Data e postimit: 2018-11-30 19:05:14
Lexime: 20970
Jeta
Lloji: Ese filozofike
Tema: Jeta
Autori: Samina Beqiraj
Shkolla: Insubria
Klasa: 3
Qyteti: Varese
E-mail: saminabeqiraj7@hotmail.com


Çfare eshte jeta ? Perse jetojme ? Cili eshte qellimi yne ?
Secilit prej nesh i ndodh qe te reflektoje mbi keto pytje ne menyre qe
Ti japi jetes nje kuptim te bukur.
Jeta eshte nje rrugetim,dhurate nga Zoti , e cila jetohet vetem njehere.
Nje rrugetim i nderthurur mes trupit tone te krijuar nga toka dhe hyjnores, shpirtit te zbritur nga qielli dhe per kete arsye udhetimi yne i perkohshem qe nga lakmia e shohim si te perjetshem, perballet shpesh me emocionet tona , dhimbjet, copezat e lumturise, endrrat,zhgenjimet, dashurine , kenaqesine, faljet, gabimet , pendimet , e shume shume ndjenjave të tjera qe sebashku krijojne nje tablo shumengjyreshe.
Po cili eshte vertet qellimi yne në kete rrugetim qe quhet jete?
Nese nje strument mekanik i pajetë ka nje funksion të caktuar dhe prapa tij fshihet nje arktitekt, nje krijues,Atehere cfare e ben njeriun të mendoje se nje qenie kaq e larte e mirëorganizuar dhe komplekse, ku cdo gje eshte në sherbim të tij , hena, dielli, yjet, bimet, kafshet, detet, të jete më pak I vlefshem ose të mos kete ndonje qellim të caktuar?
Jeta është një mundësi për të fituar përjetësinë e lumtur ose atë te shemtuaren, e kjo varet nga ne,pasi secili mbet peng I vepres së tij.
Jeta eshte nje provim, më sprovat qe shpesh të ulin ose të ngrisin larte, kjo varet nga çelsi I gjithë suksesit i cili është durimi.
Të gjithe ne jemi të ndergjegjshem qe jeta nuk eshte nje vije e drejte e as fushe më lule, ajo shpesh ështe një vije e lakuar per të sfiduar qenien tone qe më pas të vije dhe shperblimi.
Ne e dime qe pas vishtersise vjen dhe lehtesimi, e nese sdo kishte sfida nuk do të dinim të shijonim as embelsine e kenaqesise.
Ajo që e ben akoma më interresante jeten eshte diversiteti I njerzeve ku kultura I ndan mirëpo edukata I bashkon.
Në jete ka kufije tokesore Po ka dhe kufije shpirterore. Virtytet e larta jane ato qe na bashkojne e veset e keqia ato qe na largojne.
Jeta në thelb nuk eshte gje tjeter përveç se nje loje, kalim kohe në argetim, stoli e krenari mes nesh , nje gare më perpjekjen Per të shtuar sa më Shume pasuri dhe status por qe nje dite, dashur padashur duhet të shuhemi dhe të leme kete botë dhe të nisemi në rrugetimim e perjetesise sebashku më veprat tona në baze të cilave do të meritojme shpetimin apo ndeshkimin.
Prandaj, le të luftojme të keqen, të dashurojme të miren, le të ndertojme rrugetimin tone të paperseritshem mbi Moralin dhe durimin , le të trokasim në deren e lutjes se atje do gjejme pergjigjen dhe zgjidhjen, le të largohemi nga dera e mekatimit e cila na shpie drejt shkaterrimit, le të falim se dhe ne do
Kemi nevoje qe të na falin, le ta kthejme të keqen më të mire,qe dhe armiku nje dite të na behet mik, le të durojme se më të vertet i duruari eshte i fituari, le ti largohemi kotësise, e ti afrohemi dobisë, pra le të jetojme nje jetë më mirësi, se mirësia do të jetë drita jonë në errësirë.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Çfare eshte jeta ? Perse jetojme ? Cili eshte qellimi yne ? Secilit prej nesh i ndodh qe te reflektoje mbi keto pytje ne menyre qe Ti japi jetes nje kuptim te bukur. Jeta eshte nje rrugetim,dhurate nga Zoti , e cila jetohet vetem njehere. Nje rrugeti...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem per te adhuar Zotin e Gjithesise , qe na fali shpirtin , na fali mendjen per te dale nga problemet , na fali dituri te mesojme . Kjo jete eshte shume e shku...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Zhgenjimi
- ZHgenjimi , bashkeudhetarja e dashurise , Urrejtjes, dhimbjes dhe lumturise eshte pjese e jona , e cila na pelqen apo nuk na pelqen ne nje menyre apo tjeter na shoqeron gjate gjithe rruges duke na bere pessimist per jeten.Te besh te miren dhe te sh...
Autori: ela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta
eshte e veshtire te ajpim nje perkufizim te sakte per jeten. per mua ,jeta eshte enje udhetim drejt vdekjes. ne lindim,jetojme dhe ne fund shuhemi e me pas harrohemi. ne kthehemi ne nje kujtimit te harruar, te humbur diku ne skajet me te thella te mendjes...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Ese filozofike · Tema: perse jemi ne toke
Jeta eshte nje lufte. Eshte nje beteje qe duhet fituar. Eshte nje enderr qe duhet jetuar. Por.perse jetojme? Kemi ardhur ne jete per nje qellim te caktuar apo jemi thjesht kalimtar ne kete bote?! ...
Autori: Kozeta Hito · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta dhe Vdekja
Jeta: Une dua ta nisi pikerisht nga çifti sepse prej tyre jeta e merr kuptimin. Te gjithe ne vijme ne jete sipas nje rendi sepse çifti eshte ai i cili i percakton gjeneratat. Prej momentit te pare ne fillojme ta shijojme jeten por ne te njejten kohe ed...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....
Autori: Madalena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria e jetes
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me komplikuese jeten ton.Problemi eshte se shumica prej nesh nuk jemi aq te aft sa te veprojm me krenari perpara veshtiresive te vazhdojm ti buzeqeshim jetes pa...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jeta
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: Dezi Myrteza · Lloji: Ese filozofike · Tema: Fati
Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,por te gjithe ne perballemi nga dhe me fatin tone.A vendoset fati nga ne? Jetojme me nje fat te percaktuar apo e percaktojme vete? Jemi ne farketare te fat...
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: Iva · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Une Kam Nevoje Per Mbrojtjen e Prinderve
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kuptimin e vertete te jetes.Por c’do njeri lind ne nje familje,ku aty meson te edukohet,meson te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here na ve ne prove.Dhe ket...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....




Komentet e fundit!

Emri: mushteba
Email: mushteba.biba@gmail.com
Komenti: Nje ese fantastike per jeten por kishe bere disa gabime drejtshkrimore,por mbi te gjitha ishte perfekte

Emri: kida
Email: kidatr@hotmail.com
Komenti: kjo esht shum e bukur pz



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com