Data e postimit: 2016-02-11 20:43:42
Lexime: 15965
Mergimi shpirteror
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Ndikimi i largimit shpirteror ne boten e brendshme te personit
Autori: E.C
Shkolla: Sami Frasheri
Klasa: 12
Qyteti: Tirane
E-mail: elma.cara@outlook.com


Ese pershkruese “”Mergimi shpirteror”

Mergimi ka qene dhe do te jete gjithmone nje dukuri mjaft e zakonshme ne boten njerezore, dukuri qe vjen si pasoje e deshires apo detyrimit per t’u larguar drejt nje vendi tjeter, ne dukje me i mire. Por cfare do te thote ne fakt te mergosh shpirterisht dhe cfare ndikimi sjell kjo gje ne boten tone shpirterore?
Ekzistojne momente ne te cilat njeriu nuk e gjen me vetveten ne mjedisin qe e rrethon. Si pasoje e situatave te ndryshme, ai fillon te kuptoje qe elementet e jashtme nuk i perkasin me botes se tij te brendshme, shpirti i tij dhe shpirti i kesaj bote nuk perputhen me me njeri-tjetrin. Nje perspektive e re e te menduarit, nje zhgenjim ose lendim fatal, nje vorbull ndjenjash qe dikur merrte dhunshem kedo me vete, por qe tani eshte shnderruar ne nje rrjedhje mediokre e te vobekte kane sjelle nje gjendje shpirterore te re. Dicka ka ndryshuar dhe ajo qe me pare ishte gjithcka, tashme nuk eshte asgje. Ajo qe dikur ishte e rendesishme eshte larguar me ose pa deshire dhe ne vendin e saj eshte ulur kembekryq ndjesia e te qenit vetem, bosh. Kjo zbrazeti e brendshme ka zene rrenje te thella dhe e vetmja menyre per ta shkulur eshte shkeputja me kete bote e zevendesimi i saj me dicka te re, nje zgjidhje mjaft e nevojshme dhe e logjikshme.
Keshtu, shpirti vendos te „migroje“ drejt dickaje te re, pasi ai beson, beson me te vertete qe bota ka rezervuar dicka me te mire per te, dicka qe do ta beje te harroje qe asgje nuk ka kuptim, dicka qe do t’i sjelle paqe e pse jo, lumturi. Sa keq qe kjo shprese ne shume raste eshte e destinuar te shuhet pak nga pak. Nje shpirt i larguar nuk mund te gjeje paqe duke braktisur dicka qe me pare e ka dashur fort, sepse nje dashuri e madhe le mbrapa nje zbrazeti te madhe e si e tille, kjo e fundit mund te mbushet vetem me nje dashuri tjeter me te njejtat permasa. Situata behet pothuajse e pashprese kur kjo ndodh, e kur shpirti megjithate vazhdon te shuhet. Kujtimet e se shkuares e brejne ate cdo dite, nje ndjesi e mundshme faji per dhimbjen qe mund te kete shkaktuar per ate qe la pas e plagos pak nga pak dhe ai humb pas cdo kujtimi nje copez te vetvetes.
Mbase nuk ndodh gjithmone keshtu. Mbase njeriu pas disa kerkimesh e gjen ate qe i sjell ngushellim. E sigurt eshte ama qe kjo e fundit nuk mundet kurre te zevendesoje te meparshmen, ajo eshte plotesisht unike dhe me e keqja, e rrenjosur thelle ne kujtime.

Vepra te ngjashme
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria eshte e shemtuar kur eshte vetem fizike.
Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh shijuar me nje gllenjke substancen e saj te embel, bukuria kthehet si ato shurupet qe na jepnin kur ishim te vegjel, kthehet e hidhur dhe e neveritshme. "B...
Autori: Dena · Lloji: Tregim · Tema: Jeto me pastertine e shpirtit
A ka dite kur ndiheni as e lumtur as e trishtuar? A ka momente jeni me e lumtura ne bote? A ka caste kur ju duket sikur bota bie mbi ju ? A ka raste kur mbesni e zhgenjyer nga dikush apo dicka? A ka momente ku beheni xheloze ndaj dikujt? A...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: krahasim
Jeta reale e letersia…………………… Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa ...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: carmatosja,lufta,paqja
Konfliktet me te medha gjithnje kane nisur nga vete njeriu.Cdo lufte,cdo beteje.Njeriu eshte aq egoist saqe per te fituar pushtet,gjen cdo menyre,cdo mjet.Nje prej ketyre mjeteve jane armet,qe fatkeqesisht edhe ne ditet e sotme perdoren nga shume shtete n...
Autori: Egiol Hoxha · Lloji: Ese informuese · Tema: Mjedisi
Mjedisi eshte dicka shume e rendesishme per ne , ai eshte gjithckaa qe na rrethon.Mjedisi eshte vendi ku ne jetojm.Ai eshte dicka shume e bukur,njeriu ka nderhyr ne mjedis.Njeriu ne mjedis ka ndikuar per mir edhe per keq.Mjedisin duhet ta ruajme sepse p...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perkedhelja ta zbut shpirtin
Nje fjale,nje perkedhelje,nje buzeqeshje,nje lule,nj dhurate e vogel dhe dicka ndryshon.E zeza behet e bardhe meria merr arratine tutje,syte thahen nga lotot dhe ne buze na cel buzeqeshja.Kur jemi vetem dhe erresira sillet rreth duam dicka,dicka ndoshta ...
Autori: e.s · Lloji: Ese argumentuese · Tema: lufta dhe pasojat e saj
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore dhe pasoja fizike te cilat nuk kane qene te pakta.Njerzit shpehsh mundohen te gjejne pretekste(akuza ose fakte jo te verteta) per te nisur nje lufte.Njera ...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e bukur qe pushton shpirtin. Dashuria eshte nje ndjenje qe mund te shkruash aq shume,por ne mendje te vijne aq fjale sa nuk di cilen te shkruash me perpara. Dash...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Yjet do shuajne etjen e jetes, e jetes pa heshtje
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te larget, e vetme por me shpirtin bosh. Te mos ndjeja asgje, te mos degjoja askend,te mos me kete mbetur me lot! Te me ishin thare, njejte si nje shkretetire ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavaresisht ofendimeve te ndryshme te te tjereve, ai eshte njeri. Duke qene njeri, ka mendje dhe zemer. Me keto te dyja, ai eshte i afte te marre vendime dhe te ...
Autori: Xhoeda Lluka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Nje nxenes, nje mesues dhe nje laps mund te ndryshojne boten
Bota eshte nje vend i madh i cili ka hapesire per ndyshime shume te medha.Secili nga ne eshte pjese e kesaj bote , prandaj duhet te kondribojme sadopak per ta ndryshuar ate , qofte vetem me nje laps e nje leter te shkruajme dicka ndergjegjesuese.Mesuesi...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: lulzim · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Dashuria
C'eshte dashuria? Nje pyetje e rende per disa njerez.Mos eshte dicka qe as vet ne nuk i kthejme dot pergjigje ! Si eshte te biesh ne dashuri? Mos eshte gje ajo ndjenja perbrenda qe ndonjehere kur te vjen ndermend te ben te flakerosh? Perse disa njerez bi...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Faqe ditari
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona. Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo p...




Komentet e fundit!

Emri: elena
Email: leona-1-1@gmail.com
Komenti: KOPJOVA NE ESE NE SHKOLLE DHE MORRA NOTEN ME TE MIRE

Emri: njeas
Email: kledisina0@gmail.com
Komenti: Qeke nga e njejta shkoll si un ishalla ste bo msim amantja se ket mund te boj dhe un rrofsh gjithsesi

Emri: enis
Email: enisi.tahiri@live.com
Komenti: /



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com