Data e postimit: 2014-10-01 16:10:44
Lexime: 12373
imagjinata
Lloji: Ese argumentuese
Tema: imagjinata
Autori: Igli Mehmetaj
Shkolla: beselidhja
Klasa: 8b
Qyteti: ballsh
E-mail: igli.roel@yahoo.com


njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetme.Te arrish deri aty te duhet shume pune e Zoti ndonjehere ta le pergjysem rrugen,e te fut ne nje enderr ku nuk di cte besh.Ke vetem nje zgjidhje,imagjinaten.Jeta jone,nuk mund te kontrollohet nga te tjeretP zemren e imagjinaten sta kontrollon dot njeri.Se per tu futur aty e ke vetem ti celesin.Po vjen nje dite qe imagjinata te kthehet ne realitet e atehere jeta jote eshte e plotesuar.Keshtu jam edhe une gjerat qe skam guxim ti bej ne jet i bej ne imagjinate4.Imagjinate nje fjale e gjate e cila mbart me vete nje bote te tere,nje jete me vete,ku pak e dine ta shperfytyrojne e pak dine ta jetojne.NJeriu per mendimin tim duhet te kete imagjinate sepse s mund te jetoje.Cdo dite te njejten jete ate jete pa kuptim.S jane vetem femijet ata qe fantazojne sepse nuk jane vetem ata qe jetojne.Te gjithe jetojme e kemi te drejt te fantazojme,sna ndalon kush,Jeten nuk mund ta perballosh vetem duke jetuar,po duhet pak fantazi per ta zbukuruar.Fantazia njerezore eshte pa limit,e ka krijuar shume gjera qe tani jane pjese e realitetit.Njeriu pa imagjinaten eshte si peshku pa uje.

Vepra te ngjashme
Autori: Enea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shpresa
Nganjehere jeta nuk shkon ashtu sic duhet. Veshtiresite jane gjithmone pjese e saj te cilat na bejne te ecim perpara. Te pakten keshtu mendoj une. Keto veshtiresi te medha qe perbejne jeten perballen gjithnje me shpresen, e cila na ben te besojme se di ia...
Autori: serxho kuka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta dhe ndjenjat
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gjera te kota si alkooli droga e gjera te kota! Reth jetes ne dim shum pak gjera mendoj se ...... disa nuk dine asgje!Per disa jeta vuan e per disa jeta nuk e...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....
Autori: Fiori · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta...
Kjo jete paska qene e destinuar te filloje me komedi, te vazhdoje me drame e te perfundoje me tragjedi! Vime ne kete bote duke bere disa njerez te qeshin dhe ikim duke lene disa duke qare… rri e mendoj se si ka mundesi qe keshtu duhet te jete ky proce...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: symbyle qazimi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Mjerimi
Mjerimi fjala qe cdo kush i frigohet dhe ajo qe shum njerez e jetojne,mjerimi vendi i erret qe fle dhimbja qe meshirohet lutja e qe mallkohet jeta. Sot kush nga bota i ja jep te drejten mjerimit kush ndihmon te mjerin Ashkush Sot te gjith ne jemi fok...
Autori: Jolie · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te rrosh a te mos rrosh...
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise boterore, dhe nje nga dilemat me dramatike me jeten njerezore. Te zgjedhesh mes jetes dhe vdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati , te shijosh te hidhuren...
Autori: Loreta · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: jeta
Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njerezit gjate jetes kan enderra dhe deshira te ndryshme por ndonjehere edhe jeta i ofron pengesa te ndryshme ,ndonjehere shume te medha sa qe njeriu i humb te...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem per te adhuar Zotin e Gjithesise , qe na fali shpirtin , na fali mendjen per te dale nga problemet , na fali dituri te mesojme . Kjo jete eshte shume e shku...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: lirika bishka · Lloji: Ese filozofike · Tema: jeta
Jetes i jane vene shume epitete i jane thurur shume kenge, poezi vargje pa fund. Shume fjale jane thene per te. Por uune e mendoj me thjeshte... mendoj se "jeta" je vete ti... po, ti sepse jeta pa ty nuk do te ishte jete, do ishte bosh. Je ti ai qe i jep ...




Komentet e fundit!

Emri: Ana
Email: ana123@gmail.com
Komenti: Bravo e vetmja ese qe me ka pelqyer ne kete faqe ku shkruajn te gjith qka te duan e qka flasin pa baza e mrekullushme imagjinata esht dicka e bukur kur nk ke dicka vertet pse mos ta maresh ne endrra ?

Emri: boralba
Email: alba@me.com
Komenti: sh ese e bkr po na tka lind ideja per ket peshkun pa uje njehere

Emri: kurva
Email: kurva@yahoo.com
Komenti: a ma drg nr e telefonit

Emri: rexhina
Email: rexhina@yahoo.com
Komenti: bukur igli apo jo?....

Emri: igli
Email: igli.roel@yahoo.com
Komenti: o ina ik se na lodhe me ato komentet e tua te shpifura

Emri: arditi
Email: marlik.sol@yahoo.com
Komenti: SHUMEMIR POR UNË SJAM NhSHKOLL

Emri: era
Email: era@yahoo.com
Komenti: hahahahah sh bukur igli

Emri: daniela
Email: daniela@yahoo.com
Komenti: /

Emri: ina
Email: ina@yahoo.com
Komenti: Sa kot!

Emri: desi
Email: dessidessy@yahoo.com
Komenti: shum ese e bukur..


Emri: igli mehmetaj
Email: igli.roel@yahoo.com
Komenti: eshte nje ese shume e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com