Data e postimit: 2013-05-12 20:37:36
Lexime: 31970
endrra ime kur te rritem
Lloji: Ese pershkruese
Tema: endrra kur te rritem
Autori: mira
Shkolla: tahir hoxha
Klasa: 7-a
Qyteti: klos
E-mail: miramira@yahoo.com


ENDRRA IME KUR TE RRITEM



Per mua eshte shume e rendesishme kenga dhe kercimi sepse aty e ndjej veten me mire.Kete pasion e kam pasur qe kur isha me e vogel dhe kerceja e kendoja kudo ne shkolle,ne shtepi kudo mjafton qe te kete muzike dhe une jam aty.Eshte shume e cuditshme sepse disa persona mendojne qe kercimi dhe kendimi jane vetem hobe por e kane shume gabim sepse per mua jane gjithe bota.Keta dy “hobi”jane si dy miq te mire sepse te gezojne kur je e merzitur dhe te bejene te ndihesh sikur je pjese e dickaje te madhe dhe mua nuk me pelqen qe ka shume persona qe nuk I kushtojne shume vemendje kesaj gjeje te rendesishme por une nuk do te lejoj qe kjo deshire te qendri vetem nje hobi sepse pasi te mbaroj shkolllen e larte ka mundesi qe te vazhdoj karrieren time si kengetare dhe pse jo edhe si kercimtare .Une nuk mund te ndahem kurre nga keto dy gjera shume te rendesishme qe jane per mua por une e di qe edhe shoqeria e papame qe kam nga shume persona por vecanerisht nga dy shoqet e mi ate ngushta por edhe te tjerat nuk qendrojne prapa por une thjesht kam me shume komunikim me ato te dyja dhe ato do te me ndihmojne per te arrirur kete qellim sic une do ti ndihmoj ato te dyja te arrijne qellimet e tyre ne jete deri sa rruget ten a ndajne.Mendoj se u largova pak nga tema qe kasha per te pershkruar por pasi te filloj te shkruaj per shoqerine time nuk mund te ndalem sepse fjalet te dalin vete per cdo gje.Kaq kasha per te thene dhe mendoj se perfshiva dy tema ne nje por keshtu jam une bej gjithmone te kunderten e asaj qe eshte dhene per te bere.Okej tani mendoj te ndalem dhe te vazhdoj me dy hobit e mi karcimi dhe kendimi dhe po iu them dicka per te gjithe :Nese ndiheni te merzitur kendoni sepse do te shihni nje ndryshim qe kurre nuk e keni vene re tek ju sepse Muzika edhe Kercimi jane vete jeta nese din q eta shijosh ne maksimun edhe per ata qe nuk dine te kendojne e te kercejne do te mesojne shume shpejt kete gje jua premtoj nga zemra.Kjo ishte eseja ime dhe shpresoj qe ne njefare menyre t’iu kete kenaqur ose t’iu kete lene kenaqesi ne syte tual sepse gjithcka qe kam shkruar eshte plotesisht e vertete.

Vepra te ngjashme
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria ,pjese e jetes sime
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem u...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Muzika eshte feja ime
A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e degjon per here te pare e kupton se muzika eshte vertet e rendesishme.Nuk ka absolutisht lidhje me fene,por eshte thene ne menyre simbolike kur dikush tho...
Autori: keisi kushi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pse kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin?
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin kafshe "shtepiake".keto kafshe jane te destinuara per te ndenjur prane njerzimit por ndoshta mendimi juaj eshte ndryshe ndoshta ju mendoni pse??? kafshet...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: MOS NGURO TE FLASESH
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte e vetmja gje qe eshte e lire per te gjithe.Duhet ta ngrejme zerin per cdo mesazh qe duam te japim.Shume persona kane frike te flasin sepse mendojne qe e ka...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofshin te mira apo e kunderta. Ajo per te cilen dua te shkruaj eshte karakteri im, cilesite e mia ne syte e prinderve te mi dhe shokeve me te afert. Mendimi, ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse jemi vetem ???
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,preferon te rrije ne shoqerine e njerzve apo preferon te qendroje vetm.Shpesh here "qendrimin vetem"e marrim si dicka negative.Por ne ditet e sotme nuk eshte...
Autori: Click Clack BoOm · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua. Sepse ti je unike,e jashtezak...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Ana thjesht une
ANA THJESHT UNE Kam lindur me 1 Janar te vitit 2003.....Tani jam 11 vjec.WAW e pabesueshme por vitet dhe muajt kalojne dhe do te behem akoma me e madhe...Te pershkruash jeten time?teper e gjate dhe e lodhshme.Ta perjetosh ate?teper e MREKULLUESHME E din...
Autori: Arbjona Doçi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria
Jane disa momente ne jete kur njeriu thjeshte ndihet vetem.Shikon perreth dhe kupton se shume prej atyre qe ti do nuk te duan,shume prej atyre qe respekton te ulin dhe ata qe mundohesh ti ndihmosh te shtypin,te bejne te ndihesh i padukshem.Eshte shume e v...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me prinderit e mi. Me kane qendruar prane qe nga dita kur kam lindur e deri ne ditet e sotme. Si me shikojne ata? Mendoj se me shikojne ashtu si kane dashur gji...




Komentet e fundit!

Emri: Dhurata Dora
Email: DhurataDora@hotmail.com
Komenti: shume bukur sepse edhe une jam nje kengetare

Emri: amra
Email: amra@yahoo.com
Komenti: je shume e famshme

Emri: desara
Email: desaramira@yahoo.com
Komenti: te duket vetja shkrimtare ty m

Emri: mimim
Email: inaa@gmail.com
Komenti: e shpifur

Emri: mimim
Email: inna@gmail.com
Komenti: kot fare

Emri: Remziee
Email: Dona_-xaxi@live.com
Komenti: Ke perdorur fjale te bukura dhe shume bukur I ke nderlidhur ato njera me tjetren por do doha te thosha qe ajo qe ti ke ahkruar per paionet e tua nuk jan aspak ne rruge te drejt per Allahun xh.sh andaj largoi ata vese nga vetja jote moter e nderuar pasi qe kercimi dhe kendimi jane vepra te shpikura nga shejtani....Allahu ju shperbleft

Emri: erkaa
Email: erkamece21@hotmail.com
Komenti: shum e bukur edhe un mendoj te njejten gje si ti.

Emri: hysa
Email: hysaemira@hotmail.com
Komenti: mua me pelqen shum ky tekst

Emri: hysa
Email: hysaemira@hotmail.com
Komenti: mua me pelqen teksti /

Emri: ermira
Email: zyka-hida@hotmail.com
Komenti:


Emri: rina
Email: rinarina@hotmail.com
Komenti: bravo

Emri: Valentina
Email: tina.hoti@zbavitu.com
Komenti: Me pelqen eseja jote shum . Me pelqen edhe mua kercimi or mbi te gjitha futbolli Endrra imee esht kercimi dhe futbolli Shpresoj se qdo njeri ti realizoj endrratt Veqanerisht ti

Emri: bushra
Email: bushra_@hotmail.com
Komenti: shum buku e meriton

Emri: hey
Email: alexi@home.al
Komenti: ej me be nje ese me teme enderrat e mia te lutem

Emri: haha
Email: haha@home.al
Komenti:

Emri: aliona
Email: lona-fiona-liza@hotmail.com
Komenti: test per anglisht

Emri: desara dedolli
Email: desaramira@yahoo.com
Komenti: flm per gjithe komentet me vjen mire qe e vleresoni ate qe kam shkruar dhe qe keni te njejtin mendim si une

Emri: gysii
Email: ergysbudi@yahoo.com
Komenti: Shum bukur mbreslenese sikur edhe shkencetaret te kishin nje frymezim te atill , kush e di ku do.kishin arritur , pak nga frymezimi e pak nga shkenca edhe prapa diellit do arrin te shkojne pzzz :) *(**(*)*(****)*)(*)$&∉√√√√√¡¡¡¡®&¥$$

Emri: gysi
Email: ergysbudi@yahoo.com
Komenti: Nice, in same aspects you thinking like me. Cause I love so much music. ...

Emri: alma mazreku
Email: lira_rora@suhareka.net
Komenti: bravo!


Emri: alma mazreku
Email: lira_rora@suhareka.net
Komenti: ie e papame bravo!

Emri: desara
Email: desaramira@yahoo.com
Komenti: e papame kjo vajze ka shume talent



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com