Data e postimit: 2019-01-31 09:49:58
Lexime: 3763
Guximi fiton!
Lloji: Ese filozofike
Tema: Ese per guximin.
Autori: R.S
Shkolla: Protagonistet
Klasa: 9A
Qyteti: Tirane
E-mail: rajansoda@gmail.com


Guximi. Fiton apo humbet? E gjejme ne apo vjen vetë? Pytja qe te ndjell kureshtje ne trurin tend qe bluan mendime se si do ia dalesh ne cdo gje. Kjo quhet mosbesim ne vetvete. Por ka nje ilaç per kete. Guximi. Ilaçi qe i duhet te gjitheve qe mendojn se kane ngecur ne erresire dhe nuk do te shohin me nje drite dielli eshte vetem guximi. Syte tane ilusionohen nga vete ne me mendimet tona duke zgjedhur rrugen e gabuar,por, ne qofte se ne tregojme se jemi me shume nje njeri normal pa vlera duhet te tregojme guximin tone qe thelle thelle e kemi nga brenda qe si me ngadale ai do dali dhe do tregoje veten tuaj. Ai do te tregoje driten qe do dali nga ajo erresire e thelle. Ajo drite do te shuaj erresiren dhe do e varrosi ate thelle ashtu si ju kishte varrosur ju ne erresire thelle dhe guximi juaj do te bej me shume se kaq. Ai do te harroj cdo gje negative dhe do te rikujtoj ato pozitive. Guximi do tju tregoj qe jeta eshte e shkruter por shume e shtrenjte. Ti je ai kush je dhe nuk mund te te komandojn te tjeret. Edhe po te tallem ti do tia dalesh me guxim!

Vepra te ngjashme
Autori: Robert · Lloji: Ese filozofike · Tema: guximi
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dhe e dallon atë nga të tjerët janë vlerat nga të cilat ai karakterizohet. Një prej atyre vlerave është guximi. Çdo qenie njerëzore në këtë plan...
Autori: eln · Lloji: Ese argumentuese · Tema: guximi
Njerezit jane aq sa te ngjashem aq e te ndryshem nga njeri-tjetri. Cilesite e karakteristikat qe e karekterizojne ate e dallojne nga nje person tjeter. Edhe guximi eshte nje cilesi e njerezve e cila nuk eshte se perdoret nga te gjithe ose me sakte nuk vle...
Autori: Nuk ka rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te jesh vetvetja
Secili nga ne ka disa virtyte qe na bejne te ndryshem nga njeri-tjetri.Nje nder keto virtyte eshte edhe guximi. Guximi eshte nevoje e evolucionit te popullit ne mbare boten .Nese sdo te kishte guxim do te egzistontne akoma skllveria , madje ajo do te isht...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Doja ta kuptoje ç'është guximi i vërtetë,ty që pandeh se është një burrë me një pushkë në dorë. Guximi i vërtetë është që në zanafillë,vepron gjithsesi pa nguruar..."
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: burokracia
Te flasesh per burokracine nuk do te mjaftonin flete te tera.eshte nje teme qe ka ekzistuar ne kohen e diktatures komuniste atehere kur nje person qendronte ne krye dhe te tjeret ishin vasalet e tij.ata duhet tu bindeshin urdhrave te eproreve pa kerkuar t...
Autori: E.C · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ndikimi i guximit dhe frikes ne jeten tone
“Bota i perket atij qe guxon” “E vetmja menyre per t’ia dale mbane eshte te vazhdosh se ecuri perpara“. Eshte kjo shprehja qe me futi thelle ne mendime pikerisht atehere kur ndjesia e mposhtjes me kishte pushtuar dhe erresira kishte zhdukur cdo...
Autori: Beki Dodaj · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Monolog i ndertuar ne baze te pyetjeve
Erresire!....Ngado qe hedh kembet erresire.cfare do qe me sheh syri; erresire.A mos;jam e vetme???MOs ndoshta mbeta vetem ne mes te kesaje erresire??Por prisni.Mos,mos ndoshta pashe nje drite?? Oh po !!.....Po po ja tek eshte une po e shoh.Eh sa e lumtu...
Autori: Arlind · Lloji: Tregime per femije · Tema: Njerezit e guximshem. fitojne
Renisi njoftoi të gjithë shokët e tij se do të behj. 1 konkurs skie. Miqet e tij e donin kete sport dhe pranuan te futeshin ne gare.Daniela dhe Noeli mburreshin se do të fitonin,ndersa Blerina,jo.Ajo pranoi por me shume frike.Edhe pse ishte stërvi...
Autori: Arlind · Lloji: Tregime per femije · Tema: Njerezit e guximshem. fitojne
Renisi njoftoi të gjithë shokët e tij se do të behj. 1 konkurs skie. Miqet e tij e donin kete sport dhe pranuan te futeshin ne gare.Daniela dhe Noeli mburreshin se do të fitonin,ndersa Blerina,jo.Ajo pranoi por me shume frike.Edhe pse ishte stërvi...
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Hartim · Tema: Adoleshenca
Te rritesh nuk eshte dicka e bukur por nje gjendje qe askush nuk i ka dhene nje pershkrim ekzakt.Eshte po ajo periudhe ne jeten tone qe as nuk e di se kush dhe ku je.Cdo gje qe na rrethon na duket si nje mbeshtjellje e zeze qe ta merr shpirtin.Ndihesh hi...
Autori: love taylor · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Endrrat e mia
Endrrat.E cjane endrrat per ty.Sa endrra ke ne sirtar.Cdo kush ka endrrat e tij,madje disa mund ti kemi thelle ne sirtar dhe nuk kemi guximin qe eshte celsi per ti nxjerre ato ne drite.Disa madje mendojne se ate celes mund ta kene humbur pergjithnje.Por ...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo pyetje te ciles mundohem cdo dite t'i kthej pergjigjen e merituar por jo,ndodh krejt e kunderta.Cdo dite ne vijim perjetoj gjera te reja,disa te bukura e di...
Autori: une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashueia e vertete
kjo histori eshte per te gjithe qe kane prane nje mik qe ben gjithcka per te dhe kurre ai se kupton se nga nje miqesi e vertete lind nje dashutri e thelle .Pra pikerishte keta persona na bejme te vuajme cdo dit...
Autori: grejsi mani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: poezi
erdhi nata erresire ne syte e mi hija e territ kerkon te me perpije .sa keq sa keq sepse jam vetem jam pa ty ne kete erresire gllaberuese po i kerkoj ata sy .ku je i dashur pafundesisht po te kerkoj te me japesh doren dhe erresiren te largoj eja me merr d...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com