Data e postimit: 2014-11-08 15:37:10
Lexime: 7007
70 vjetori i clirimit te Shqiperise
Lloji: Ese informuese
Tema: 70 vjetori i clirimit te Shqiperise
Autori: Jurgen Allamani
Shkolla: Rreze Drite
Klasa: 8
Qyteti: Fushe-Kruje
E-mail: jurgen.allamani@gmail.com


70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhane jeten qe te vinte kjo dite. Luftoi i madh e i vogel deri edhe moshataret tane qe Shqiperia te fitonte lirine. Sot ne i kujtojme me respect ato bije e bija qe dergjen ne varrezat e deshmoreve nen doren e ngrohte te monumentit nene Shqiperi. Ata luftuan dhe dhane jeten qe flamuri yne me shqiponjen dy krenare te valvitet mbi cdo cep te Shqiperise. Nderojme me kete dite veteranet qe luftuan qe ne te jetojme te lumtur. Historite e tyre na bejne te ndjehemi krenar qe jemi shqiptare na nxisin qe edhe ne ta duam vendin tone e te mesojme e punojme qe ai te lulezoje e te zhvillohet. Sot 70 vjetori i clirimit e gjen Shqiperine ten dare ne shume shtete, por gezojme sepse Kosova, djepi i shqipetarise, eshte e lire. Gjaku i bijve te shqipes solli edhe atje lirine. Dy pjeset e truallit shqiptar festojne te ndara kete 70 vjetor, te ndara nga nje mure imagjinar qe na bie ne si detyre ta shembim. Cdo shqiptar duhet te punoje e te luftoje jo me arme, por me pune e dije qe te arrije bashkimin e kombit ne nje shtet te vetem. Atehere festa jone do te jete edhe me e bukur, atehere ne do te plotesojme endrren e deshmoreve qe dhane jeten per nje Shqiperi etnike me flamurin kuq e zi. Nder dhe respect per deshmoret tane.

Vepra te ngjashme
Autori: Aisha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 100 vjetori i pavaresis
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete himn per flamurin tone me shqiponjen dykrenare. shume deshmore derdhen gjakun, pra dhane jeten e tyre per ta pare shqiperine te lire dhe te pavarur. ky popul...
Autori: MIKAELA TUPI · Lloji: Analize letrare · Tema: 70-VJETORI I CLIRIMIT TE SHQIPERISE
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona, ne kujtesen tone historike. Brezat qe vijne do t’i mbajne ne zemer deshmoret, per t’i bere ata flamuj qe valviten rrugeve e shesheve tona te lirise. I...
Autori: B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 70 vjetori i clirimit
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ku jane. Sepse gjithe secili nga ne bashkepunoi per te fituar ate qe te gjithe e duan “Lirine”. Pra sot , Shqiperia feston 70 vjetorin e clirimit. Trim...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te lira ne skajet e qiellit.Qdo shqiptar eshte krenar qe mban ate emer sepse shqiperia eshte djepi qe na perkundi qe femije ,eshte djepi I kultures sone.Pse ...
Autori: Aksa Bardhi. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Atdheu
Vitet kalojne,ditet gjithashtu por kujtimi i deshmoreve mbetet perhere i fresket ne zemrat tona,ne kujtesen tone e ne librat plot histori,dhe jam e sigurte qe ne kurre nuk do ti harrojme te pare tane.Historite e tyre prekese permenden dita dites.Fale tyre...
Autori: Fatlinda Bici · Lloji: Poezi lirike · Tema: clirimi i Shqiperise
70vjetori i clirimit te Shqiperise Ishte si nje kthim ne diten e lirise Shume trima luftetare jeten e flijuan Shume atdhetare per atdheun u shuan Pikoi loti nenes,pikoi loti fmis Pikoi loti gruas,pikoi loti vllaznis U mbulua vendi me gjak trimeror ...
Autori: Ereza Merovci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshmoret
Ah,moj Kosova ime e dashur.Qka perjetove ti vite e shekuj me radhe nga pushtuese te ndryshem.Zoti i mallkofte ata qe vrane e masakruan me mijera njerez.Ah,sa me dhemb zemra kur degjoj familjaret duke vuajtur per te bijte e tyre. Shumica nga ne sot jemi g...
Autori: Xhenisa Vargu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Deshmoret e atdheut, frymezues te endrres per liri.
Perseri erdhi 5 Maji . A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,eshte dita e Qemal Stafes kur ra deshmor. Me siguri do te thuash cfare me duhet historia e nje te vdekuri🤦‍♀️. Por nuk duhet te harrojme qe sot ne j...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret
Kam lexuar e mesuar shume rreth deshmoreve te kombit tone,dhe vendosa qe te beja nje shkrim per sakrificat dhe vdekjen e tyre. Burra,gra,pleq e femije u perballen me nje lufte vertet te ashper,te padegjuar ndonjehere.U dolen para bresherive me plumba dhe...
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: 28 nentori dita e pavarsise se Shqiperise
Do xhonturq ogurzi deshen ta merrnin nje shqiperi por ca labeate atdhetare se lane ta merrnin shqiperine me shume shqipetare Sot u ngrita me shume gezim se eshte 28 nentori dite pa mbarim Zemra me rreh me shume dashuri ta festojme kete dite...
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Keto 70 vjet te cmuara i shijuam nder breza duke patur fatin qe te jemi te lire dhe te pavarur nga askush.Kombi yne ka pasur nje histori teper te gjate te qendisur bashke me flamurin e tij te shtrenjte.Shume pushtues te pameshirshem u perpoqen ta copetoni...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet pavaresi
Shekuj me radhe,brez pas brezi,lufte pas lufte,humbje nje mbas nje per te arritur vetem nje qellim,per te pasur ate cka e kerkonim...e deshironim. Sa gjaku u derdh,sa jete u humben,por prape se prape luftuan sypatrembur,pa u ndale deri sa erdhi dit...
Autori: Donita Gavazi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Njerzit qe vdeken per liri
Njerzit qe luftuan, njerzit qe jeten e tyre e sakrifikuan, jane ata po,po,jane heronjet tane qe armikut gjithmone i dolen ball. Ne vend te loteve nga syte e nenave po rrjedh gjak e ne ato pika gjaku shihet krenaria e merzia per bijte e tyre q...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjaku e Flamuri
Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti e derdhi gjak pse kosova nuk e kishte lirine e vet.Pse?Ai gjak nuk u derdh per kot ai gjak i deshmoreve...Toka u be e kuqe por ne nuk e harrojme se qna ka...




Komentet e fundit!

Emri: idk
Email: aminakasa@yahoo.it
Komenti: ashtu eshte

Emri: Alma
Email: almagjoka14@gmail.com
Komenti: shume shume faleminderit... Me keni bere nje nder te madh

Emri: Jurgen
Email: jurgen.allamani@gmail.com
Komenti: Flm. Sigurisht qe vete.

Emri: arlindo cala
Email: arlindocala@gmail.com
Komenti: shume bukur besoj se vete e keni krijuar



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com