Data e postimit: 2017-11-10 11:10:59
Lexime: 5724
Kenaqesia ne zemer.
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Shqiperi
Autori: Aleandro
Shkolla: .
Klasa: 12
Qyteti: Tirane
E-mail: aleandromario1@gmail.com


Kalimi i kenaqesise ne Zemer

"Njeriu si qenie materiale dhe shpirterore ka nevoje per kenaqesi shpirterore dhe ushqim trupor.Mirepo shume njerez gabojne kur kenaqesine kalojne tek materialja sepse dihet qe njeriu nuk kenaqet me buze duke ngrene dicka apo me bark por ai kenaqet me shpirt ose zemer.E vetmja kenaqesi trupore qe arrin trupi eshte tek marredheniet seksuale .Nese kemi parasysh cdo gje ne kete bote te jep nje kenaqesi te castit qofte kjo plazh marredhenie intime ,ushqim i cfaredoshem per momentin ndjen kenaqesi kur e vepron kete por pastaj ajo humbet me kalimin e kohes ose te behet e merzitshme dhe disa njerez per ta ruajtur kete kenaqesie cila iken shpejt ose eshte castit mundohen ta perdorin si mjet per tu mburrurr tek te tjeret qe te fitojne nje kenaqesi tjeter po te castit ate te mburrjes ose pelqimit e cila me largimin e njerzve ose bisedes humbet.POr atehere si duhet te veproje njeriu qe ta ruaje kenaqesine etij ose kenaqesia e tij te mos humbasi.Feja Islame jep nje pergjigje nese njeriu e vepron ai gjithmone do te jete i kenaqur ne jeten e tij edhe nese ndodhet ne gjendje fatkeqesie.Cdo ushqim ose veprim qe ka lidhje me trupin ose materien duhet te behet mjet per ti sjelle Zemres kenaqesi dhe jo te behet qellim ne vetvete materia por ajo eshte mjet qe te con tek qellimi.
Pra njeriu nuk jeton per te ngrene por ha per te jetuar
Dhe qellimi i tij ne kete jete nuk eshte qe te haje e te pije sepse nese do te ishte ky nuk do te ishin njerezit disa te varfer dhe disa te pasur.POr qellimi i tj ne kete jete eshte sprova me te cilen ne ndeshemi cdo dite e cila do te na sjelli kenaqesi ose hidherim e merzitje.Edhe me gjumin njeriu mund te fitoje kenaqesi shpirterore edhe me buken edhe me lojen kur qellimi tij me ate qe vepron eshte lartesimi i shpirtit dhe falenderimi qe Zemra i ben Zotit per kete miresi.Kur zemra e falenderon Zotin atehere njeriu ndihet i kenaqur shpirterisht dhe kete veprim psh te piret uje,Atehere kur ti pi uje dhe thua falenderimi i takon Zotit per kete miresi qe na ka dhene.Imagjinoni nese une do ju jepja nje gote uji do me falenderonit por Zoti qe na jep uje gjithe jeten ajer drite etj a nuk e meriton Ai te falenderohet dhe kur ti si njeri e kryen kete falenderim do ta ndiesh kenaqesine e falenderimit tend ne Zemer e cila kjo kenaqesi do te zgjasi jo me per nje moment por me kohe nese ti vazhdon edhe ta ruash edhe ta shtosh ju betohem ne Zotin se kenaqesia e besimit eshte me e madhe se kenaqesia e marredhenieve seksuale.Sepse ajo ka lidhje me shpirtin dhe zemer vendin ne te cilen qendron kenaqesia.

Pra nese ti nuk e ben materien mjet per te arritur kenaqesi shpirterore gjithcka ne kete bote do te behet monotone dhe do te merzitesh me te cka fdo qofte ajo plazhi ,ushqimi marredheniet etj.Edhe dicka ne fene Islame jane disa rregulla nese i praktikon njeriu ndjen kenaqesi edhe kur eshte ne gjendje te keqe.Mund ti permend me vone inshalla.

Vepra te ngjashme
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kuptimi i jetes
Njeriu duhet te pergatitet qe ta pranoj dhimbjen si pjese perberse te jetes, perndryshe kurr nuk do te merr guximin qe te dashuroj, te gezohet apo te shpresoj perseri. Pra kjo na ben te kuptojm se nese nuk jemi te pergaditur qe te "ndjejme" duke llogaritu...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Duaji te gjithe, besoji vetem disave, askujt mos i bej keq!
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! Eshte jeta jote dhe e vendos VETEM TI c`ben me te. Mos urre askend! Shikoja anet e mira. Sado i keq te jete njeriu ai e ka gjithmone dicka pozitive. Ose ...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi
Ne kete bote kemi dhurate njerez shume persona te pacmueshem.Nje nder keto mrekulli eshte dhe mesuesja.Nje titull i bekuar qe zoti ua fali njerezve me dhunti te vecante.nese hapin e pare ta mesoi prindi,mesuesja do te jete njeriu i pare qe do te mesoj te ...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Hapsira
Jane dy gjera shume te ndryshme nga njera-tjetra. Por ne nje fare menyre neqoftese hyn me ne brendesi do te shohesh qe eshte nje lidhje midis tyre. Por nuk dua te dal ketu,dua te them se disa mistere te pazgjidhura ne kete bote nuk mund te zgjidhen sepse ...
Autori: Lauresa selimi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pa Titull
Gjithqka kuptova. Gjithqka mora vesh. E kuptova pse ika. E kuptova pse ika pa thene asnje fjale te kuptoje mirpo nuk kishe nevoj te ikje ashtu pa pritmas. E kuptojj se ndihesh,e kuptoj qe gjitha keto i bene ngaqe je i detyruar,e kuptojj pse nuk buzeqe...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: delibashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per kohen
Koha eshte armiku me i madh i njeriut. Koha eshte gjeja e vetme para se ciles njeriu i dorezon armet e luftes. Njeriu nuk arrin dot ta ndale ate. E them kete sepse lindim ne nje kohe te caktuar dhe rritemi e vdesim po nga koha. Koha na shnderron nga te v...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Dashuria eshte ndjenja me e bukur dhe me fisnike qe buron ne shpirtin e paster te nje individi. Une do ta cilesoja si nje element hyjnor qe te privilegjon dhe te ben te ndihesh si ne qiellin e shtate. Ajo i jep shije, gjalleri dhe kenaqesi te pamundur jet...
Autori: mira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrra kur te rritem
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesishme kenga dhe kercimi sepse aty e ndjej veten me mire.Kete pasion e kam pasur qe kur isha me e vogel dhe kerceja e kendoja kudo ne shkolle,ne shtepi kudo ...
Autori: silva leka · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ta dinte njeriu qe do vdiste nuk do ta linte copen e mishit ne frigorifer
Lumturi ne kete bote nuk ka,ka vetem therrmija te saj-thote Tolstoi.Iemancipuar me gjerat e perditshme njeriu do te jete fitimtar vetem ne te pa e vrare mendjen per me tej.Idealizmi i tij arrin ne nje pike ku edhe vete ai nuk e kupton se ku ndodhet.Dhe v...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Eshte mese normale qe njeriu te ndjeje dashuri apo afeksion ndaj shume gjerave ne jete. Fundja, jane keto dashuri qe na bejne te zgjohemi cdo mengjes dhe na japin nje motiv te mire per te jetua, duke qene se jeta eshte nje dashuri me vete e cila na ben te...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Rendesia e librave.
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezit pa bere dallim moshe,gjinie,feje,njerez te pasur apo te varfer,thjesht I mbylli brenda.E kuptoj qe eshte dicka e tmerreshme por duhet te dini se edhe nes...
Autori: Sibora Doçi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vdekja
Vdekja eshte fundi i veprave te tua dhe fillimi i gjykimit te tyre.Vdekja eshte si nje pike e zeze ne trurin tone.Eshet gjithmone aty me ne ,as nuk fshihet,as nuk zhduket per sa kohe ne marrim fryme.Ajo eshte nje vrasese e pashpirt qe vret cdo dite ndjenj...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com