Data e postimit: 2013-11-06 16:44:38
Lexime: 16528
kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Lloji: Ese pershkruese
Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Autori: nuk ta them
Shkolla: nuk ta them
Klasa: 7
Qyteti: nuk ta them
E-mail: www.klejda@yahoo.com


Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jane edhe shume persona te tjere.Njeriu nuk duhet te jetoje vetem per veten e tij por edhe per te tjeret .Ta besh kete gje nuk eshte vetem ligj i detyres por edhe ligj i lumturise.Lumturia nuk eshte dicka qe blihet por fitohet .Njeriu mund ta fitoje ate ne disa menyra .Menyra me e mire eshte te ndihmosh te tjeretsepse nese te tjeret jane te lumtur atehere edhe ne kur te shikojme lumturine ne syte e tyre do te ndjehemi mire.Eshte nje gjest shume i mrekullushem qe t’i besh mire tjetrit sepese keshtu ti e ben ate te lumtur . Kjo eshte dicka shume e bukur sepse do te ishte njesoj sikur dikush te bente dicka ne favorin tone.Duke bere kete gje ne jo vetem qe do te bejme te mundur qe keta njerez te jene te lumtur,por gjithashtu ne mund te bejme qe keta njerez te kene aritje te medha ne jete fale perpjekjeve tona.Do te vije nje dite qe ne do te shperblehemi per te gjitha miresite qe kemi bere sepse lumturia e tyre jo vetem qe do tena beje te lumtur per miresite qe u kemi galur .Pra kjo lumturi eshte nje lumturi e dyanshme .Lumturia me e madhe e njeriut eshte qe te doje ate qe ben sepse cdokush qe i ben mire tjetrit e ben jo vetem nga deshira per ta bere ate te ndjehet mire por edhe sepse e adhuron ate qe ben.Cdo njeri ndjehet i lumtur nese ne jeten e tij gjendet dikush qe e ben ate te lumtur .

Vepra te ngjashme
Autori: kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ceshte e bukura
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. ...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Denisa Krasniqi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e di, te tjeret gjykojne edhe pa shume fjale , edhe pa fyrje , gjykojne duke na vlersuar per ate qe dukemi ku asnjehere nuk jane te vetedijshem se ato qe ndje...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: Francesko File · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!Dikush ka aftesi te kendoj,dikush ka aftesi te pikturoje,dikush tjeter te flase shume mire ne publik etj...dhe keto aftesi na bejne me te vertete te vecante...
Autori: jona · Lloji: Ese filozofike · Tema: lumturia
Njeriu ,qenia komplekse e enigmatike e bere objekt studimi per shume fusha te ndryshme.Jo vetem filozofi por shkence,art,letersi,mjekesi etj. Shume filozof, mendimtar ,studiues kane levruar per shekuj me radhe kompleksitetin dhe misteret e fshehura pas k...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetvetja
Ja ku jam perseri! Mora lapsin dhe fletoren dhe u ula per te shkruajtur.Sot dua te flas per nje teme shume te rendesishme dhe qe shumica e njerezve kryesisht adoleshentet preken nga kjo teme.Te degjosh te tjeret. Jeta eshte aq e cuditshme sa na detyron t...
Autori: S.M · Lloji: Leter · Tema: Tallja
Jeni ndjer ndoonjehere te vetmuar?Une po.Nuk e di po mendoj qe njerezit jane shume te padrejte ata dine vetem te tallin,perqeshin,dhe tu duket vetja me mire se te tjeret.Nuk e kuptoj se perse njerzit nuk shohin punet e veta,te merren me veten dhe t'i lene...
Autori: Orgita · Lloji: Thirrje · Tema: Shqetesim
Sedi si tia nis! Ka shume qe thone se jane shume mire e te lumtur ne jeten e tyre dhe per momentin me behet zemra mal' kur i degjoj keto komente. Por sedi sa te sinqert jane para syve te mij . A thua a jane vall aq sa thone? Mos fshehet dicka ne bre...
Autori: F.j · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia nga shoqeria
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu ka shume persona te tjere qe e preferojne ate: te rrine vetem dhe keshtu ndihen te kenaqur. Mendoj se pervec disa rasteve kur njeriu ka nevoje te jete vete...
Autori: armira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tte gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi njerez dhe jemi qenie njerezore,por ndryshojme shume nga njeri-tjetri.Njerezit ndryshoje ne mendimet e tyre,ne sjellje,ne veprime,ka njerez qe genjejne dhe...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...




Komentet e fundit!

Emri: 11
Email: fsdfwfrgfr@gmail.com
Komenti: jett

Emri: As une sta them
Email: tathashe2345@yahoo.com
Komenti: As un sta them emrin.uo motra po kjo eshte super deshtim komplet.

Emri: Lili
Email: Lili.ibrahimaj@gmail.com
Komenti: Shum e mir

Emri: Lalezare Istrefi
Email: lalethebest.01@gmail.com
Komenti: Shum ese e bukur,ndoshta keni perdor fjale pak si shume te njejtat por megjithate me la pershtypje,ndoshta tjereve jo por perseri ju pergezoj per kete ese kaq te bukur....

Emri: nuk ta them
Email: nuk-tathem@live.com
Komenti: Nuk eshte aq e bukur qe te te jap ndjenja kjo ese

Emri: ruensa
Email: ruensa.malaj@yahoo.com
Komenti: / //

Emri: arjola
Email: arjolatoskaj@outlook.com
Komenti: Me pelqeu

Emri: rei
Email: reilumi@hotmail. com
Komenti: Shum e bukur .Sepse duhet te mendojme edhe per te tjeret...,,

Emri: xhesi
Email: jessy@me.com
Komenti: ese koti te njejten fjali ke perseritur ne te gjithe esene

Emri: ghgcgknbb
Email: dchjouezxvhji@ yahoo.com
Komenti: dfhjkbbvddd uhxxxbjnxdt


Emri: elma
Email: elma.hasa@gmail.com
Komenti: yllllllll fr

Emri: anastasja
Email: ana@yahoo.com
Komenti: Eh cka

Emri: kristi
Email: kristivullkani@gmail.comm
Komenti: Me pelqeu shume



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com