Data e postimit: 2022-09-20 19:01:10
Lexime: 985
Cili është kuptimi i jetës njerzore
Lloji: Ese filozofike
Tema: Kuptimi i jetes njerzore
Autori: Antnjela Kola
Shkolla: Gjimnaz Aleks Buda
Klasa: 11
Qyteti: Tiranë
E-mail: spartakkola12@gmail.com


Të kuptosh se si te jetosh ne menyre sa me te mire dhe te kuptosh veten dhe te tjeret ,kur kane te drejte dhe kur skanë.Të mesosh qe te mos lëndojme te tjerët ne menyre te padrejte. Jeta ka uljet dhe ngritjet e veta.Ndonjherë rrezohemi keq dhe mendojmë se gjithçka mbaroi, por jo, jeta vazhdon prapë .Nuk duhet të derzohemi lehtë ,por te lufojmë qe te ngrihemi dhe te buzeqeshim.
Ndonjherë të dhemb shpirti, dëshiron që të qash ,por nuk mundesh ,gjithcka mbajmë brenda , nuk e shfaq.Cdo dhimbje qe kalojmë në jetë na bën më te fortë dhe më të guximshëm. Duhet të shpresojmë më të miren për veten dhe të tjerët.Jeta është një rrugëtim shumë i gjatë që cdo ditë meson shumë gjëra te reja dhe nxjerr mesime sa me te ndryshme. Të gjithe ne jetojmë ne menyra unike, në menyren e vet, me bindjet e veta. Dikush jeton më gjatë, dikush më shkurt, por ne nuk e dimë nga vijmë dhe nuk e dimë se nga te shkojmë. Fizolofija këshillon qe te mos brengosemi per te ardhmen, por te jetojme te gjitha castet e bukura me njerzit e zemres deri ne castet e fundit te jetes. Ne nuk i dimë qellimet e jetes, por sidoqoftë ne e duam jeten, duam vazhdimësinë dhe kuptimin e saj. Asnjë nuk eshtë përket, asnjë nuk e ka jeten e lehtë dhe cdo njeri ka problemet e tij. Ne kurrë nuk e dimë se cfarë po kalon dikush tjetër. Kështu që përpara se te gjykojmë, kritikojmë dhe te flasim për dikë tjetër ,duhet te dimë se cdo njeri lufton ne menyrat e tij per jeten e tij !
Fizolofija është nje lëndë që të shpjegon se jo gjithcka mund ti bësh me egoizëm .Të meson shumë gjëra për jetën dhe të meson se si te jesh më tolerant me të tjerët dhe me veten tënde .Jeta eshtë një rrugë plot kthesa dhe rreziqe ,por nese dojmë qe te kapërcejmë të gjitha duhet te pranojmë edhe persona të tjerë qe te ndihmojnë në raste te vecanta . Njeriu duhet të përgatitet qe ta pranojë dhimbjen si pjesë përbërëse te jetes ,perndryshe kurr nuk do te marre guximin qe te dashurojë , te gezohet apo te shpresojë perseri.

Vepra te ngjashme
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, ese filozofike, te jesh a mos te jesh, te jesh a te mos jesh
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe një nga alternativat më dramatike në jetën njerëzore. Njeriu i gjendur përballë fatit të vet që nuk i ofron asnjë rrugëdalje. Në këtë moment ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Botë me probleme
Mos , mos , mos . Mos bëj ashtu , mos bëj kështu ..!Sa keq apo jo ?! Nuk je i lirë të jetosh jetën që t'i e endërron ose të themi më mirë jetën që ti zgjedh për ta ëndërruar . Në jetë egzistojnë vetëm dy gjëra me dëmethënie të ...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Drejtësia
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në hapsirë e kohë dhe që kurr nuk vdes, për tu kthyer kështu në një nga themelet e jetës njerëzore. Gjendemi, pra, para një të vërtete të madhe që q...
Autori: Gabriela Haxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rutina e Perditshme
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, në thelb, janë zgjedhje. Edhe heshtja përballë një situate të rëndë është zgjedhje. Gishti me të cilin mbajmë lapsin, po i njëjti gisht që pë...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shprehu
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete: "unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: ideali
Sot shumë njerëz rrëzohen gjatë jetës së tyre e më pas pyesin veten pse. Vetëm se jeta na rrëzon,na bën të ndihemi keq nuk do të thotë që s'duhet të ngrihemi përsëri. Është një libër që flet pak,thjesht me tri etapa e që duket sikur...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, toleranca
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të edukatës, rregulla të cilat përforcohen e vihen në zbatim në rrugën e jetës. Të jesh tolerant do të thotë të jesh njeri i ditur mbi bazat e së ci...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com