Data e postimit: 2013-12-12 18:31:46
Lexime: 12738
ME LEJONI TE FLAS
Lloji: Hartim
Tema: MOS NGURO TE FLASESH
Autori: Desara Dedolli
Shkolla: Tahir-Hoxha
Klasa: 8-a
Qyteti: Klos
E-mail: desaramira@yahoo.com


Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte e vetmja gje qe eshte e lire per te gjithe.Duhet ta ngrejme zerin per cdo mesazh qe duam te japim.Shume persona kane frike te flasin sepse mendojne qe e kane gabim.ketu perfshihem edhe une.E di ndonjehere eshte me mire te flasesh se te heshtesh edhe nese e ke gabim.PSE JO TE MOS JAPESH MENDIM TEND PSE??? Pse gjithmone duhet te te tallin sa here te besh gabim apo nuk jeni gabuar edhe ju.Shume femijeve u mohohet e drejta e fjales sepse sepse ngurojne qe te flasin sepse mendojne qe e kane gabim.Do te doja shume qe nje dite te dal nga shtepia e pa rregulluar fare ,e veshur jo shume mire dhe te nisesha per ne shkolle,e te shikoja komentet dhe talljet e te tjere.Pse nuk mund te jesh vetevetja.Pse duhet te sillesh mire vetem per te kenaqur te tjeret.Pse nuk mund te vishem sic une dua dhe njerezit te mos me paragjykonin.Kete te betohem qe nuk e di dhe s'kam per ta ditur asnjehere.Ju lutem ngrijeni zerin per te drejten themelore te cdo njeriu e drejta e fjales.

Vepra te ngjashme
Autori: Erika Ciku · Lloji: Ese filozofike · Tema: Frike...
Frike.... Frike... Frike per cdo gje.... Frike per tu gezuar se mund te ndodhe dicka qe e prish... Frike per te folur sepse mund te thuash dicka gabim ... Frike per te menduar sepse mund te veprosh gabim ... Frike per te dashuruar sepse jeta ishte e mbush...
Autori: medina shijaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Ne jete nuk ke vetem lumturi. Ato qe mendojne se per nje gabim jeta e tyre ka marre fund e kane gabim ,jeta eshte perpara . Nese te ka shkuar ters dicka qe ke nisur te besh mos thuaj se ka marre fund, jeta vazhdon akoma.Nese dikush te ka refuzuar mos...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Anita Syla · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena...!
-Nena,njeriu me i cmueshem ne bote.Njerezit gjithmone mendojn se paraja eshte gjithcka por,eshte krejtesisht Gabim,gjeja me e shtrenjet ne bote eshte nena.Ajo kujdeset per ty dhe te jep kurajo per te gjitha gjeret qe ti je ne dileme ti besh. -Gjithe jete...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi. Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar li...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi. Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar li...
Autori: Nigela Moqi · Lloji: Leter · Tema: Per te gjithe ata qe nenvlersojne vetem
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne kete bote sepse je unike,je e bukur ne llojin tend,ti ke ardh per nje arsye ne kete jet,ke ardh per te luftuar,ke ardh per ti dhene dicka kesaj bote.Shfryte...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: S.M · Lloji: Leter · Tema: Tallja
Jeni ndjer ndoonjehere te vetmuar?Une po.Nuk e di po mendoj qe njerezit jane shume te padrejte ata dine vetem te tallin,perqeshin,dhe tu duket vetja me mire se te tjeret.Nuk e kuptoj se perse njerzit nuk shohin punet e veta,te merren me veten dhe t'i lene...
Autori: Elisa Dushkaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Liria e fjales
Te gjithe njerezit lindin te lire e te barabarte . Te flasim ate cka ne mendojme,pra te kemi liri fjale eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne shoqeri. Liria e fjales eshte e drejta e komunikimit dhe e te dhenjes se opinioneve e ideve pa pasur friken...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: KURRE MOS BESO, TE GJITHE JANE TRADHETARE
Sot dikush me beri moral. O Zot! Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben?! Nejse, u harrua kjo... Takoj nje tip tjetr, me sakte ndeshem ne rruge dhe i nisa nje buzeqeshje. Ai kaloi pa me pare fare duke me shperfillur. Si dreqi...
Autori: Shkolla "Qemal Mici" · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te drejtat
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe te drejtat e tij te mos i shkeleshin ose shfrytezoheshin.Femijet kane te drejta ne kemi te drejta dhe duhet qe keto te drejta te na respektohen .Te par...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te falim gjithmone?
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim... ama jo gjithmone. Te falesh eshte nje shenje e nje karakteri te forte thone dhe jam shume dakord. Te gjithe e dime se duhet te falim kedo kur ben nje g...




Komentet e fundit!

Emri: fatime
Email: fatime@live.com
Komenti: shum mir

Emri: ajla
Email: melisameli420@yahoo.com
Komenti:

Emri: sara123
Email: sara.-25@hotmail.com
Komenti: shume bukurbravo

Emri: sara123
Email: sara.-25@hotmail.com
Komenti: sh bkr bravo

Emri: leonard
Email: beko.lita@hotmail.com
Komenti: a nuk e dini

Emri: saraa
Email: sara.-2@hotmail.com
Komenti: shnumm gburku

Emri: keni
Email: perfektsiti@live.com
Komenti:

Emri: atregi
Email: atreg.g@hotmail.com
Komenti: Kryesisht ese e mire,mirepo duhen disa permiresime

Emri: adi
Email: adi_malaj@live.com
Komenti: shum bukur

Emri: xhoi
Email: xhoi_m@live.com
Komenti: bravo na knaqeeeeeeeee dil jash tani


Emri: mair
Email: mair_m@live.com
Komenti: miiiiiiiiiiiiiiiiiire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com