gjyshe
Zemra ime ishte e plot,e bukur dhe e fort por papritmas nje pjes prej saj u zhduk dhe ra ne tok.Rash ne shtrat me shpres qe nesra do te shkoj te visitoj gjyshen time.Ne ate mengjes edhe dielli i kishte leshuar rrezet e tij por nje telefonat arriti dhe tha...
Autori: arbnora arta · Lloji: Analize letrare · Tema: vajza e vogel
ishte nje her e nje koh nje vajz e vogel ajo kishte vetem gjyshen e saj prinerit i kishte gjithmon te zen me pun ajo nje dit duke luajtur ne oborrin e shkolles e theu kemben dhe drejtori i shkolles i lajmroi te afermit e saj kur erdhi gjyshja e saj kur e ...
Autori: uljeta lahi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kohet e bukura qe kam kaluar me gjyshen time dhe nje shkrim autobiografik
Linda me 24 shtator te vitit 2003 , ne nje familje dibrane ne qytetin e Tiranes . Isha bekimi i pare i prinderve te mi , dy njerez te mire , te dashur e punetore , prandaj me dhuronin shume dashuri , gje kjo qe nuk me ka munguar asnjehere . Ne moshen dy ...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: gjyshja ime edashur
gjyshja ime ska gje qe se arnon, ska pune qe se fillon, ska dhembje qe se sheron, ska femije qe se pajton, ska teshe qe se pastron, ajo zgjedh secilen nyje, ne cdo lemsh gjen nga nje fije, shume libra ajo i ka ne krye, ne zemer e ka drejtesine,...
Autori: Evisa · Lloji: Poezi kolone · Tema: vitet qe nuk kthehen pas
Gjyshen une e doja shume malli per te me ka mare nga takimi jon si sot 6 vite me pare. Dhe teni qe po e shkruaj syri eshte duke me qare thelle ne mendjen time bluaj momendet qe kemi ndar. U ngrita sot ne mengjes, dhe ngadal shkoja te ...
Autori: Kejsi Dermyshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MJALTI
Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar ne shtepine me te ngrohte ne bote.Ne ate shtepi une ndihem si vajza me e lumtur ne te gjithe mbare boten, SEPSE NE ATE SHTEPI UNE GJEJ KARAKTERIN TIM TE V...
Autori: Anonim · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nena ime ♥
Nene moj, Ti qe gjumit i the STOP per mua Ti qe njerezve u the VETEM ATE DUA Ti qe vuajtje e brenga plot mban mbi supe Ti qe te qaren time me fjale e zbute Ti qe nga zemra buron vec dashuri Ti qe nga fryma jote marrim vec butesi Ti qe vjen vetem nj...
Autori: ARLIND CELA · Lloji: Poezi dramatike · Tema: GJYSJA IME
GJYSHJA IME NE BREG TE DETIT KAM QENDRUAR, DICKA NISA PER TE SHKRUAR, NE BREG TE DETIT PO MEDITOJ, DICKA TE BUKUR DUA TE KUJTOJ, KUJTOJ PORTRETIN TEND O GJYSHJA IME, ME FLOKE TE THINJURA E FUTUR NE MENDIME, NE ZEMREN TIME TI DO MBETESH , SADO QE N...
Autori: lorina karemani · Lloji: Poezi personale · Tema: babi
Ndarja unë prej babit u ndava dy here, ndarja e pare ishte diten kur babi hyri ne spital ai pas nuk la vetem forcen ai me la edhe mua pastaj familja, per te me bere te lumtur filluan te me rotullohen ne te kater anet nuk me mendonin mua fare ...
Autori: Kaltrina · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Gjyshja Ime
Gjyshja Ime Me plot dashuri kujtoj fytyren tënde të bukur,ke qenë njeriu më I drejtë, keqen person me zemer të madhe, ke qenë gjyshja Ime , drita e syve te mi. Unë u rrita në duart e tua,dëgjoja këshillat e tua.Jam shum krenare që jam mbesa...
Autori: Ardiana Gashi · Lloji: Poezi lirike · Tema: 28 nentori
28 Nentori Shkoi nje Shekull Kaluan 1oo vite Erdhi ajo dite Qe me gezim e prite E pritem ate dite Me mall dhe dashuri U gezuam pleq Te rinje e femije 1oo vite te vogla Nuk jane Shume kujtime Me pas Lane Edhe Shqiperia Edhe Kosova U...
Autori: Kristjan Konomi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Poezi
Kur je i trishtuar e i shkretuar Dhe miku ste gjendet kund Sall mbaje mend,me vdekje gje smerr fund. Dhe te gjitha qe i kishe te shenjta Shemben e nuk ndreqen kund, Sall mbaje mend,me vdekje gje smerr fund. Smerr fund,smerr fund. Kur gjendesh n...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nene
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi qe me fal qetesi,je deti qe me frymezon,je shpirti,qe me mban gjalle.Ishe ti qe qe me solle ne jete,ishe ti qe u kujdese per mua,ishe ti qe rrije zgjuar ku...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com