Data e postimit: 2022-04-21 11:11:29
Lexime: 1542
Mbrojtja e mjedisit
Lloji: Ese filozofike
Tema: Mjedisi
Autori: Geraldo Xhina
Shkolla: Isa Boletini
Klasa: X-E
Qyteti: Tirana
E-mail: gerixhina6@gmail.com


Ne qytetari sot tema ishte “Mbrojtja e mjedisit” ku ne fund te ores mesuesja na dha si detyre te komentojme shprehjen e famshme te nje shkrimtari francez ne te cilen thuhet:”Ne nuk e trashegojme token nga paraardhesit tane,ne e kemi marre ate hua nga femijet tane!”.Sa shprehje unike e kuptimplote qe e shpreh shume qarte mezashin qe eshte munduar te percjelle shkrimtari.Si lexues,gjeja e pare qe me erdhi e mendje sapo e lexova deri ishte se ne nuk duhet te mbajme koken pas duke u munduar te evidentojme fajtoret qe e shkaterruan mjedisin tone,por perkundrazi duhet te shohim para dhe pervecese per veten tone,te krijojme nje ambjent sa me te mire edhe per femijet tane.Koha ecen shpejt,njrezit lindin,zhvillohen dhe vdesin,eshte nje ligj universal I pashmangshem qe cdokush e perjeton.Qellimi yne duhet te jete qe ti mundesojme ne fillim vetes tone nje jete sa me te mire e te shendetshme.Nje filiz I brishte e I vogel sapo cel sythat e tij te pare,ashtu I dobet sic eshte kerkon mjerushem e pafaj ndihme nga ne per ta ushqyer e per ti krijuar nje rruge te sigurte drejt qiellit.Ne me mjedisin jemi te lidhur me ane te nje zinxhiri I cili dita-dites po dobesohet e po mbulohet nga ndyshku,e thyerja e tij do ishte katastrofe.Eshte teper e veshtire qe ne ditet e sotme te dallosh ate pafajesine e brishte te mjedisit sepse dita-dites po evolon dicka dashakeqe te ciles I kane ardhur ne maje te hundes kete femij-vrases.Natyra eshte arti qe krijusi I gjithesise na dhuroi duke pasur besim te ne.Natyra eshte nje mrekulli aq e cmuar sa nuk gjendet nje dyte.Eshte aq e bukur sa ska diamant qe krahasohet me te.Natyra eshte vete jeta,eshte dicka aq e rafinuar sa asnje kompjuter e as subkoshienca e humaneve nuk do mund ta kuptonin kurre.Andaj duke ia ditur vleren eja me mua,une dhe ti te dalim kundra “Pushtimit mizor te te pashpirteve” dhe le te shpetojme boten!

Vepra te ngjashme
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Tema : Une pro mjedisor.
Mjedisi apo ambienti, është tërësia e rrethanave përreth një organizmi ose grup organizmash, veçanërisht ndërthurja e kushteve të jashtme fizikore, natyrore që veprojnë dhe ndikojnë në rritjen, zhvillimin, dhe mbijetesën e organizmave. Ne s...
Autori: Steisi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: natyra
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.Por,njeriu e ka demtuar dhe ndryshuar ate,e ka ndotur ajrin dhe token,e ka ndotur ujin,vete jeten.Kjo nuk eshte aspak e drejte. Kur viziton zonat e paprek...
Autori: rugen · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NATYRA
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.Por,njeriu e ka demtuar dhe ndryshuar ate,e ka ndotur ajrin dhe token,e ka ndotur ujin,vete jeten.Kjo nuk eshte aspak e drejte. Kur viziton zonat e papreku...
Autori: xhenada ada · Lloji: Ese vleresuese · Tema: marredhenia mesues-nxenes
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithcka kane bere per mua.7-marsi eshte nje dite mirenjohjeje per mesuesit dhe ne kemi mundesine per tu dhene atyre nje dhurate ne menyre simbolike.Ata luajne nj...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq te flasesh per gjera te pakendeshme qe ndonjehere ndodhin aty...Ndersa eshte e kendshme te flasesh sepse aty meson te jetosh. Aty kemi mesuar shkronjen e ...
Autori: Dezi Myrteza · Lloji: Ese filozofike · Tema: Fati
Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,por te gjithe ne perballemi nga dhe me fatin tone.A vendoset fati nga ne? Jetojme me nje fat te percaktuar apo e percaktojme vete? Jemi ne farketare te fat...
Autori: ina irina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: si ti bindim prinderit per dicka??
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,kuptojme se ne kete rruge ndeshemi me pengesa dhe veshiresi mga me te ndryshmet ,por keto veshtiresi kane nje zgjedhe por jo te shpejte por gjithsesi ekzist...
Autori: Rovena Mulla · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Varferia
Shqiperia. Eh, c'eshte Shqiperia ne krahasim me vendet e tjera? Sapo e degjojme renditet ne mendjen tone lista e problemeve te shumta, pa mbarim. Nje nder problemet qe ka qene pjese e Shqiperise, por dhe qe vazhdon te jete akoma dhe n ditet e sotme eshte...
Autori: Anonim · Lloji: Ese informuese · Tema: Si dueht te na ndihmoje familja,shkolla,rrethi shoqeror per tu perballuar me realitetin dhe veshtiresite qe ekzistojne ne te ?!
Jeta!Nje realitet me veshtiresite e medha qe gjnden ne te.Keto veshtiresi te medha qe gjenden ne cdo vend perreth nesh,por nuk eshte dicka e thjeshte,e lehte per tu perballuar.Kjo eshte menyra e te jetuarit.Te jetuarit nepermjet parapergatitjeve te shumta...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Miq dhe vellezer, Hidhni nje sy anembane botes e vrojtoni! Cdo vend karakterizohet nga dicka. Po ne? Nuk kemi dicka ndryshe nga te tjeret? Patjeter qe po! Kemi visaret e pacmueshem te kombit tone! Kemi nje folklor teper te pasur e te bukur qe kushdo do ...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Thone se eshte e veshtire t’i ndryshosh pershtypjet e para. A jeni dakort me kete pohim?
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. Mendimi i tij per pershtypjen e pare eshte fjale per fjale keshtu: “Ti ke vetem nje shans qe te lesh pershtypjen e pare! Oh, por gjithsesi, cili tha qe ke...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Thone se eshte e veshtire t’i ndryshosh pershtypjet e para. A jeni dakort me kete pohim?
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. Mendimi i tij per pershtypjen e pare eshte fjale per fjale keshtu: “Ti ke vetem nje shans qe te lesh pershtypjen e pare! Oh, por gjithsesi, cili tha qe ke...
Autori: Eliza Goga · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ''Mendo globalisht dhe vepro lokalisht''
Nje natyre e gjelber,me lule e peme.Aja vlen te shkaterrohet,a ja vlen te jetojme ne nje siperfaqe te veshur ne zi??!Sigurisht qe jo,sepse ne qe zoti na dha jete duhet t'i jemi atij mirenjohes dhe natyres se tij qe na jep fryme.Por gjithandej ka njerez qe...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Analize letrare · Tema: Askush per dike nuk ben aspak
Bota e ka ndryshuar kuptimin e vet Njerezit nuk i kane marre gjerat me seriozitet Te rinje e te rritur sot Po jetojne kot me kot. Askush nuk po futet ne kete det Qe ta ndryshoje kete milet Me te po abuzojme Qe dicka te krijojme. Po sa me shume...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com