Data e postimit: 2020-02-20 19:26:23
Lexime: 2150
PËR TY
Lloji: Leter
Tema: DASHURIA
Autori: ERZA
Shkolla: EQREM QABEJ
Klasa: XII/2
Qyteti: PRISHTINE
E-mail: erza114@outlook.com


Jeta eshte e ndryshme per gjithësecilin ku secili duhet ta jetoj ate ne menyren e vet.
Jeta nuk eshte e lehte por pikerisht kjo eshte esenca e saj te jetosh do te thot te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti do te dalesh fitues.Vet jeta eshte si nje roman ne te cilin sa me shume thellohesh aq me shume ka kuptim.Njeriu duhet te pergaditet qe ta pranoj dhimbjen si pjese te jetes,nje njeri i cili nuk e perballon dhimbjen veshtire ta gezoj,dashuroj apo shpresoj perseri.Dhimbja ka shije te hidhur,shije e cila na prek emocionalisht,por kjo nuk do te thote qe ajo duhet te ndikoje domosdosmerisht keq tek njerezit.Njerezit qe e duan jeten pas dhimbjes qe pesojne ecin me hapa akoma me te medhenje dhe e lene ata ne te shkuaren.
Nderkohe qe disa te tjere bien pre e saj dhe fillojne te marrin vendime te gabuara ne jeten e tyre disa te tjere behen akoma me te forte.
Epo ne fund te fundit çdo te ishte jeta pa dhimbje?
Ai qe nuk e ka njohur kurr dhimbjen dhe vuajtjen ai nuk do te mesoj kurre se çfare fshihet pas lumturise ne te vertete.
Jeta eshte si nje lule kur vie pramvera gjithqka behet e bukur dhe gjalleruese ndersa kur vie vjeshta gjdo gje e bukur vyshket dhe humbet mbeten vetem pjeset e keputura dhe te coptuara te lules.

Vepra te ngjashme
Autori: Adi gangsta boy · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama jeta nuk eshte e lehte,por pikerisht kjo eshte edhe esenca e saj.Te jetosh do te thote te luftosh,te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti te dalesh fitue...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kuptimi i jetes
Njeriu duhet te pergatitet qe ta pranoj dhimbjen si pjese perberse te jetes, perndryshe kurr nuk do te merr guximin qe te dashuroj, te gezohet apo te shpresoj perseri. Pra kjo na ben te kuptojm se nese nuk jemi te pergaditur qe te "ndjejme" duke llogaritu...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
Autori: Sediasvet · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vdekja
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjeshte nje siperfaqe pa fund ku une nuk mund te percaktoj ate qe dua,ne te gjitha aspektet e vetmuar dhe pa dashurin dhe ngrohtesin e rrethit te ngushte nuk m...
Autori: Brikena Kavaja · Lloji: Hartim · Tema: e Lire
Koha e sotme. A nuk eshte e keqe?E keqe si erresira e disa zemrave , si ligesia e disa mendjeve.Koha na ka bere keshtu. Te gjesh dike qe te mbeshtetesh eshte si te gjesh nje fije drite mbi terr. Nuk mund te gjesh nje shpatull ku te nxjerresh dhimbjen ,sep...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: epo, femijeria :P
~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe pse ne brendesi akoma ndjejne disa plagete vjetra feminore. Dhimbje te tilla si : `Nuk me bleu mami karamele`apo `Pse sme lejoi te rrija zgjuar edhe pak`ak...
Autori: serxho kuka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta dhe ndjenjat
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gjera te kota si alkooli droga e gjera te kota! Reth jetes ne dim shum pak gjera mendoj se ...... disa nuk dine asgje!Per disa jeta vuan e per disa jeta nuk e...
Autori: Esmeralda Sefolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: JETA
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrare qe te mund te shprehe cka eshte jeta?Mendoni valle qe njeriu e ka kapacitetin e duhur per te kuptuar teresine e saj?Nese mendoni se PO,gaboheni.Pasi te j...
Autori: Madalena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria e jetes
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me komplikuese jeten ton.Problemi eshte se shumica prej nesh nuk jemi aq te aft sa te veprojm me krenari perpara veshtiresive te vazhdojm ti buzeqeshim jetes pa...
Autori: Mister Tumsi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellime te ndryshme. Disa kane frike nga vdekja. Disa jetojne sepse nuk vdesin dot dhe disa te vetvriten sepse per ta nuk ka kuptim jeta. Pendimi,dyshimet dhe te...
Autori: Fiori Veli · Lloji: Poezi dramatike · Tema: jeta
Kjo bot ka shume te meta dhe shume pak te verteta jeta s'esht vec hidherim ajo e ka nje kuptim veshtiresite qe sjell jeta s'esht e lehte ti perballosh meguximin me te madh jeten duhet ta JETOSH jeta eshte nje aventure qe kurre s'duhet harrua...
Autori: Klaudjo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria te fal guximin per te thyer tabu te mjedisit social dhe te vetvetes
Jeta eshte teper e bukur per tw qene e parendesishme ndaj jetoje ate . Kam perjetuar gjithcka , kam falur gabime te pafalshme , kam len pas gjithcka , kam lenduar , jam lenduar, kam zhgenyer, gjithnje kam vepruar sipas momentit . Kam qeshur kur nuk duhej...
Autori: Lisa Dani · Lloji: Leter · Tema: Jeta
Jeta eshte shume e bukur pranddaj zoti ka thene qe njeriu njehere lind dhe nje here vdes.Jeta mund te te nxjerr probleme por ti duhet te behesh i forte qe ti kalosh problemet.Jeta nuk ka vetem probleme por edhe supriza nga me te bukura.Rruga e jetes eshte...
Autori: Antnjela Kola · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes njerzore
Të kuptosh se si te jetosh ne menyre sa me te mire dhe te kuptosh veten dhe te tjeret ,kur kane te drejte dhe kur skanë.Të mesosh qe te mos lëndojme te tjerët ne menyre te padrejte. Jeta ka uljet dhe ngritjet e veta.Ndonjherë rrezohemi keq dhe mendo...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com