Data e postimit: 2022-02-12 00:27:55
Lexime: 1213
Koha
Lloji: Ese filozofike
Tema: Filozofi
Autori: Gerald
Shkolla: Universiteti i arteve
Klasa: Viti 1
Qyteti: Tirane
E-mail: Gjethegjethe@gmail.com


Po c’eshte kjo gje e mallkuar .. kjo formule komplekse qe e quajme kohe?
A ekziston vertete ajo? Kush eshte kontrolluesi i saj? Mos ndoshta eshte nje shpikje klishe e shitesve te orave?
Kjo meduze e tmerrshme qe te gllaberon njeherazi ne momentet e gezueshme dhe bie ne gjume letargiik gjate veshtirsive....
Ahhh koha..
Gjeja me e shtrenje per nje njeri , per nje gjallese tek e fundit... nje gjallese qe ka nje KOHE te limituar e lufton me cdo qelize te trupit per ta persorun ne menyren me te mire te mundshme..
Kalon shpejt e marrosura .. kalon shpejt ne momentet kur ne duam te mos kaloje.. ahh sigurisht ..si shume gjera te tjera eshte edhe kjo eshte ingranazh i kesaj bote mizore , e kjo e fundit ne vetvete eshte komplekse e cila fsheh pergjigje te medha ne brendite e saj...
Sidoqofte sa te kete ora do kete edhe kohe , e sa te kete orator do kete edhe ora................

Vepra te ngjashme
Autori: delibashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per kohen
Koha eshte armiku me i madh i njeriut. Koha eshte gjeja e vetme para se ciles njeriu i dorezon armet e luftes. Njeriu nuk arrin dot ta ndale ate. E them kete sepse lindim ne nje kohe te caktuar dhe rritemi e vdesim po nga koha. Koha na shnderron nga te v...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si te duam e si te na duan . Kemi mesuar belbezimet e para.. Familja eshte gjeja me e mire qe Zoti na ka dhuruar . Sepse askund tjeter nuk munde te gjesh nje...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtimet
Prape po shikoj qiellin, si ne prozen e kaluar, por kete here rete nuk po luajne. Perkundruazi, po zihen, por jo me njeri-tjetrin…me Kohen… Po zihen me kohen qe te me ktheje gjithe castet e bukura, te kaluara. Madje, edhe ato te keqijat nese vijne ba...
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: Denada · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Koha e dimrit ne jeten e nje te pastrehu
E ndjej!e ndjej ftohtesine e kesaj stine dita dites po e ndjej me mbeshtjell kjo ere paksa tragjike situata qe po rrefej.koha thone te sheron por mua dhimbjet po mi shton. eshte pak heret per ankesa por semundja ska pertesa .ah kjo stine e ftohte jo ste p...
Autori: alba · Lloji: Hartim · Tema: shkoll
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Erdhem ne jete si nje flet e bardh e pa shkruar,e pa zhgaravitur.Hapat e para ,fjalet e para,i beme shume shpejt,por nuk dinim te lexonim gjeja e vetme qe di...
Autori: suad murati · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 8 vite bashk
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Erdhem ne jete si nje flet e bardh e pa shkruar,e pa zhgaravitur.Hapat e para ,fjalet e para,i beme shume shpejt,por nuk dinim te lexonim gjeja e vetme qe di...
Autori: Une · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E verteta
E verteta eshte nje fakt e cila gjithmon dominon. Cdo gje ne jete bazohet mbi te verteten. Cdo njeri edukohet qe ne moshe te vogel per te mos genjyer pasi “genjeshtra I ka kembet shume te shkurtra”. Shume libra ,filma vizatimore , emisione edukative ...
Autori: Doshi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ku po shkojme me kaq ligesi?
Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane gjallesa qe ka evoluar ashtu si gjithe gjallesat e tjera.Ne fillimet e tij ka pasur shume veshtiresi dhe ka qene i varur nga natyra dhe me syte e ngritur ...
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Dimri
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshur nga gjethet e fundit. Temperaturat e uleta, ererat e ftohta dhe reshjet e shiut jane dukurite natyrore te kesaj stine. Por gjeja me e bukur sidomos per t...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: Blerona Cakaj · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Profesioni im ne te ardhmen
Sa shpejt erdhi koha te mendojme.Te mendojme se ç’ështe me e mira per ne kur te rritemi. Gjate gjithe kesaj kohe mua me pelqen qe te argetohem!E dini se ç’farë bejë?Sigurisht te pikturoj.Profesioni im ne te ardhmen do te jete te behem piktore!Ku...
Autori: Blerona Cakaj · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Profesioni im ne te ardhmen
Sa shpejt erdhi koha te mendojme.Te mendojme se ç’ështe me e mira per ne kur te rritemi. Gjate gjithe kesaj kohe mua me pelqen qe te argetohem!E dini se ç’farë bejë?Sigurisht te pikturoj.Profesioni im ne te ardhmen do te jete te behem piktore!Ku...
Autori: AAAAAAAAAAnnnnnnnnnn D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese pershkruese ; bushi im
Bushi im, pra babi im eshte 1 njeri shume i mire dhe per me teper jo se dua te mburrem por mund te them qe ai eshte 1 nder prinderit me te mire ne te gjite europen. Kete nuk e kam per pamjen fizike por per gjendjen e tij te brendshme pra per moralin. Ai e...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com