Data e postimit: 2014-03-17 14:21:59
Lexime: 14577
Zhgenjimi
Lloji: Ese filozofike
Tema: Zhgenjimi
Autori: Samina Beqiraj
Shkolla: Perparimi
Klasa: 12
Qyteti: Shkoder
E-mail: saminabeqiraj@live.com


- ZHgenjimi , bashkeudhetarja e dashurise , Urrejtjes, dhimbjes dhe lumturise eshte pjese e jona , e cila na pelqen apo nuk na pelqen ne nje menyre apo tjeter na shoqeron gjate gjithe rruges duke na bere pessimist per jeten.Te besh te miren dhe te shperblehesh me te keqen eshte nje zhgenjim I verttete I dhimbshem .Cdo zhgenjim peshon rende pavaresisht se cfare lloji eshte .Shpesh ne zhgenjehemi nga te afermit , nga vetevetja jone apo nga shoqeria qe na rrethon !
Jeta nuk na premton neve nese do jemi te lumtur apo te zhgenjyer . Gjithcka ne jete eshte reciproke , sot une neser ti , qe do te thote nese zhgenjen do te zhgenjehesh prandaj jetoje ate si duhet qe te marresh pagen qe meriton perndryshe fatura do te jete e shtrenjte!Shpesh nga veprimet tona behemi viktimat e nje brenge te madhe e cila veshtire largohet madje ndodh edhe qe te mos largohet fare .Nese un jam ai personi qe vendosi te bie pre e fantazimeve dhe endrrave te mia , duke i falur dashuri dhe besim me shume se cduhet nje personi te gabuar nga i cili nuk shperblehem me te njenjten monedhe atehere un jam vete autori i vertetvrasjes time ( zhgenjimit) .Njerzit , ato qenie te ndjeshme te cilet dashur dhe pa dashur zhgenjejne dhe zhgenjehen , veshtire ta harrojne me ate , ndonese edhe pse me kalimin e kohes ajo mund te zhduket nga pak perseri mbet nje plag e cila po te ngacmohet shkakton shume dhimbje dhe optimizem per jeten .Ai na godet dhe infekton aq keq saqe per disa behet vdekjeprures ku i vetmi ilac eshte optimizmi .Secili nga ne perjeton nje zhgenjim sepse ai eshte pjese e pandashme e jetes tone madje nganjehere ai na sherben per fituar eksperienca te reja dhe per te korigjuar gabimet tona , por e rendesishme eshte qe pas cdo zhenjimi te gjendet forca dhe kurajo per te vazhduar udhen e shtrenjte te jetes e cila nuk te jep mundesine per ta perjetuar edhe njehere ate .Nga kjo kuptojme se sa i rende eshte zhgenjimi ai i cili le nje enderr pergjysem , humb nje besim, por pavaresisht kesaj duke kuptuar vleren e shtrenjte te jetes e cila nuk te jep mundesine per perjetuar dy her zhgenjimi mbetet pas ne ditet e harruara !

Vepra te ngjashme
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Çfare eshte jeta ? Perse jetojme ? Cili eshte qellimi yne ? Secilit prej nesh i ndodh qe te reflektoje mbi keto pytje ne menyre qe Ti japi jetes nje kuptim te bukur. Jeta eshte nje rrugetim,dhurate nga Zoti , e cila jetohet vetem njehere. Nje rrug...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Çfare eshte jeta ? Perse jetojme ? Cili eshte qellimi yne ? Secilit prej nesh i ndodh qe te reflektoje mbi keto pytje ne menyre qe Ti japi jetes nje kuptim te bukur. Jeta eshte nje rrugetim,dhurate nga Zoti , e cila jetohet vetem njehere. Nje rrugeti...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Muzika eshte feja ime
A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e degjon per here te pare e kupton se muzika eshte vertet e rendesishme.Nuk ka absolutisht lidhje me fene,por eshte thene ne menyre simbolike kur dikush tho...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria ,pjese e jetes sime
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem u...
Autori: ERZA · Lloji: Leter · Tema: DASHURIA
Jeta eshte e ndryshme per gjithësecilin ku secili duhet ta jetoj ate ne menyren e vet. Jeta nuk eshte e lehte por pikerisht kjo eshte esenca e saj te jetosh do te thot te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti do te dalesh fitues.Vet jeta eshte si nje ...
Autori: Ron · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Leximi
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cila e ke te veshtire te shkeputesh. Jane te pafundme arsyet se perse me pelqen te lexoj. Librat, ne njefare menyre, te mesojne t...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kuptimi i jetes
Njeriu duhet te pergatitet qe ta pranoj dhimbjen si pjese perberse te jetes, perndryshe kurr nuk do te merr guximin qe te dashuroj, te gezohet apo te shpresoj perseri. Pra kjo na ben te kuptojm se nese nuk jemi te pergaditur qe te "ndjejme" duke llogaritu...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Adi gangsta boy · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama jeta nuk eshte e lehte,por pikerisht kjo eshte edhe esenca e saj.Te jetosh do te thote te luftosh,te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti te dalesh fitue...
Autori: Hygerta Uruci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Te falesh
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Nje udhetar i heshtur, ne rruget plot zhurme
Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet nga bota e miresise, por lumturia asnjehere nuk eshte eterne, e kjo jete bashke me gjithe ligesite e saj perseri mbetet e bukur, pasi edhe po te duam ta quaj...
Autori: Visarda Marku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Me mire femije apo i rritur..."
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen e femijerise, dhe te parashikojme te ardhmen, me te papriturat dhe pengesat qe na ofon.Shpesh here mundohemi tu japim kuptim pyetjeve te cilat jo rastesish...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena
Nena per mua eshte qenie me e mrekulluushme qe mund te ekzistoje ne planet.Ajo te meson gjerat elementare te jetes.Eshte ajo e cila le gjumin e nates dhe kujdeset per ty.Ajo e cila te kap perdore sa here te rrezohesh.Nena eshte mbeshtetja me e madhe e imj...




Komentet e fundit!

Emri: Samina
Email: saminabeqiraj@live.com
Komenti: Shume faleminderit per vlersimet tuaja ! Nese keni deshire t'iu ndihmoj me ndonje Ese me kontaktoni ne Emailin tim saminabeqiraj@live.com

Emri: Samina
Email: saminabeqiraj@live.com
Komenti: Shume faleminderit per vlersimet tuaja ! Nese keni deshire t'iu ndihmoj me ndonje Ese me kontaktoni ne Emailin tim saminabeqiraj@live.com

Emri: medina
Email: medina@hotmail.com
Komenti: sh sh sh e bukur..bravo..kto qe ke thene jan te gjitha te verteta :)

Emri: Albina
Email: biiina-a@hotmail.com
Komenti: te uroj suksese ne te ardhmen sepse me te vertet ke nje talen shum te madh e kete e deshmojne keto fjal te argjendta por thjesht te uroj shendet ne te ardhmen dhe lumturi

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: Sh sh e bukur......eshte nje veper teper frymezuese,sapo e lexova me beri te ndihem me mir...mendoj se ti ke sh te drejte disa here ne jete jam zhgenjyer por gjithsesi.....TELUMTE..

Emri: medina shijaku
Email: medina.titi@hotmail.com
Komenti: Mos i degjo fjalet qe te thojn te tjeret..., mua me pelqen....eshte shsh e bkr..... TE LUMTE

Emri: PATRICIA PALUSHI
Email: JOHNSMITH37803@GMAIL.COM
Komenti: Gjithcka ne jete eshte reciproke , sot une neser ti , qe do te thote nese zhgenjen do te zhgenjehesh prandaj jetoje ate si duhet qe te marresh pagen qe meriton perndryshe fatura do te jete e shtrenjte!- PSE U DASHKA QE NJERIU TE MARR PAGEN QE MERITON KUR I JEP BESIMIN PADITUR QE PO E MASHTRON ... PSE MOS TA MARRI ATI PAGEN QE MERITON ...

Emri: ina
Email: cupacups11@yahoo.com
Komenti: bkr

Emri: nk ta thm
Email: rftszcgf@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com