Data e postimit: 2017-04-10 20:24:34
Lexime: 4632
Tiranet dhe heronjte; perplasja e perjetshme
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Perplasja e heronjve dhe tiraneve ne aspketin e peerjithshem
Autori: Debora
Shkolla: Kristaq Capo
Klasa: 10a
Qyteti: Berat
E-mail: debora.ruci@gmail.com


Harmonia dhe perpasja, paqja dhe lufta. Eshte pikerisht kjo antiteze qe ka lindur bashke me njerezimkn dhe nuk do te shuhet kurre. Eshte antiteza qe ka vene ne lufte tiranin dhe heroi, forcen dhe te drejten.Ajo eshte esensa e jetes, e mbijeteses, e lumturise dhe trishtimit.
Ne cdo histori apo cdo liber qe lexojme ka perplasje, diskutime, gjakrera qe vlojne. Antikiteti eshte fillesa e cdo gjeje e prej tij vijne edhe historite me te mrekullueshme te ketij diskutimi. Homeri tregon aq bukur se si tirani kishte pushtet ne cdo gje, kishte pushtetin qe te fuste nen petkun e tij cdo njeri. Per te cdo fje ishte e mundur. Ai i mendonte njerezit si dele, qe do ta ndiqnin nga pas. Por ne mes te kopes eshte gjithmon nje dele qe kundershton,qe nuk duron nenshtrimin, padrejtesine. Edhe pse e paperfillshme perpara bariut te saj ajo ngre krye, mbledh forcat per te kundershtuar.
Ne cdo kohe te njerezimit eshte dalluar shpirti i kundershtimit kundrejt tiranit te pabese. Jo te gjithe e durojne indene e te qenit te kontrolluar nga dikush dhe te pranimit te gjithckaje. Gjithsecili ka idealet e veta, ato parime te cialeve nuk u del dot kunder. Por jo te gjithe kane forcen per te kindershtuar. Disa mendojne se te dalesh kunder nje tirani apo nje padrejtesie do te shkaktoje probleme. Kjo eshte e vertet por pse ne sot lavderojme vetem Hektorin dhe Paridin dhe jo Agamemnonin? Pse kane ngelur pikerisht ata ne memorien e njerezve? Shpirti, shpirti i kundershtimit i beri ata te madherishem para te tjereve. Ishte pikerisht ajo perplajse kunder te " medhenjve" qe i beri ata heronj.
Te nenshtosh te tjeret eshte e thjeshte sepse pushteti kalb edhe shpirtin me te paster. Te nenshtrohesh gjithashtu. Por te kundershtosh do guxim, ai guxim qe me pas do te shnderrohet ne nje fjale te vetme :HERO.

Vepra te ngjashme
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Heroizmi i Vertete
Heorizmi eshte nje perpekje e shquar qe tregon guxim dhe virtyte. Heroizmi I ben njerezit qe te kryejne akte te jashtezakonshme ne sherbim te Zotit, njerezve ose vendit. Sot, heroizmi eshte konsideruar te kete nje qenie fantastike brenda tij qe eshte sup...
Autori: xhuliana mema · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do te mjaftojne kurre romanet per ta pershkruar ashtu sic duhet.Ishte po aq hero,aq edhe misterioz.Nje burre me mjeker te gjate,e fuqi te mbinatyrshme.Po nuk...
Autori: Madalena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria e jetes
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me komplikuese jeten ton.Problemi eshte se shumica prej nesh nuk jemi aq te aft sa te veprojm me krenari perpara veshtiresive te vazhdojm ti buzeqeshim jetes pa...
Autori: Firdeus Shkalla · Lloji: Ese filozofike · Tema: Histori ne gjethe
Nje fasade ku cdo gjethe permban nje histori ,sa here leviznin nga era, ato po flisnin ,po drridhen nga feshferimat e qytetit, te degjuara nga ato autoparlante qe te shfaqen si dylbi. Nje shtepi ku cdo gjethe kishte si atribut te ishte nje spiun , nje ...
Autori: kledisa teqja · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: ne dhe ligji
ligji mbron te drejtat e njeriut . ai duhet zbatuar nga te gjithe ,pavaresisht ngjyres,moshes,gjinise apo statusit qe ai ka . njerezit e llojit te ndryshem jane ata qe vene ne zbatim nje ligj . ai qe i del kunder ketij ligji duhet te denohet . ne raste te...
Autori: xxxxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: forca fizike dhe ajo mendore
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren me forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te cilet krenohen me zgjuarsine e tyre. Disa mendojne se po te jesh i forte mund te zgjidhesh gjithcka disa te tjere mendojne se po te jesh i zgjuar mund te p...
Autori: Oper Daco · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Paqja
Paqja... Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirkuptimi qe i duhet te gjith njerzimit dhe botes.Paqja eshte shume e rendesishme ,ne qofte se nuk ka paqe ne vendin ku jemi ne aty nuk ka mirekuptim dhe marrd...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: prometeu i lidhur
Prometeu nje hero i jashtzakonshem,i cili u sakrifikua per te miren e njerezimit, nje deshmor i vertete qe e meritojne te gjithe. nje hero i pagjunjezuar,qe vetflijohet per te tjeret, me durim te pafund. simbol i zhvillimit,i revolucionit e i humanizmit ....
Autori: Lime Koci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: me mire i forte apo i zgjuar
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren per forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te cilet krenohen me zgjuarsine e tyre.Disa mendojne se po te jesh i forte mund te zgjidhesh gjithcka disa te tjere mendojne se po te jesh i zgjuar mund te p...
Autori: klevi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: lufta
Libri eshte porta ku hapen horizontet e jetes.ai eshte udhetimi i jone neper bote nga dhoma e leximit permes diellit.gjithcka me e bukur nga kjo bote fshihet ne libra. Kam mesuar se sa here qe mes njerezve ndihem keq,nje liber me ben te ndihem mire sepse...
Autori: Lalezare Istrefi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Libri.
Nje kohe e keqe,me nevoitet ngushellim,me nevoitet ngushellim,me nevitet dike I cili do me kuptoj.Pse asnje ne kete bote nuk eshte aq I forte,i ndergjegjshem dhe I degjueshem. Pse asnje ne bote nuk eshte aq I forte qe te mbaje urrejtjen,mllefin dhe lumtu...
Autori: Adi gangsta boy · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama jeta nuk eshte e lehte,por pikerisht kjo eshte edhe esenca e saj.Te jetosh do te thote te luftosh,te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti te dalesh fitue...
Autori: xheni lama · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Babi Im
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai qe e urren te me shikoj te merzitur dhe qe ben gjithcka te me bej te buzeqesh..Eshte ai qe me kupton qe ne sy..E kupton jo vetem nese jam merzitur por kupt...
Autori: Arlinda Beqo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trego nje histori nga femijeria juaj qe ju ka lene mbresa dhe ju ka ndryshuar jeten.
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura.Eshte peridha kur t'i ndihesh i lire nga bota reale.Je akoma nje femije qe nuk ja ka haberin se cfare do te ndodhi ne te ardhmen.Une kam lindur ne vitin 20...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com