Data e postimit: 2015-01-03 11:52:22
Lexime: 2818
Le Noel
Lloji: Ese informuese
Tema: Le Noel
Autori: Rajan
Shkolla: ska shkolle
Klasa: 9A
Qyteti: Korce
E-mail: fulkserbia@yahoo.com


Noël, la fête en l'honneur de la naissance du Christ, est l'une des fêtes les plus aimés et grand chrétien. Noël est une fête qui est célébrée par l'ensemble du monde chrétien en l'honneur de la naissance de Jésus-Christ. Le jour de la naissance de Jésus-Christ est le premier jour des célébrations dymbëdhjetëditëshit, depuis le 25 Décembre to Janvier 6, quand et ce est la fête de la Théophanie. En tant que symboles de ces vacances prezepeja reconnus (symboliquement étals où Jésus Christ est né) et le Nouvel An arbre, qui est ornée avec des articles et plus divers dons.
- Arbre de Noël -
Arbre de Noël est une tradition qui vient des temps païens, et est arrivé à l'époque antique et médiévale partir, a été assimilé par le christianisme. Parmi les références historiques, année 1570 écrit montre que l'arbre décoré avec des pommes, des noix et des fleurs en papier. La ville de Riga est parmi ces villes, ce qui est considéré comme l'un des premiers siège de l'arbre de Noël dans l'histoire. Avant ce jeu arbre "officielle" est aussi un jeu religieux médiéval, qui a été célébrée en Allemagne le 24 Décembre; il a été appelé "le jeu d'Adam et Eve". Places et églises remplies pleine d'arbres fruitiers, comme des symboles de la prospérité, pour recréer l'image de paradis dans le temps. Plus tard, ces arbres ont été remplacés par des pins, après la signification la plus magique pour les personnes. Sapin est avant tout le don de toujours se mettre au vert, le flair qui, selon la tradition, est donné par Jésus exactement arbre grâces défendu lorsqu'il est poursuivi par des ennemis. Bien que l'utilisation de bougies sur les racines d'arbres de Noël a commencé dans le siècle. XVIII ème. Pendant trop longtemps, la tradition de l'utilisation de l'arbre de Noël était typique pour les provinces du nord sur Rhin. Catholiques considéré comme une tradition protestante. Étaient fonctionnaires prussiens, qui, après le Congrès de Vienne, cette tradition se propagent dans les années à venir. A Vienne, l'arbre de Noël est apparu en 1816, à la demande de la princesse Henriette von Nassau-Weilburg, et en France en 1840, la duchesse d'Orléans. Au début des années 1900 a vu un arbre de Noël le plus grand succès, d'entrer progressivement les maisons, et en tournant dans le symbole le plus répandu au Planétarium.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhesika M. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Suksesi -succès
La réussite dans les yeux de tout le monde prendre différentes formes , différentes nuances . Chacun vient avec une perception qui représente une partie de sa personnalité . Une définition stricte d'un homme qui a réussi serait : Celui qui a rempli...
Autori: Adriana · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: dashuria
Dahuria e par! Pranvvera sapo kishte shpalosur batanijen e saj,plot ngjyra dhe aromra magjepsese,mengjesi nga dita ne dit behej edhe me i kendshem,rugve e falja buzeqeshjen time kudo dhe pa e kuptuar jeta ime kishte mar nje tjeter drejtim. Shkolla po be...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: pushime....
Pushimet verore Si fillim uroj qe te gjithe ju njerez te jeni duke ia kaluar bukur gjate pushimeve tuaja verore...sepse un nuk po ja kaloj dhe aq bukur.....me kuptoni?,,.....UF Shpresoj qe te me kuptoni Ne fillim mendova se vera ime do te ishte e MREKUL...
Autori: Ya Gyal · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Life isn't shit
It's meee again people .Jo jo jeta nuk eshte shit jam gabuar hhaha.A din qysh mundesh me bo jeten tone mos mu dok shit?!Thjesht jetoje qdo sen qysh don ti vet , besomni sja vlen asni njeri me ngu qka thot ose qkat imponon me bo , veq ni jet e kem e sja vl...
Autori: Ya Gyal · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Life is shit
Krejt njerz tpavlere , dyftyrsha , bot e mbushun me aktore , egoista , njerz pa ndjenja.Kjo bote ta shpif , njerzt ta shpifin , a din veq qka tbon tlumtur nket bot , veq pare edhe pare , sen tjeter.But whatever im gonna live this shit life and im gonna wa...
Autori: ARLINDA BEQO · Lloji: Analize letrare · Tema: SUMMER
SUMMER SEASON All seasons are beautiful but best of all is Summer. During the summer there is a lot of heat and the farmers go out and work in the fields. During the summer holidays many people and children go to many places of entertainment, entertainme...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Natyra.
Qielli po erresohet e nata vjen dalengadale, nga jashte dritares dalloj detin vale-vale. Prej ajrit te fresket qe mushkerite me gjalleron, ndjej se perbrenda nje eufori me zgjon. Sa here rrugen pergjate bregut jam duke bere, vezhgoj gjurmet...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Ne jemi te gjithe njerez prej gjaku e mishi, jemi ne qe na shte falur nje jete. Jemi ne qe na eshte falur nje komb. Ky komb ka nje histori, historine e heronjve te vrare per lirine e tij, historine e kulturave te lashta, historine e jeteve te jetuara vet...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Mos i shit rrush vreshtarit,se ka sa të duash !
Autori: Kamela Musaku · Lloji: Ese informuese · Tema: Fjala
FJALA eshte baza e komunikimit , zgjerimi i perdorimit te saj si dhe pasurimi kuptimor i saj ka vlera jo vetem edukative dhe kulturore , por edhe jetike, ekzistenciale. Prej njohjes sa me te thelle me fjalen buron komunikimi njerezor, plot informacionete ...
Autori: Arbnora Ceka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nënat
Nënë! Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë muaj në bark,dhe dymbëdhjetë vite më ke rregulluar jetën,më ke pastruar,veshur e mësuar,gjithashtu edhe më ke ushyqer me aq mundësi që ke pasur! E ...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Përshkrimi i stinës së dimrit
Një ditë u zgjova herët, shkova poshtë por ishte ende errët me durim veten e freskoja, sepse kishte ardhur stina që e dëshiroja. Vrapova menjëherë për të marrë ca dru e të ngrohem,...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1Zhgënjimi më i madh, është kur nuk presim nga ai që deri dje ia bëmë dhjetë të mira ,e ai le që nuk është falenderues e mirënjohës ndaj neve ,po përkundrazi hedh në greminë ato …! 2.Në ditët e sotme,brenda një fytyre fshehen shumë...
Autori: Ersi · Lloji: Te tjera · Tema: Mall
Dashuria ashtu sic lind ashtu edhe mund te humbase. Atehere mbetet i bukur kujtimi, nje mall per nje rikthim te pamundur. Ne kete poezi dashuria ka humbur pa u kuptuar.Pikat e shiut qe bien mbi qelq simbolizojne lotet mbi dashurine e ngrire mbi te cilen ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com