Data e postimit: 2019-04-13 22:18:21
Lexime: 2430
ÇFAR JAN KRO GJERA QE PO NDODHIN ?
Lloji: Ese filozofike
Tema: ÇFAR JAN KTO GJERA QE NA NDODHIN ?
Autori: Rinora Mehmetaj
Shkolla: jo
Klasa: ska shka te duhet
Qyteti: Gjakova
E-mail: rinora_mehmetaj1998@outlook.com


E di qe ne kete bot kemi shum sfida e aventura te ndryshme.E di qe ne kete bot jemi nxenes dhe kemi provime. E di qe kjo bot nuk na jep gjithmon ate qe e deshirojm her na deshpron e her na gezon.E di se problemet nuk kan te ndalur kurr dalin nje pas nje po zgjidhjet mund te jene te pakta nese nuk din ta menagjosh jeten ta drejtosh e ta drejtosh deri ne fund te udhetimit,deri ne fund te jetes tende. Sot ndodhonin padrejtesi te panumerta kurrropcione te padndalura e probleme te vazhdushme .Shum pak persona din ti perballojn ato probleme .Por disa te tjer hecin dor nga gjithcka vtem per nje problem te vogel thjesht nuk deshirojn tia din per asgje dhe deshirojn ta harrojn kete problem dhe per nje qast te dalin ne nje vend tjeter ne nje bot krejt ndryshe.Disa te dehur sillen neper rrug e disa tjer vtem dehen dhe nuk e din arsyen pse jon dehur.Ulen me shoqeri kendojn e vallezojn per nje nat te ter dhe te nesrem harrojn gjithcka . Disa njerz te pangopur nga paraja e nga pasuria e tyre dhe gezimi e disa te tjer te ngopur me lot e me hidherim.Nuk e kuptoj pse padrejtesia dhe frika e fjales se lir mbizoteron ende.Nuk e kuptoj pse nuk kemi guximin e duhur qe ta shprehim ate qe e ndjem por vtem kur te dehemi e shprehim sepse siq thon njerzit shprehen zakonisht kur dehen dhe gjithmon e thon e thon te verten sepse nuk jan ne dijeni per veprat e tyre nga dehja e teper.A nuk eshte mekat djersa e prindit per femijet e tyre te shkoj kot te shkoj aty ku nuk duhet dhe dhimbjet e prinderve te shkatuara nga femijet te jen me te medha sesa duhet te jen.A nuk eshte mekat qe cdo lot i derdhur te mos ndaloj dhe te fshij te gjitha fetyrat e njerzve.A nuk edhte mekat qe zemrat e thyera te bera cop-cop e te lenduara te mos bashkohen ne nje dhe ajo zemer mos te dij cafr eshte gezimi po te vazhdoj te lendohet e te lendohet deri sa te shperthej . A nuk eshte mekat qe dy zemra te reja e te dashuruara te mos jen asnjeher bashk ? A nuk ehste mekat qe dashuria e madhe e nenes per femijen e saj te zhduket?A nuk ehste mekat qe nena te mos ta shoh femijen e saj per vite, te mos dij asgje per te apo thjesht ta viziton tek varri me lule dhe tia uit varrin me ata loetet e saj te pandalur si pikat e shiut. C'JAN GJITH KETO MEKATE E PADREJTESE QE PO BEHEN ?C'EHSTE GJITH KY DISKRIMINIM,KURRUPSION,BUDIZEM,FRIK,LENDIM QE PO NDOH ? A DO TE KET TE NDALUR NDONJEHER ? A DO TE KUPTOJM GABIMET DHE PADRJETESIT TONA DHE TE PENDOHMEI PER TO DHE TE PERPIQEMI TI RREGULLOJM. NUK E KUPTOJ PSE PARAJA ESHTE BER GJITHCKA ZOT,FAMILJE, DHASHURI. PSE PARAJA EHSTE MJETI MEI PERSOUR PER TA MBOLUAR PAFTYRESIN ? POR PARA SIC DUKET ESHTE MJETI ME I PERSOUR PER TA TREGUAR FETYREN TENDE TE VERTETOSH DHE TA HEÇESH MASKEN TENDE TE CILEN E MBAN NE PUBLIK DHE TA TREGOSH TE NJE PERSOM ME I ULET SE TY ME POZIT DHE ME KARTAKER ME TE MADH SE TY .

Vepra te ngjashme
Autori: Elvira · Lloji: Hartim · Tema: Nena
nena eshte njeriu me i vecant te cilin ne kemi prandaj sot mora lapsin dhe po shkruaj disa reshta per ta shprehur dashurin ndaj nenes. Nena eshte engjulli mbrojte eshte ajo cenje e vecant ce asnjher ste haron. Jeton ne kete bot por mendja she zemra e saj ...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emri me i vequar ne familje.
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te veshtira per te miren ton,por disa nuk ua din vleren atyre. Ata japin nje kontribut shume te madh qe ne te kemi nje jet me te mir ,me te miren e mundshme. K...
Autori: Zara · Lloji: Hartim · Tema: "nena"
Kur linda ishe ti ajo qe me mbajte ne krah per here te pare,me aromen tende filloi jeta ime.Ti me bukurin tende te embel me ke veshur,me ke zhveshur,me ke lare dhe nuk je lodhur aspak,ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe k...
Autori: Hakibe Krasniqi · Lloji: Ese informuese · Tema: Shteti
PO TE FILLOJ QE NGA ME HERET SHOH SE KEMI LUFTUAR SHUM POR NUK E DI ARSYEN PSE KEMI LUFTUAR??KEMI LUFTUAR SEPSE DUAM LIRI APO SEPSE DUAM TA SHTRYDHIM POPULLIN E TA BRAKTISIM DUKE THENË SE NUK ESHT I ZHVILLUAR??APO KEMI LUFTIAR SEPSE DONIM TA JEPNIM TOKEN...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Anita Syla · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena...!
-Nena,njeriu me i cmueshem ne bote.Njerezit gjithmone mendojn se paraja eshte gjithcka por,eshte krejtesisht Gabim,gjeja me e shtrenjet ne bote eshte nena.Ajo kujdeset per ty dhe te jep kurajo per te gjitha gjeret qe ti je ne dileme ti besh. -Gjithe jete...
Autori: Lauresa selimi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pa Titull
Gjithqka kuptova. Gjithqka mora vesh. E kuptova pse ika. E kuptova pse ika pa thene asnje fjale te kuptoje mirpo nuk kishe nevoj te ikje ashtu pa pritmas. E kuptojj se ndihesh,e kuptoj qe gjitha keto i bene ngaqe je i detyruar,e kuptojj pse nuk buzeqe...
Autori: Armonela · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria e Ndaluar
Sapo mora nje udhetim Krah per krah me tradhetin Sapo nisa te kuptoj se shum rend po gaboj Dua shum qe te mbaroj Por zemra me thot te vazhdoj Ne kete rrug qe mora Njoha dashurine Nje zonje e keqe Nje zonj qe sjell lendim Dua te bertas Nuk m...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja dhe une
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,mendoj nje parajse ku ekziston vetem miresia,dashuria,lumturia dhe gezimi.Ai qe e ka nje familje ka gjithcka qe mund te kete dikush.Dicka qe eshte e pakrah...
Autori: Melisa · Lloji: Leter · Tema: Nene e dashur
E dashur gjyshe,qdo dit e ndjej mungesen tende,malli per ty me kaplon qdo dit,qdoher kur shkoj ne shtepi kur e shoh qe nuk je aty syt me mbushen lot.Ndonjeher ulesha dhe mendoja:Ah si te ishte pran meje,te mi perkdhelte floket,me ka marr malli ta shoh vet...
Autori: Bujar Rexhallari · Lloji: Hartim · Tema: Nena
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nje f...
Autori: Vjollca Krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: Fjal e dashur, fjala nene
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nj...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: psuria dhe varferia
"Nese ke parane ke gjithcka".Shume njerez ecin ne jete me kete mendim.Atamendojne se paraja i nxjerr nga cdo situate,por gabohen.Nese ti nuk ke nje familje,dashuri dhe sinqeritet s`ke asgje.Jeta te perballe me situata nga me te ndryshmet,mjafton te hedhes...
Autori: Kristina Jaha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja.
Familja. Sa here permendet ky emer me miliona mendime , gjykime , deshira, endrra , hidherime , gezime , kritika , fjale e vepra te sillen ne mendje .Pse valle? Ehh.. mendoj qe e kam nje pergjigje qe edhe ju jeni kurioze ta dini .. Pergjigjia ime eshte t...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com