Data e postimit: 2014-12-09 21:50:35
Lexime: 3940
MOS U LARGONI NGA VENDLINDJA
Lloji: Ese informuese
Tema: ATDHEU
Autori: LAURITA AVDIU
Shkolla: JERONIM de RADA
Klasa: KLASA WE 6
Qyteti: KOSOV FERIZAJ
E-mail: loli.a@hotmail.com


Po pse vall njerezit po ikin nga vendlindja?
ndoshta nuk kan kushte te mira o qfar.Qdo nate babi me tregon se sa njerze ikin naga atdheu,ata ikin me autobus,taxi e me qfare mundesie te ken .
kjo me vjen per te qare sepse nje dite vendi i tyre do jete bosh.ikin shume familje te ri, femije,njerz me karroca e me te meta.
dje pash ne televizor se nje fshat kishte mbetur bosh aty kishte mbetur vetem nje plak dhe tegonte se ne kete fshat kam mbetur vetem une.nuk e di se pse shkojn atje pa pune pa shtepi pa ushqim pa asgje nuk e di,si thot nje fjale e urte DUAJE ATDHEN SI SHQIPONJA FOLEN SHQIPONJA FLUTURON LARTE NE QIELL POR FOLEN E BEN NE TOKE

Vepra te ngjashme
Autori: LAURITA AVDIU · Lloji: Fjale te urta · Tema: FJAL TE URTA
1 DUAJE ATDHEN SI SHQIPONJA FOLEN 2 PUNEN E SOTME MOS E LER PER NESER 3 MOS I SHIKO GUNEN PO SHIKOJA PUNEN 4 SHQIPONJA FLUTURON NE QIELL PO FOLENE E BEN NE TOKE 5 UJKU QIMEN NDERRON PO ZAKONIN S'E HARRON 6 GENJESHTRA IKA KEMBET E SHKURTRA 7 GUR GUR ...
Autori: dritana · Lloji: Fabul · Tema: kafshet
Nje dite te bukur gjarperi,miu dhe shqiponjadalin se bashku ne nje fushe.Ata i kishte marre uria dhe po kerkonin ushqim: -SHqiponje ti meqe ke krahe dhe fluturon shko dhe na gjej ca ushqim,-tha gjarperi.Shqiponja iku dhe po kerkonte ushqim.Gjarperi nuk d...
Autori: Laura Skenderas · Lloji: Poezi personale · Tema: Dhimbja
Me kane mbetur ca vargje pa thene. Me kane mbetur ca shkronja neper duar. Perse valle asgje s'eshte lene ?!! Po vec eshte marre, thyer, harruar!!!!! Me kane mbetur kujtime Parisi. Me kane mbetur melodi ne mendje ,gjate.... Nje histori qe sapo nisi, ...
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: Luna · Lloji: Poezi personale · Tema: Atdheu
Ti atdheu im Nuk dua asgjë në këmbim Dua vetem atdhen tim Emrin ma dhe ti Ti shqiponja përmbi Shqipërisë Ky flamuri jonë i bukur Valvitet në qiell si një flutur
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes, dhe harrojme se po harxhojme dite e dite te tera qe njerezit luten me shpirt ti kene e tju rikthehen. Dhe j...
Autori: frenki hoxha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta jone
Ese per jeten A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes, dhe harrojme se po harxhojme dite e dite te tera qe njerezit luten me shpirt ti kene e tju r...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: elmamema · Lloji: Poezi lirike · Tema: jeta e nje shqiponje
shqiponja sa e bukur eshte shqiponja kur ajo fluturon ne qiellin e kalter sikur belbezon.
Autori: Tringa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Per Atdheun
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për atdheun s...
Autori: dea behramaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: jetimja
JETIMJA NE DRITARE SHIKOKJ QELLIN E DIALLIN ME RREZET E TIJ PO ALBANA PSE QAN GJITHMONE NUK E DI ...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: mukades sharka · Lloji: Poezi dashurie · Tema: poeme
Cfardo te ndodhe ne kete bote te poshter mos u merzit vetem shiko rrugen tende e vetem e vetem ik nese lotet rrjedhin pa pushuar ndaloi do te ikin te keqet merguar harroi me pas fillo te kendosh beje e di? do...
Autori: Drilon Beqaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta ne fshat
Jeta ne fshat eshte disa here me e mire se jeta ne qytet.Kete mund ta vertetojm me shume argumente.Ajri ne fshat eshte shume i paster,por edhe fshataret jane shume te shendetshem sepse ata ushqehen ne mengjes me qumesht te fresket dhe veze.Ajri eshte i pa...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com