Data e postimit: 2020-11-18 20:15:53
Lexime: 5655
Libri
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Rendesia e librit
Autori: Kledia
Shkolla: 9-vjecare Rrajce-Fushe
Klasa: 9A
Qyteti: Perrenjas
E-mail: klaudiacako@gmail.com


Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te lexosh eshte shume bukur sepse meson. Edhe ata qe na mesojne ne kane mesuar nga libri. Libri te meson dhe te jep mesazhe e mesime te cilat te nevojiten gjate gjithe jetes se perditshme. Libri eshte det,por jo me uje...me dije.Libri eshte pasuri. Ne bote ka shume e shume libra te cilet ne nuk mund ti lexojm as per gjith jeten. Te lexosh nje liber nuk te kushton asgje,perkundrazi te meson gjera te reja te cilat do te te duhen kudo ne jeten e perditshme. Librat jane pasuri dhe jane shume te cmuar te cfaredo lloji qofshin ata:shkencore,me perralla,fantastike,drama,romane,tregime etj

Vepra te ngjashme
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Librat
Libri eshte nje thesar, qe te jep di momente arratisjeje ashtu dhe momente komforti. Libri eshte nje det me dije . Dija eshte fuqi,atehere dhe libri eshte fuqi . Librat jane nje univers me yje qe nuk te del nje jete per ti lexuar te gjithe. Ato jane gjeja...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri
- Thuhet se libri eshte miku me i mire i njeriut ! - Dhe eshte e vertete , sepse nga libri mesojme gjerat me te bukura, gjera qe ne te ardhmen do na nevojiten shume, gjera qe nuk duhet ti harrojme kurre etj... Libri na meson edhe shume e shume gjera te t...
Autori: Rexhe Jahaj · Lloji: Hartim · Tema: libri gje e rendesishme ne jete
Disa njerez thone libri eshte miku me i mire i jetes por une mendoj njesoj.Une mendoj se libri eshte pasuri e madhe per te githe njerzimin,si ne fepo ashtu edhe nr jeten e perditshme.Libri ka shume shoke ne menyren imagjinare si leximi dhe perkthimi nga n...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: libri miku me i mir i njeriut
libri eshte miku me i mir i njeriut nje shtepi pa liber eshte si nje njeri pa shpirt te lexosh liber do te thot te duash jeten te duash te verteten libri eshte mesuesi me i dashur i njeriut aji as nuk te rra as nuk te qorton mor vetem te meson ndrysh te e...
Autori: greta sedefi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ndaj librit
libri im me meson ai shume tregime me tregon me tregon vjersha,e poezi ...
Autori: Marsida · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri dhe Leximi
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cil eshte veshtire te shkeputesh. Librat dhe leximi te mesojne te perballesh me jeten , ta sfidosh te dhe te fitosh dyluftimin me...
Autori: Lediona · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Te dim se sa i vlefshem eshte libri
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa shkronja.Per mua libri eshte jete.Libri te tregon boten e vertetet dhe imgjinare.Edhe pse jam e vogel ne trup,libri me ka rritur ne mendje.Me ka bere te logj...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: libri miku me i mir i njeriut
nje dhom pa liber eshte si nje trup pa shpirt te lexosh liber do te thot te pasurosh trurin libri eshte pasqyra e realitetit libri eshte kultur dije libri eshte mesuesi me i mir dhe miku me i dashur ai as nuk te qorton po vetem te pasuron ne liber mesuam...
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
Autori: greta sedefi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ndaj librit
libri im me meson ai shume tregime me tregon me tregon vjersha dhe poezi andaj te gjitha sjellin kenaqesi Prandaj une nga libri kerkoj qe shume gjera te na mesoje dhe qe kur te mos i harroje kete une ia kushtoj gjithe atyre qe mesojne dhe...
Autori: fiorina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
E dua librin Libri miku me i mire.Blloku qe mban hitori nga me te bukurat ku vjen casti qe qesh por edhe qan!personazhet i njeh si miq real e do te doje qe ne realitet te ishin ashtu.Ne kohen e lire ti ke shume opsine per te zgjedhur se cdo te besh.Epo ...
Autori: Drilon Merko · Lloji: Hartim · Tema: Libri-burimi i dituris
-Libri eshe shume i cmuar per ne.Cdo gje ne jeten tone varet nga libri.Ai eshte thesari dhe eshte i mbushur me magji dhe kur do ta lexojme do te beje cudira ne mendjen tone. -Edhe pse ka shume gjera te tjera qe na ndihmojne ne zhvillimin tone,libri eshte...
Autori: Ron · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Leximi
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cila e ke te veshtire te shkeputesh. Jane te pafundme arsyet se perse me pelqen te lexoj. Librat, ne njefare menyre, te mesojne t...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...




Komentet e fundit!

Emri: noturhoe
Email: noturhoe@gmail.com
Komenti: shume e shkurter dhe shume e pa zbukuruar nga figura letrare apo fjale zbukuruese. si prej klases 1. shume e zhgenjyer nga nje vajze e kl 9



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com