Data e postimit: 2013-01-18 07:09:13
Lexime: 27192
Kuptimi i jetes
Foto
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Kuptimi i jetes
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Anonim
E-mail: Email eshte i fshehur!


Njeriu duhet te pergatitet qe ta pranoj dhimbjen si pjese perberse te jetes, perndryshe kurr nuk do te merr guximin qe te dashuroj, te gezohet apo te shpresoj perseri. Pra kjo na ben te kuptojm se nese nuk jemi te pergaditur qe te "ndjejme" duke llogaritur ketu edhe ndjenjen e dhimbjes dhe vuajtjes, asnjeher nuk do t e jemi te pergaditur te dijme se cka eshte gezimi dhe lumturia. Eshte me se e vertete nje thenje se : Ai qe kurr nuk e ka njohur dhimbjen dhe vuajtjen, kurr nuk do te mund te mesoj se cka eshte gezimi dhe lumturia. Nje filozofe ka then se:"Jeta eshte vuajtje". Dhe vetem pas shijimit te vertete te dhimbjes dhe vuajtjes dhe tejkalimit te tyre arrihet ndriqimi shpirterore si gjendje e veqant e vetedijes se njeriut. Gjithnje si rregull vjen se pas cdo vuajtje te vertete, ndodhin dy ndryshime te njeriu. Ai ose behet shume me fisnik ose shume me i vrazhde. Por eshte me rendesi te veqant qe njeriu ne jete te kete disa persona te afert me te cilet mund te "ndaj" jeten e vet. Gjithe jeta e njeriut eshte si nje loje neper rere te detit , ti e nderton nga rera keshtjellen tende me shum kujdes , dhe per nje moment mund te vjen vala e fuqishme dhe te rafshohet ajo keshtjelle. Por mos u dorezo vazhdo prap. Pra cili ne te vertet esht kuptimi i te jetuarit ?, shume njerze nuk e njohin artin e te jetuarit , i cila megjithate esht ART. Kete me mire e s’qaron thenja: "Njeriu nuk rron dy here, por ka shume nga ata qe nuk dijne te jetojne as nje here...". Kuptimi i jetes eshte ne thenjen "Duaj dhe behu i/e dashur".Pra duaje edhe ushqimin , kenaqu ne te , edhe rrezet e diellit edhe henen, shikoje perendimin e diellit, menyren e veqant te komunikimit me njerezit, kuptoje krijesen tjeter njerezore, enderro me te, jeto dhe kenaqu emocionalisht, fizikisht, me mendime dhe me shpirt. Cdo dashuri e re, cdo miqesi, cdo fshehtesi e mesuar neve vetem na pasuron na ben krijesa me te vlefshme se qe kemi qene. Nuk duhet rezistuar jetes ,dashuris, miqesis. Cdo qast kur ti ofrosh dikujt dashuri, kenaqesi pra eshte pasuri. Vete jeta eshte si nje roman i mir ne te cilin sa me teper thellohesh aq me shume ka kuptim. Me kalimin e kohes plotesohet karakteri i njeriut dhe ngjarjet e kaluara e marrin kuptimin qe per momentin ai kuptim mungon.
Pra, nese sot nuk e ke te kjarte se pse do te duhej te investosh ne dashuri, miqesi, nese sot ti nuk e gjen PSE-ne e madhe te jetes sate , PSE-ja ka per te gjetur neser ty!
Jeta megjithate ka kuptim, nese ai kuptim ju mbush me gezim dhe hare te cilen me zemergjersi do t’ia ofroni te tjereve. Mos iu friksoni jetes, mos kerkoni keshilla nga frika e juaj. Nuk eshte deshtim nese je rrezuar , deshtim eshte nese rrezohesh dhe nuk ngritesh me. Deshtimi me i madh ne jete eshte vet frika nga deshtimi. FRIKA NGA JETA.

Vepra te ngjashme
Autori: Adi gangsta boy · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama jeta nuk eshte e lehte,por pikerisht kjo eshte edhe esenca e saj.Te jetosh do te thote te luftosh,te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti te dalesh fitue...
Autori: ERZA · Lloji: Leter · Tema: DASHURIA
Jeta eshte e ndryshme per gjithësecilin ku secili duhet ta jetoj ate ne menyren e vet. Jeta nuk eshte e lehte por pikerisht kjo eshte esenca e saj te jetosh do te thot te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti do te dalesh fitues.Vet jeta eshte si nje ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Jeta eshte shume e komplikuar, por nje pjese mjaft e rendesishme e saj eshte dashuria. Njeriu ne jete ka shume dashuri. Mudn te permendim dashurine per familjen, per miqte, per profesionin, per njeriun e jetes e per shume te tjera, por vetem per nje je i ...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Zhgenjimi
- ZHgenjimi , bashkeudhetarja e dashurise , Urrejtjes, dhimbjes dhe lumturise eshte pjese e jona , e cila na pelqen apo nuk na pelqen ne nje menyre apo tjeter na shoqeron gjate gjithe rruges duke na bere pessimist per jeten.Te besh te miren dhe te sh...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: asma · Lloji: Hartim · Tema: frika per shkak te vetmise
Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim veten:"Pse kam frike?"ose"Kush e shkakton ate?" Fare e thjeshte .Nje nga arsyet pse kemi frike eshte edhe frika ndaj vetmise.Vetmia eshte nje term vertete sh...
Autori: xheni lama · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Babi Im
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai qe e urren te me shikoj te merzitur dhe qe ben gjithcka te me bej te buzeqesh..Eshte ai qe me kupton qe ne sy..E kupton jo vetem nese jam merzitur por kupt...
Autori: Igli Mehmetaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: imagjinata
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetm...
Autori: lea · Lloji: Ese krahasuese · Tema: dashuria
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike afer qe e do dhe ti thuash cdo here fjalen 'TE DUA' te kesh afer personin qe do ta kapesh per dore ta puthesh ta perqafosh ... nje person qe te cilin edhe n...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: Aleandro · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shqiperi
Kalimi i kenaqesise ne Zemer "Njeriu si qenie materiale dhe shpirterore ka nevoje per kenaqesi shpirterore dhe ushqim trupor.Mirepo shume njerez gabojne kur kenaqesine kalojne tek materialja sepse dihet qe njeriu nuk kenaqet me buze duke ngrene dicka...
Autori: arselda memaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: njeriun edhe kur e ka pushtuar lavdine,ka nevoje per nje zemer njerezore qe e cmon dhe e do
Realiteti njerezor tregon dhe pranon qe ka njerez qe per merita, per vlera apo per arsye te vecanta kane shkelur podiumin e lavdise, e kane pushtuar ate me gjithe forcen e tyre.Ka njerez qe I njohin k Skene nga filmi 'Portreti i Dorian Grait', i cili...
Autori: e.s · Lloji: Ese argumentuese · Tema: lufta dhe pasojat e saj
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore dhe pasoja fizike te cilat nuk kane qene te pakta.Njerzit shpehsh mundohen te gjejne pretekste(akuza ose fakte jo te verteta) per te nisur nje lufte.Njera ...
Autori: Erolinda Dervishaj · Lloji: Hartim · Tema: Kujdesi eshte rruga me e mire per miqesi
Ne jemi femije e jemi duke u rritur cdo dite e me shume dhe duhet te kemi kujdes per cdo gje. Duhet ta dallojme te miren prej te keqes dhe te keqen prej te mires. Gjeja me e mire per ne eshte te shikojme rrugen tone dhe te mos i bejme keq askujt. Per n...




Komentet e fundit!

Emri: aulona
Email: aulonalona@hotmail.com
Komenti: shum e bkr

Emri: luljeta
Email: luli@gmail.com
Komenti: ke folur shume qarte

Emri: luljeta
Email: luli@gmail.com
Komenti: ke folur shume qarte

Emri: ina
Email: inaina@yahoo.com
Komenti: Shum kot

Emri: deniza
Email: denizaa_nisa@hotmail.com
Komenti: shum e bukurr

Emri: Klejda
Email: klejdashkreta@yahoo.com
Komenti: yll fr *__*

Emri: bleona
Email: prishtinaismelda@yahoo.com
Komenti: shum e bukur kjo ese

Emri: eldesa
Email: elda.e@hotmail.com
Komenti: shum mir bravo

Emri: eldesa
Email: elda.e@hotmail.com
Komenti: shum mir bravo

Emri: tina
Email: joni-kovaqi@postribe.com
Komenti: shum e mir eseJA


Emri: rrezja
Email: bini__bini@hotmail.com
Komenti: eseja shum e mire

Emri: brinilda nilda
Email: kbrinilda@yahoo.com
Komenti: Bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com