Data e postimit: 2012-02-26 08:36:02
Lexime: 18366
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO!
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Jeta
Autori: Elda J. Pere
Shkolla: Rilindja
Klasa: 8
Qyteti: Pogradec
E-mail: jessicamira21@yahoo.com


JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO!
Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…?
Tashme mendoni: cfare e ben jeten te bukur, sipas jush? Eshte ndonje nga ato me siper? Mund te permendni te tjera sende a dukuri qe ju lumturojne?
Natyrisht qe po! Jeta ka gjithe ato gjera qe e bejne jeten, jete! Nga gjithcka perreth mund te nxjerresh nje lloj bukurie sepse pikerisht gjithcka e perben jeten dhe jeta ESHTE E BUKUR!!! Por kjo varet edhe nga ne. Cdo gje perreth nesh e ka nje te vecante te bukur, por ne mund ta plotesojme ate edhe me epitete te shemtuara dhe te jemi pesimist per gjithcka qe na rrethon…por kush do ta dotne kete?!
Pikepamja jone vetjake e jetes eshte ne doren tone dhe e atyre qe na rrethojne! Nese duam, edhe nga nje dite e zymte mund te nxjerrim plot gjera te bukura! Gjithnje…nese duam. Sepse ka edhe nga ata njerez qe nenvleresojne gjithcka perreth tyre dhe bejne shume gabim qe nuk i falenderohen Zotit qe jane aty ku jane. Megjithate, keshilla time eshte te bejme te kunderten: te cmojme ate qe na eshte dhene dhe ta shijojme jeten, sepse sa me shume ta duam, aq me e bukur behet ajo!!!

Vepra te ngjashme
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: elona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: reklamat
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: krahasim
Jeta reale e letersia…………………… Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese informuese · Tema: Si dueht te na ndihmoje familja,shkolla,rrethi shoqeror per tu perballuar me realitetin dhe veshtiresite qe ekzistojne ne te ?!
Jeta!Nje realitet me veshtiresite e medha qe gjnden ne te.Keto veshtiresi te medha qe gjenden ne cdo vend perreth nesh,por nuk eshte dicka e thjeshte,e lehte per tu perballuar.Kjo eshte menyra e te jetuarit.Te jetuarit nepermjet parapergatitjeve te shumta...
Autori: Arbjona Doçi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria
Jane disa momente ne jete kur njeriu thjeshte ndihet vetem.Shikon perreth dhe kupton se shume prej atyre qe ti do nuk te duan,shume prej atyre qe respekton te ulin dhe ata qe mundohesh ti ndihmosh te shtypin,te bejne te ndihesh i padukshem.Eshte shume e v...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria ,pjese e jetes sime
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem u...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: ararararmemememmem · Lloji: Ese pershkruese · Tema: miqte e mi
miqte tane jane cdo gje per ne .Ato dine te jene te mire ne cdo sekond te jetes tone,na bejne te qeshim kur qajme......Miqte jane gjeja me e bukur qe ndodh ne jeten tone ,i kemi shume te afert dhe i duam si motra e si vellezer.Kur dalim e shetisim me to ...
Autori: kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ceshte e bukura
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Filozofia
BARDHE dhe ZI dhe… Sapo kujtoj te bardhen dhe te zezen kujtoj ceshtje filozofike universal mbi gjithckane dhe asgjene. Kjo mund t’ju cudite, por mua jo dhe aq… E bardha eshte gjtihckaja:permban gjithcka! Sipas Njutonit, eshte bashkimi I te gjitha...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...




Komentet e fundit!

Emri: arja
Email: arja@gmail.com
Komenti: Ti @gentian mund ta besh vete nje ese dhe te shohim se sa i shquar je meqe po na jep komente negative ah se harrova ti Nuk mund te besh nje ese per Jeten sepse per ta bere ate me pare duhet ta kuptosh konceptin "Jete"

Emri: arja
Email: arja@gmail.com
Komenti: Meriton nje cmim Nobel Bravo elda Nese e ke lexuar komentin te lutem me kthe pergjigje Looooooove yoooou ♥♥♥

Emri: gentian xhixha
Email: gentianxhixha@gmail.com
Komenti: Shame shum e shpifur si ESE

Emri: erblina
Email: nori-erblina@live.com
Komenti: shumm mirr e ke baaa te lumtt porr edhe diqka doja te shtojaaaaa jetaaa eshte si nje filmm por pa reprizaa

Emri: sokol
Email: sokoltasha80@gmail.com
Komenti: shume shume bukur bravo

Emri: drenni
Email: leni17years@hotmail.com
Komenti: je shkritare me enjohra ne bot

Emri: sara
Email: 1234@ymail.com
Komenti: TE LUMTE ELDA NJE ESE SHUME E BUKUR BRAVO .........................

Emri: alma mazreku
Email: lira_rora@suhareka.net
Komenti: te lumte je fantastike!TE DUam shume vetem vazhdo keshtu do te behesh shkrimtare e madhe. je fituesja

Emri: njomza
Email: njomza-mondi@zbavitu.net
Komenti: shum e mir

Emri: Shpetim
Email: shpetimrexhepi@live.com
Komenti: Shum shum e bukur


Emri: muadh
Email: muadh_sh@live.com
Komenti: shum emir

Emri: Cimi
Email: cimi1000@gmail.com
Komenti: Mjafton nje thanks x)))) nga ana jote per te kuptuar se je serish mes nesh. Po pres me padurim nje shkrium nga ty.

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: thanks x))))

Emri: joeli
Email: joelieli@gmail.com
Komenti: shume e bukur

Emri: elvaton
Email: elvatoni_13@hotmail.de
Komenti: shum shum e bukur

Emri: leonora
Email: neta_xeni@live.com
Komenti: te lumt

Emri: leonora
Email: neta_xeni@live.com
Komenti: teper e mir

Emri: leonora
Email: neta_xeni@live.com
Komenti: shum shum e mir

Emri: leonora
Email: neta_xeni@live.com
Komenti: shum e mie qenka

Emri: xheneta
Email: xheneta_x@hotmail.com
Komenti: shume e bukur♥


Emri: dona
Email: dona onna@live.com
Komenti: ese e bukur te lumte

Emri: dona
Email: dona@hotmail.com
Komenti: ese mjaft e bukur

Emri: arjan
Email: arjan_xani@live.xom
Komenti:

Emri: Tjara
Email: tjara.tjara@live.com
Komenti: shum e bukur ?

Emri: margita
Email: margita.margiiitaa @zbavtiu.net
Komenti:

Emri: ajla
Email: ajlashim@live.com
Komenti: shum e bkr te lumte

Emri: lola
Email: lola_jona@live.com
Komenti: shume e bukur ta mora esene

Emri: Ela
Email: elalela@yahoo.com
Komenti: Ese shume e bkr ,te lumte

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: @besa, je e sigurt se e lexove tamam?? -_-

Emri: besa
Email: besa_1010@hotmail.com
Komenti: shum palidhje


Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: ^____^ thnxx

Emri: Albana Beqaj
Email: flokarta88@live.com
Komenti: shum ese e bukur te lumt

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: awww sh thnx te gjitheve ^__^ ju siguroj qe bej me shume vetem se nuk i kam hedhur ktu akoma :DDDDD

Emri: Sara
Email: sara.hamzaj@live.com
Komenti: Te lumt je me e mira bravooo :D vetem vazhdo . Do ti lexoj eset e tua me perplot dashuri dhe te pershendes me ngrohtesin e zemres dhe te deshiroj suksese me gjith zemer

Emri: genta
Email: genta_24@msn.nl
Komenti: bravo ese shume e bukur

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: @inna haha oki sure prandaj me duket esht kjo faqe :pp @ jasin sh flm btw :)))

Emri: inna
Email: rexhina0@hotmail.com
Komenti: waw...kjo ese meriton nje bravo sepse eshte me te vertete e bukur.po te vjedh te drejten e autorit dhe po e mar dhe un kte esene tende....:)

Emri: Jasin
Email: j19991@live.com
Komenti: shum text i bukur

Emri: sadik
Email: studenti_sadik@live.com
Komenti: ahaha



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com