Data e postimit: 2018-03-04 19:17:56
Lexime: 4858
Sërish vjen Marsi..
Lloji: Ese informuese
Tema: 20 vjetori jubilar i Epopesë se UQK-së
Autori: Njomza
Shkolla: Shaban Jashari
Klasa: 9
Qyteti: Kosove
E-mail: ese.inspirim@hotmail.com


Muaji ku vjen pranvera,por qe para 20 viteve u ndal ne gjysem. Marsi na mori bijte e bijat me te mira te Kosoves,por na la prapa krenari dhe inspirim per ta dashtur atdheun,sot ne po festojme te lire,por po ta perjetonim luften e zeze qe e perjetuan te paret tane do ishte shume e veshtire,sot po shkruaj per nje familje aq te madhe bujare e fisnike siq ishte Familja Jashari e qe me ne token sdo lindin ato bije e bija qe e vendosen atdheun para jetes.
Me 28 Nentor 1997 ne varrimin e mesuesit Halit Geci ku u prezantua Ushtria Qlirimtare e UQK-së .
5,6,7 Marsi 98' data te trubullta e te kobshme por brenda thelle-thelle ndjenje krenarie per historine e lavdishme te popullit tone.
Mengjesi i 5 Marsit 1998 ishte mengjes i jashtezakonshem,Prekazi po sulmohej e Ademi me babain Shabanin e vellaun Hamzen ishin gati,me gjithe familjen 25 Antarshe,ishin gati per sulmet e ekupatorit serb me tanke e me arme,por arma me e madhe qe Ademi e mbante ishte Atdheu,ky emer i shenjte e i lare me gjak,tri dite e tri nete familja Jashari ishte duke luftuar,nena Zahide duke iu dhene kurajo bijve te saj,e para qe u vra ishte Adilja (gruaja e Ademit) e keshtu me rradhe,e shpetoi Besarta vajza e Hamzes duke u fshehur mbas "magjes",histori rrenqethese e e pabesueshme por e vertet,edhe pse gjysma e familjes Jashari vdiqen ata do mbahen mend per luften e tyre te paq e per atdhedashurine qe e kishin e qe mbeti inspirim per brezat e ri.
Kosova ka shume rruge perpara por historia e saj do jete gurthemeli i lirise e i pavaresise.
Kosove,mos e harro historine tende dhe ec pas hapave te atyre qe luftuan aq shume e dhane jeten per atdhe!

Vepra te ngjashme
Autori: Donita Gavazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Epopeja e UÇK-SE
Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ka qene gjithmone muaj i perbashket e i sakrifikices se familjes Jashari. Ishte viti 1998 kur shtepia e familjes Jashari u sulmua nga serbet,ata u tortur...
Autori: naile gashi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 7-marsi
7 marsi eshte nje dite e veqante per mesuesit tane. me 7 mars 1878 u hap shkolla e pare shqipe ne korqe.mesuesi i pare ne kete shkolle ishte Pandeli Sotiri. Poahtu me 5,6,7 mars u vra familja e komandantit legjendar adem jashari.Kjo familje u vra per hi...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret
Kam lexuar e mesuar shume rreth deshmoreve te kombit tone,dhe vendosa qe te beja nje shkrim per sakrificat dhe vdekjen e tyre. Burra,gra,pleq e femije u perballen me nje lufte vertet te ashper,te padegjuar ndonjehere.U dolen para bresherive me plumba dhe...
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e flamurit
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdheun u bene ne ato kohe te turbullta nga patriotet per te bere shqiperine te “mevetme”. Ishte koha kur perandoria turke ishte ne grahmat e fundit dhe k...
Autori: MIKAELA TUPI · Lloji: Analize letrare · Tema: 70-VJETORI I CLIRIMIT TE SHQIPERISE
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona, ne kujtesen tone historike. Brezat qe vijne do t’i mbajne ne zemer deshmoret, per t’i bere ata flamuj qe valviten rrugeve e shesheve tona te lirise. I...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje...
Autori: nartila · Lloji: Ese filozofike · Tema: atdheu
Une Milosao Une shpirti i tij (Milosaos) u shkeputa nga trupi, gjaku i te cilit lagu ate dite token e te parevete mi. Nese do me kishin pyetur se cila ishte vdekja qe doja, do i isha pergjigjur “vetem kete. Te jepja jeten per vendin tim.” Vendin...
Autori: Anaili · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret e atdheut
Flladi I luftes per liri i terhoqi drejt sofres se bashkuar per clirim e atdheut.I terhoqi duke iu treguar shkembin e larte ku duhet te arrinin.Atje ku shqiponjat mund perqafonin lirine.Lufta nuk njohi moshe,fe apo dallime.Ajo u be pikesynimi e qellimi I...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si te duam e si te na duan . Kemi mesuar belbezimet e para.. Familja eshte gjeja me e mire qe Zoti na ka dhuruar . Sepse askund tjeter nuk munde te gjesh nje...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Njeriu dhe kerkesat e tij per identitet. Pengesat qe duhet te kaloje ne kete rrugetim.
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nje gjithesi qe perfshin cdo gje qe ka lidhje me kombin,perfshin token,gjakun,gjuhen,historine dhe traditat. Per te krijuar nje identitet,per te dalluar nga ...
Autori: Arlinda Beqo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trego nje histori nga femijeria juaj qe ju ka lene mbresa dhe ju ka ndryshuar jeten.
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura.Eshte peridha kur t'i ndihesh i lire nga bota reale.Je akoma nje femije qe nuk ja ka haberin se cfare do te ndodhi ne te ardhmen.Une kam lindur ne vitin 20...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te lira ne skajet e qiellit.Qdo shqiptar eshte krenar qe mban ate emer sepse shqiperia eshte djepi qe na perkundi qe femije ,eshte djepi I kultures sone.Pse ...
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Keto 70 vjet te cmuara i shijuam nder breza duke patur fatin qe te jemi te lire dhe te pavarur nga askush.Kombi yne ka pasur nje histori teper te gjate te qendisur bashke me flamurin e tij te shtrenjte.Shume pushtues te pameshirshem u perpoqen ta copetoni...
Autori: Bajram Gashi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Ese Kujtuese
E kujtoj edhe sot at dit kaq , Te sikletshme Ku familjet shqiptare u vrane , ku femijet Mbeten jetim pa shtepi e prinder , e Shum persona u bën heronjt tanë te cilet dhan jeten e tyre per qlirimin dhe lirin te atdheut ton. Keta deshmor edhe pse te pakt...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com