Data e postimit: 2019-05-20 17:32:24
Lexime: 7336
Nje nxenes, nje mesues, dhe nje laps mund te ndryshojne boten
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Nje nxenes, nje mesues dhe nje laps mund te ndryshojne boten
Autori: Xhoeda Lluka
Shkolla: Shkolla 9-vjecare "17 Shkurti"
Klasa: 6B
Qyteti: Tirane
E-mail: xhoedalluka@outlook.com


Bota eshte nje vend i madh i cili ka hapesire per ndyshime shume te medha.Secili nga ne eshte pjese e kesaj bote , prandaj duhet te kondribojme sadopak per ta ndryshuar ate , qofte vetem me nje laps e nje leter te shkruajme dicka ndergjegjesuese.Mesuesi eshte nje person i cili na ka ndihmuar qe te vegjel per cdo gje per te shkruar , lexuar apo dhe folur.Mesuesit gjithashtu dhe na kane frymezuar per te shkruar dicka frymezuese . Qe te shkruajme dicka si fillim ai tekst sadopak i vogel rendesi ka qe se pari te na frymezoje e te na sensibilizoje ne se pari e me pas te tjeret.Ne mund ta ndryshojme boten , por per te ndryshuar boten duhet qe te ndryshojne disa njerez te papergjegjshem .Nje nxenes mund ta ndryshoje kete bote jo vetem duke ndjekur rrugen e nje mesuesi por me vullnetin e tij te plote dhe me deshiren e tij. Keshtu duke shkruar ne mund te frymezojme me mijera zzemra per ndryshim.Ndryshojeni kete bote te pandergjegjeshme dhe shpetojeni ate !

Vepra te ngjashme
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo pyetje te ciles mundohem cdo dite t'i kthej pergjigjen e merituar por jo,ndodh krejt e kunderta.Cdo dite ne vijim perjetoj gjera te reja,disa te bukura e di...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: krahasim
Jeta reale e letersia…………………… Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: DAJANA NEZIRI · Lloji: Poezi personale · Tema: DEDIKUAR MESUESIT QE ME KA VDEKUR
KUR NE KLASE TE PARE UNE HYRA, DICKA KUPTOVA MENJEHERE. KUPTOVA SE NA KISHTE RENE SI KUJDESTAR MESUESI ME ME VLERE. AI NA RRITI,SI PRIND NA EDUKOI, GJER NE KLASE TE KATERT AI NA COI. AI ISHTE BAZA E EDUKATES SONE GJERSA NJE AKSIDENT TRAGJIK E ...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter atij
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite te ndjej me afer meje. Me mungon .Ti nuk je ketu me,thjesht nuk je .Dreqin,mund ta di pse ike? Pse ike lart n'qiell? Kur mora vesh lajmin e vdekjes ten...
Autori: Ledia Linfaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjaftojne gjerat e vogla te bera me gjithe zemer,per te ndryshuar boten.
A mund ta ndryshoj une boten,hapsiren dhe njerezit me te cilet jetoj dhe nderveproj cdo moment te jetes sime?A mund t’i zgjidh une problemet dhe konfliktet me te cilat perballem cdo dite? E nese mundem, si duhet te veproj? Mos valle duhet te rebelo...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota ku jetojme...
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe askush nuk ngre koken lart per te pyetur pse?Pse jetojme?Per cfare? Shume pyetje,pak pergjigje.Bota eshte e rrumbullaket,cdo qoshe e saj fsheh mistere te shu...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Rendesia e librave.
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezit pa bere dallim moshe,gjinie,feje,njerez te pasur apo te varfer,thjesht I mbylli brenda.E kuptoj qe eshte dicka e tmerreshme por duhet te dini se edhe nes...
Autori: xxx · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do te bejne kukull, do te thyejne zemren, do te kepusin shpirtin, do te rrezohesh nga ata, do te ngrihesh nga ata dhe kur ata duan ti do te rrezohesh prape. D...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: E.C · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i largimit shpirteror ne boten e brendshme te personit
Ese pershkruese “”Mergimi shpirteror” Mergimi ka qene dhe do te jete gjithmone nje dukuri mjaft e zakonshme ne boten njerezore, dukuri qe vjen si pasoje e deshires apo detyrimit per t’u larguar drejt nje vendi tjeter, ne dukje me i mire. Por cf...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: Marjo Shyti · Lloji: Ese filozofike · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com