Data e postimit: 2016-01-05 21:52:21
Lexime: 23573
Ne jemi ketu ne Toke per te...
Lloji: Ese filozofike
Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Autori: Eda
Shkolla: Valil Sota
Klasa: 8a
Qyteti: Fier
E-mail: eda.bita@ymail.com


Ne jemi ketu ne Toke per te...
Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish ne nje perfundim rreth kesaj teme, nuk duhet thjesht te besh pyetje pafund, duke ditur qe ti je i vetmi person qe po i degjon ato. Arsyeja qe ne jemi ketu eshte qe ne te shohim gezim, mjerim, trishtim, urrejtje dhe dashuri ne te njejten kohe.Ndoshta askush nuk ka gjithcka qe ai ne vetvete deshiron ose keshtu e konsideron ti sepse nese ti di te kontrollosh ate qe ti ke atehere ti mund te kesh gjithcka. Ndonjehere, fakti qe kjo Toke eshte thjesht nje mjergull qe mund te largohet sa hap e mbyll syte, te frikson, por arsyeja qe ne jemi ketu mund te jete nje prove per te shkuar ne nje bote krejt tjeter. Kornizat qe na ka krijuar realiteti, bejne qe ne te jemi thjeshte te zakonshem, por ajo qe ne e quajme ketu te pamundur ndoshta ne nje bote tjeter mund te jete thjesht e zakonshme.
Per ne njerezit, jeta eshte te shfrytezosh cdo mundesi qe te jepet dhe per ne kjo mundesieshte pasuria. Por a nuk e keni menduar ndonjehere qe njeriu edhe nese ka gjithcka deshiron qe te kete edhe me shume?! Edhe nese zoteron Token deshiron qe te zoteroje edhe Universin...
Arsyeja qe ne kemi lindur, shkelur dhe egzistuar ne kete TOKE, mund te jete thjesht nje prove, ose ndoshta arsyeja qe ne jemi ketu eshte per t'u larguar prej ketej.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne jemi ketu ne toke per te...
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem per kete, vetem per te jetuar?! -Ndoshta ndoshta per te kaluar caste te bukura per te provuar ndjenjen e paqes dhe te dashurise ose ndoshta jemi gabimisht ke...
Autori: Blinera Murati · Lloji: Ese filozofike · Tema: Toka
Ne jemi ketu te gjithe per nje qellim...Qellimi im eshte te mesoj shume gjera e te jem e sukseshme,qellimi i dyte eshte qe te kontriboj per vendin tim dhe token dhe qellimi i trete eshte qe te kujdesem per familjen time...Qdo dite eksplorojme dhe mesojme ...
Autori: Paula · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush eshte per gjerat e veta, te beje ate qe do me shume, ndokush per te jetuar apo per cfaredolloj gjeje tjeter. Une, per veten time, jam ne toke per shume gj...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Ese filozofike · Tema: perse jemi ne toke
Jeta eshte nje lufte. Eshte nje beteje qe duhet fituar. Eshte nje enderr qe duhet jetuar. Por.perse jetojme? Kemi ardhur ne jete per nje qellim te caktuar apo jemi thjesht kalimtar ne kete bote?! ...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem per te adhuar Zotin e Gjithesise , qe na fali shpirtin , na fali mendjen per te dale nga problemet , na fali dituri te mesojme . Kjo jete eshte shume e shku...
Autori: ina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: deshtim nuk do te thote te rrezohesh po te rrefuzosh te ngrihesh ♥
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe humbje por nga ana tjeter na sjell lumturi, gezim dhe fitore.Ndonjehere na ndodh te rrezohemi ne jete pas nje gabimi apo pas dickaje te bere pa menduar.A ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: krahasim
Jeta reale e letersia…………………… Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa ...
Autori: Donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ku jemi e ku po shkojme ?
q ndodhi me keto fytytra qe me pare ishin entuziaze me hare plot shkelqim e gezim.Cila eshte arsyeja qe sot ne nuk jem siq kemi qene? Mos valle ehte teknologjia qe perpario bujshem ne viset shqiptare,por dhe me gjere? Pse ,pse e gjithe kjo ,pse nuk je...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Nje udhetar i heshtur, ne rruget plot zhurme
Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet nga bota e miresise, por lumturia asnjehere nuk eshte eterne, e kjo jete bashke me gjithe ligesite e saj perseri mbetet e bukur, pasi edhe po te duam ta quaj...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: POPULLI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: BABAI IM I SHTRENJTE
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZISTOJ ,ARSYEJA PSE MARR FRYME DHE PSE JETOJ.JE MASHKULLI ME I RENDESISHEM NE JETEN TIME.EDHE PSE NDONJEHERE BEJ GABIME TE LUTEM ME FAL SEPSE JAM AKOMA E VO...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Hartim · Tema: Korona Virus
Korona Virus! E rrethuar nga frika,merzia dhe ankthi! E stepur pa asnje shpjegim! Mendojme ,ngreme pyetje por kete here eshte ndryshe! Behet fjale per jeten.Jeta e cila na eshte falur si thesari me i cmuar! Ky thesar eshte vene ne rrezik.Ky thesar es...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...




Komentet e fundit!

Emri: ahaqe
Email: Manushaqehoxha@outlook.com
Komenti: shum e bukur eseja lëri se cfar thojne te tjeret se ata nuk ja din kuptimin

Emri: hakuro
Email: hakurotuqivrima@gmail.com
Komenti: me ese vk skm pa o eda tpakten ta kishe bo me teme un jam ne toke per te... ps:mduhet per detyrat e shpis

Emri: hysmet
Email: hysmetiigjilessemozessedranios@gmail.com
Komenti: bravo e ke qa me lot ket esene e ke shkri fare

Emri: haqif
Email: haqifkapertoni@gmail.com
Komenti: ese me kot skam pa

Emri: gentiana
Email: altinprenfi@gmail.com
Komenti: Shum bukur me pelqen shume

Emri: rrrrrrrrrrrrrrr
Email: eeeeeeeeerrrrrrraaa@gmail.com
Komenti: je kooooooot hahahahahahahahaha tallem se ishte koooooot hahahaha😜

Emri: eda
Email: eda.bita@ymail.com
Komenti: super je 1 per zotin ti meriton me shume se dhjete 10

Emri: i8iiiiiii
Email: iiiiii@gmail.com
Komenti: 😊☺☺☺☺e bkr m plq sh do ta bej tek detyrat e shpise

Emri: Klaudia
Email: klaudia.shuli@hotmail.com
Komenti: excellent

Emri: oooooooo
Email: ooooo@gmail.com
Komenti: Shume super


Emri: loreta
Email: loretavaja@gmail.com
Komenti: eseja esht jo e perpunuar

Emri: ylli
Email: ylli.com@gmail.com
Komenti: sh bkr ama do ishte me bkr po te jesh me e sig jo te thuash mund te jet nje prove mund te jet ... ama me plq sh fig letrare qe ke perdorur

Emri: rrrrrrrrrrrrrrr
Email: eeeeeeeeerrrrrrraaa@gmail.com
Komenti:

Emri: elanda
Email: el.anda@gmail.com
Komenti: shume bukur Eda! Flm shume per esen.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com