Data e postimit: 2013-03-04 19:23:06
Lexime: 7533
GJUHA SHIPE THESARI I LIRIS DHE I ATDHETARIS
Lloji: Ese pershkruese
Tema: ATDHEU
Autori: QLIRIM MURTEZI
Shkolla: Hajriz Muhadini
Klasa: 8
Qyteti: FERIZAJ
E-mail: shaci_80@hotmail.com


DUKE u nisur nga fakti se GJUHA SHQIPE flitet edhe me heret prej ilirve paraardhesit ton qe u munduan me te gjitha sakrificat e tyre dhe mundimet ne per lufta qe ta merr fitoren e tij si fitore mbar shiptare qe populli i tyre te jet drita e popullit ilir dhe e ardhmja e tyre ta di se ata filluan qe ketu e deri ketu qe jemi ne sot GJUHA SHIPE mund te shkruhet lirisht se ajo esht thesar i jon esht burim i jon qe ne sot e perdorim gjithkund.Ndersa per atdhetari mund te flasim se prej vitit 1405 prej kur lindi SKENDERBEU e ishte nder themeluesit e par te asaj kohe pastaj esht LIDHJA SHIPTARE E PRIZERENIT qe u formua 1878 qe idha nje hov te madh gjuhes shqiptare e e sot flitet ne gjdo skaj te botes pastaj kemi LIDHJEN TJETER LIDHJEN BESA-BESE LIDHJA E PEJES. PASTAJ USHTRIN QLIRIMTARE TE KOSOVES apo me shkurtes UQK e cila ushtri mbrojti GJUHEN ton SHQIPTARE PASTAJ VIM DERI TE SHPALLJA E PAVARSIS SE KOSOVES ME 17 SHKURT 2008 QE ME 17 SHKURT 2013 ISHTE DITLINDJA E 5 E POPULLIT SHQIPTAR.

Vepra te ngjashme
Autori: albulena gegaj · Lloji: Hartim · Tema: gjuha shqipe
siq eshte thene me heret ,siq thuheut edhe tani gjuha shqipe ka prejardhje nga nje popull i lasht populli ilir.Te cilet ishin paraardhesit ton.gjuha eshte simbol i nje kombi ashtu edhe gjuha shqipe eshte simbol i popullit shqipetar.Populli shqipetar kisht...
Autori: altin selca · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuha shqipe
gjuha shqipe esht thesar i dituris dhe i ardhemeris son gjuhen shqipe shum njerz jan duke e harruar gjuhes shqipe pothuajse i ka ardhur vdekja shum njerz po largohen prej ne vendi ne vendin tjeter .SHqipe ben pjes ne grupin e familjeve indo evropiane . gj...
Autori: aurora perquku · Lloji: Hartim · Tema: gjuha shqipe
Siq thote edhe vet titulli se gjuha shqipe eshte thesar i dituris dhe atdhetarise.Gjuha shqipe eshte nje gjuhe shume e vjeter te cilen e kan perdorur paraardhesit tane.Une mendoj se gjuhen shqipe e duam te gjithe shqiptaret kudo qe ndodhemi.Gjuha shqipe k...
Autori: arlinda jaku · Lloji: Analize letrare · Tema: pavarsia
ne vitin 2008 me daten 17 shkurt kosova u be e pavarur dhe kjo date esht historike jo vetem per njezt qe jetojn ne kosove po per te gjith shqiptart an e mban botes kjo me kujton gjithe gjakun e derdhur per kete atdhe nga trimat tan me kujton lotet e nenav...
Autori: Berna · Lloji: Hartim · Tema: 7 Marsi
Data 7 Mars per ne shqiptaret eshte nje dite e shenuar nga shkaku se kujtojm mundin e njerzve ne ate kohe te cilit jane munduar ta hapin driten e tyre ne arsim. Njerzit ne ate kohe mesonin fshehurazi ne shtepit e tyre , por ne 7 mars te viti 1887 u hap ...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera .
Ese : Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera . Ne vitet 1913-1916 gjendja e shqiptareve te Kosoves si pjese e Serbise ishte e veshtire . Atyre nuk u lejohej te shkolloheshin ne gjuhen shqipe dhe te botonin libra apo gazeta ne kete gjuhe . Ma...
Autori: Elona Alushani · Lloji: Hartim · Tema: Deshira e Vitit 2013
Deshira e vitit 2013 esht qe ky vit te jet i mbar she i bukur te mos ket probleme te jemi njerz me shum te mesojn nxenesat dhe shteti yn kosova te behet me i bukur se qe esht andaj shpresoj qe te jet keshtu.
Autori: Euripidi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha jone Te ben krenar te degjoshqe gjithesecili nga ne flete shqip ne cdo ane te botes qe te shkoje. Kjo te krijon nje ndjesi te thelle ne shpirte, dhe te mendosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre.Duajeni gjuhen tuaj sepse ate belbezuat sa erdhet ne...
Autori: Edona Elshani · Lloji: Analize letrare · Tema: kombi
Jemi Nje Komb Sa bukur esht Te flasesh per Kombin ton Shqiptar. Sepse Vuajtja E Shqiptarve Su ndal Plot 5 Shekuj Me rradh , Ahh Sikur Do mundeshim Ti Harronim Keto Vuajtje qe U ben Koh me par . Un si Nje Nxense Qe Jam jam Krenare qe kam Nje Gjuh te Embel...
Autori: Ismail Kadare · Lloji: Thenie · Tema: Thenie
*Ne mund të jemi gjithçka, veç një gjë nuk jemi: ajo që kujtoni ju. *Gjuha, më mirë se gjithçka tjetër, jep shpesh dritën ose mjerimin e një kohe. *Ka gjithmonë kohë që njerëzit të bëjnë diçka për popullin e tyre. *Armiku mbet...
Autori: eljesa gashi · Lloji: Hartim · Tema: gjuha jone
gjuha shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston gjuha jon eshte thesar i dituris dhe atdhetaris tone rilindasit tan u munduan shum qe ta bejne nje gjuh te perrbashket per te gjith shqiptaret kudo qe ndodhemi sepe gjuha eshte ajo qe na bashkon...
Autori: Denisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha jone Te ben krenar te degjosh qe gjithesici nga ne flete shqip edhe sikur ne cdo cep te botes le te shkoje gjuhen e tij nuk e harron. Kjo te krijon nje ndjesi te thelle brenda ne shpirte dhe temedosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre,'Duajeni gj...
Autori: dorentina maksutaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuha thesar i dituris dhe atdhetaris
Besa,lufta,shpresa qenë ato të cilat na ndoqen gjer këtu.Na ndoqen ne gjdo hap qe bëbë drejt lirisë.Sa gjuhë e qmuar.Gjuh ecila nuk matet me asgje as me vetveten.O njerz flisni ne ket gjuh te gjakut e te shqiponjes e ja lini trashigim femiut.Kujtoh...
Autori: Redon Tateshi klasa e VI - Struge · Lloji: Hartim · Tema: 22 Nentori - Dita e Alfabetit
Gjuha jone gjuhe bilbilash Gjuha jone eshte e bukur,eshte bujare,e lashte sa vet jeta dhe e shtrenjte sa drita. Gjuha shqipe eshte si pranvera, me lule plot ngjyra, me rreze dielli, me cicerima zogjesh dhe me kenege te gezuara te fe...




Komentet e fundit!

Emri: lolololo
Email: lolo_lolo@hotmail.com
Komenti:

Emri: 88uuyuhh
Email: euhdhjfhhhb@live.com
Komenti: Bukur

Emri: migena
Email: megi.migena1@live.com
Komenti: hahhah

Emri: rtertg
Email: zrtzedrtg@yahoo.com
Komenti:

Emri: eljesa
Email: rihana.pau@hotmail.com
Komenti: une mendoj se kjo eshte shume palidhje sa peer komentin tim

Emri: nora
Email: nora.ks@hotmail.com
Komenti:

Emri: QLIRM
Email: shaci_80@hotmail.com
Komenti:

Emri: QLIRM
Email: shaci_80@hotmail.com
Komenti: VEPRA IME E MESIPRME I DREJTOHET GULISTANKOSOVA NE OLIMPIADEN QE DO TE MBAHET NE MEHMET AKIF NE BANULLLIPJAN NESE KA MUNDESI TE ME NDIHMONI TA DERGOJ KETE VEPER PERMES E-MAILIT www.GulistanKosova.com se qe 1 or jam duke nejt ne internet edhe spo di me dergu ju faleminderit /



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com