Data e postimit: 2013-12-03 22:58:56
Lexime: 50733
Dimri
Lloji: Pershkrim
Tema: Dimri
Autori: Ersi
Shkolla: ---
Klasa: XI4
Qyteti: Tirane
E-mail: ersiljagjoni@hotmail.com


Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshur nga gjethet e fundit. Temperaturat e uleta, ererat e ftohta dhe reshjet e shiut jane dukurite natyrore te kesaj stine. Por gjeja me e bukur sidomos per turistet,femijet dhe ne pergjithesi per te gjithe ne eshte debora e cila bie ne zonat e larta. Por per nje pjese te njerezve kjo stine sjell edhe veshtiresi te medha sidomos per zonat malore. Ne keto zona rruget bllokohen,njerezit shpeshhere ngelen pa bazen e duhur ushqimore qofte per vete ose per bagetite. Gjate stines se dimrit ndohin spesh edhe permbytje ne zonat e uleta,prandaj per kete stine njerezit bejne pregatitjete vecanta per ta perballuar sa me mire. Por gjeja me e bukur e kesaj stine jane festat e fundvitit te cilat sjellin shume pregatitje, dhurata e gezim tek njerezit. Koha e ftohte nuk i pengon aspak njerezit per te festuar ashtu sic duhet. Ne disa raste ditet e fundit te dimrit ngjajne shume me ate te fillimit te pranveres duke i kenaqur te gjitha gjallesat me ngrohtesine e tyre.

Vepra te ngjashme
Autori: F.T · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stinet
Pranvera eshte nje nga stinet me te bukura dhe me te hareshme te vitit.Ne kete stine celin lulet,dallendyshet kthehen nga shtegtimi dhe pemet lulezojne.Petku i bardhe i debores ia le vendin qilimit te gjelber te lendinave.Me pak fjale,natyra transformohet...
Autori: Anonim $$$ · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Jashte po bie bore. Shtepite jane mbushur me boren e bardhe e te bukur qe pelqehet nga te gjithe . Femijet hapin duart tek sa bora bie . Degjohen zerat e lumtura te tyre qe thone : -Bore .bore !!! Po bie bore !! Turistet ,femijet ,dhe te gjithe banoret ...
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...
Autori: kaltrina elshani · Lloji: Hartim · Tema: vjeshta
Vjeshta nje stine ku ngjyra e gjelber merr fund.Kjo stine e bukur ne natyre sjell nje ngjyre te bukur prej ari.Stina e vjeshtesna sjell nje mot jo shume te preferueshem per femijet te cilet nuk jan adhurues per shiun dhe te ftohtit pa bore.Por stina e vje...
Autori: eneida · Lloji: Hartim · Tema: pranvera ne kopshtin tim
stina e pranveres fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershr.ne pranvere qelin lulet,pemet lulezojne, natyra gjelberon.gjate stines se pranveres ditet fillojne te zgjaten dhe netet te shkurtohen.zogjet shtegetare vijn nga viset e ngrohta dhe ndertojne fole...
Autori: Diona Kelmendi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje nder stinet me te bukra dhe me te gezuheshme per ne .Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qeshor.Ne Prenvere fillojne te lulezojne pemet ,lulet etj. Ne kete stine ditet zgjaten kurse netet shkurtohen duke i falur me shume lumturi fem...
Autori: "enisa sulejmani" · Lloji: Hartim · Tema: "stina e pranveres"
Pranvera nje stine e vitit Pranvera eshte nje stine me e preferuar e imja sepse ne stinen e pranveres dita esh...
Autori: Ilirjana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kosova
Ditet e nxehta te veres shkuan tani po i asfrohemi nje stine te ftohte e shum te merzitshme .ditet e kesaj stine jane shum te shkurtera. Qdo gje vyshket e thahet nuk kemi me gjelbrim si ne ver.koha nuk kalon fare vjeshta te ben te ben te ndihesh e vetmua...
Autori: Ilirjana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kosova
Ditet e nxehta te veres shkuan tani po i asfrohemi nje stine te ftohte e shum te merzitshme .ditet e kesaj stine jane shum te shkurtera. Qdo gje vyshket e thahet nuk kemi me gjelbrim si ne ver.koha nuk kalon fare vjeshta te ben te ben te ndihesh e vetmua...
Autori: Barije bislimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Stina e vjeshtes
Stina e vjeshtes Fillon me 23 shtator dhe mbaron me 22 dhetor nje Stine ku e nngyra e gjelber te gjithe gjethet bien ne toke ato Jan shume ngjyra por me shum dallohet ngjyra e Arte .vjeshta edhe nje Stine ku ka erë reshje shiu dhe mjegull.por me vjeshte ...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
Sot ishte nje nga ditet e acarta te dimrit. Ishte aq ftohte saqe dhe ne Vlore po binte pak bore. Kudo qe shkoje shihje njerez qe ishin veshur me xhupa te trashe. Duke qene se temperaturat ishin shume te uleta u vendos qe shkollat te mbylleshin per 3 dite....
Autori: Megi Nushi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pushimet ne det dhe pushimet ne mal.
Dime qe tek secili prej nesh ekzistojne preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendeve ku na pelqen te pushojme, ne ato bregdetare apo ne ato malore. Por per ta bere edhe me te lehte kete perzgjedhje nevojitet nje krahasim midis tyre qe te ...
Autori: Ergisa Ndregjoni · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pranvera dhe Dimri
Pranvera dhe dimri.Emrat tuaj jan te ndryshem,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj eshte po aq interesante.Pranvere moj pranvere,ti qe na lulezon zemrat tona.Mbushet vendi me blerim.Vjen ngrohtesia qe na ka munguar per 3 muaj rresht gjate dim...
Autori: Ardita · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje dite e nje date e mahnitshme , magjepsese , dhe e bukur. Pranvera fillon me 21 Mars e me te fillojne te qelin lulet,lulet shumengjyreshe , te vijne zogjt , e gjithe natyra te buzeqesh e te jep nje kenaqesi te nxehte.Kur behet fjale per ...




Komentet e fundit!

Emri: k@ri
Email: John@gmail.com
Komenti: Ja ke fut kot fare hahahaha

Emri: hasa.husa
Email: hasa.husa@muti.com
Komenti: kot kanshe munduar.pase knaqur fare.as budalla se ban ma keq.je munduar fare.per kete mer nota 1-

Emri: wwww
Email: tomakaterina@yahoo.com
Komenti: ja ke fut kot

Emri: Elizabeth
Email: Elizabeth@live.com
Komenti: gooooooooooooooooooooooooddddddddd

Emri: Elizabeth
Email: Elizabeth@live.com
Komenti: gooooooooooooooooooooooooddddddddd

Emri: maria
Email: kuqi2015@hotmail.com
Komenti: bkr

Emri: ANTON
Email: antonidoniku23@gmail.com
Komenti: 1. Stina e katërt dhe më e ftohtë e vitit, që vjen pas vjeshtës (në gjysmërruzullin verior fillon me 22 dhjetor e mbaron me 21 mars). Dimër i ftohtë (i butë, i egër, i ashpër). Dimër i gjatë. Dimër me dëborë. Këtë dimër. Tërë dimrin. Në dimër. Në mes të dimrit. Para (pas) dimrit. Stina e dimrit. Shirat (të ftohtët) e dimrit. Acari (thëllimi) i dimrit. Pushimet e dimrit (për nxënësit a për studentët). Rrobat e dimrit. Netët e dimrit. Hyri (doli, filloi, mbaroi) dimri. E hodhën (e kaluan, e kapërcyen) dimrin. Mbledh (ruaj) për dimër. 2. Muajt më të ftohtë të vitit; kund. verë, behar. Dimër e verë gjatë gjithë vitit, në çdo kohë të vitit, vazhdimisht. Doli vera e hyri (erdhi) dimri. 3. Kohë e ftohtë dhe e keqe, zakonisht me dëborë; kund. behar. Bën dimër. Ç'është ky dimër që na zuri! 4. përd. ndajf. (në rasën dhanore të numrit njëjës të shquar). Gjatë dimrit, në dimër. Dimrit shtegtonin (zbritnin) në fusha. Dimri ha beharin fj. u. prodhimet e verës harxhohen në dimër; ato që grumbullohen kur puna ecën mirë harxhohen në ditë të vështira. Dimri ha gurë (kashtë, gozhdë) në dimër, meqë nuk ka prodhime të shumta e bën ftohtë, hahen edhe ushqimet më të këqija. Me sa dëgjohet qyqja në dimër shih te QYQ/E, ~JA. Kërkon dardha (thana, thanëza, rrush) në dimër (në shënëndre) shih te DARDH/Ë,~A. I lulon bahçja (edhe) në dimër shih te LULOJ. Na rrofsh për dimër, se për verë jemi vetë thjeshtligj., iron. i thuhet dikujt për t'i treguar se ia kemi nevojën në kushte të vështira dhe jo atëherë kur nuk na duhet. Lule dimri bot. shih te LUL/E,~JA. Zog dimri (zog bore ) zool. shih te ZOG,~U.

Emri: GOGI
Email: aminatuzovic@yahoo.com
Komenti:

Emri: anis
Email: adrianselimiselimi1@hotmail.com
Komenti: shume bukur yay

Emri: anis
Email: adrianselimiselimi1@hotmail.com
Komenti: shume bukur yay


Emri: sara
Email: brunildashabani@yahoo.com
Komenti: shume e verttete

Emri: sajdela
Email: griselda.hyseni@yahoo.com
Komenti: shume

Emri: lala_lala@lala.com
Email: lala/lala@live.com
Komenti: shum e mir po pak e shkurter

Emri: SkomEmer:D
Email: Skomemer:d@live.com
Komenti: Osht ni ese shum e mire^^

Emri: agnesa
Email: agnesa-43@hotimail.com
Komenti:

Emri: eliza
Email: eliza.2016@hotmail.com
Komenti: Eshte nje ese e bukur me mire do te kishte dalur po te ja fillojshe prej tokes deri te qielli

Emri: eliza
Email: eliza.2016@hotmail.com
Komenti: Eshte nje ese e bukur me mire do te kishte dalur po te ja fillojshe prej tokes deri te qielli

Emri: sumeja
Email: sumka-34@ hotmal . com
Komenti: shum mire te lumshin duart

Emri: Elizabeth
Email: elizabeth@live.com
Komenti: uaau... is amazing Good Luck honey

Emri: aresa
Email: aresa_selmani@hotmail.com
Komenti: Te them te drejten mua ne duket sikurse e ke marr diku.Por prap se prap ti e di me mire.BUKUR... Nese e ke shenu ti te lumt,me te vertet...


Emri: Linda
Email: linda-qerimi@hotmail.com
Komenti: this is a beautiful and i live so much winter

Emri: Ela
Email: ela_elsa@hotmail.com
Komenti:

Emri: 34334
Email: blablabla@hotmail.com
Komenti:

Emri: agnesa
Email: agnesa-43@hotmail.com
Komenti: Shumm bukur

Emri: sara
Email: saraselimi@hotmail.com
Komenti: SHUM SHUM SHUM NICE

Emri: viola
Email: viola-idrizi@live.com
Komenti: @@@@

Emri: bina
Email: bina_bina@hotmail.com
Komenti:

Emri: marinela
Email: marinela-nela@hotmail.com
Komenti: veq ma mir me shenu ani nije kta permbytjet najsen mat mir o zot hhmir

Emri: ela
Email: ela-ela@hotmail.com
Komenti:

Emri: ela
Email: ela-ela@hotmail.com
Komenti:


Emri: Klea
Email: klea47@gmail.com
Komenti: bukur por disa gjera i kishte pak shkencore

Emri: era istr
Email: ersiljagjoni@hotmail.com
Komenti:

Emri: Oket
Email: oket.kastrati.351@hotmail.com
Komenti: Hahahahahah spo dishe me bo shkronjen ë dhe shum gabime

Emri: edison
Email: edison_ahmeti03@hotmail.com
Komenti: Shum nice

Emri: ersi
Email: ersiljagjoni@hotmail.com
Komenti: bravo ese e bukur te lumt

Emri: Agnesa
Email: agnesa-43@hotmal.com
Komenti: Shum bukur

Emri: ekkslll
Email: ekk@hotmail.com
Komenti: kurre ma keqq

Emri: rron
Email: rron.selami@hotmail.com
Komenti: hum mire

Emri: hervinmalaj
Email: ERI.MALAJ@LIVE.COM
Komenti:

Emri: 4
Email: Flora_flora@hotmail.com
Komenti: shumm sexy eseja


Emri: Leonita
Email: nita_dobrunaj@hotmail.com
Komenti:

Emri: a
Email: a@yahoo.com
Komenti: sa kot

Emri: alba
Email: alba@hotmail.com
Komenti: shum mir e ke shkruar

Emri: klajda
Email: klaja.osmanu@hotmail.com
Komenti: Shum shum bukur e ke shkruar te lumt!

Emri: klajda
Email: klaja.osmanu@hotmail.com
Komenti: Shum shum bukur e ke shkruar te lumt!

Emri: klajda
Email: klaja.osmanu@hotmail.com
Komenti: Shum shum bukur e ke shkruar

Emri: klajda
Email: klaja.osmanu@hotmail.com
Komenti: Shum shum bukur e ke shkruar te lumt!

Emri: Vjollca 007
Email: Vjollca007@live.com
Komenti: Sme ka perlqyer fare yff gjynaf per kete qe u ka munduar

Emri: fffff
Email: fff.comff@yhoo.com
Komenti: beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Emri: sevdi
Email: sevdi.oher@hotmail.com
Komenti: sa bukur shum te dua stina jon e dashur dimer


Emri: Valdeta
Email: valdeta_ibrahimi@hotmail.com
Komenti: Kjo tem eshte shum e bukur Te lumt

Emri: ilajda
Email: ilajda-34@hotmalil.com
Komenti: Kjo tem shum mua me pelqeu

Emri: leona
Email: leona-46@hotmalil.com
Komenti: Kjo eshte shum e bukur Bravoooo

Emri: leona
Email: leona-46@hotmalil.com
Komenti: Kjo eshte shum e bukur Bravoooo

Emri: usam
Email: usam_jusufi@in.com
Komenti: faleminderit shum per kete hartim qe ma kenitregu dhe moranote te shkelqishem flm flm shum

Emri: arsida
Email: arsida18.08@gmail.com
Komenti: e bukur shum ersi kjo edhe mua me therrasin shkurt ersi bravoo

Emri: Kristi
Email: kristihiphop@yahoo.com
Komenti: eshte shume i lezetshem si pershkrim shume i goditur

Emri: sara
Email: sara@hotmail.com
Komenti: eshte me shume si nje perimshkr shkencor.kot fare

Emri: Jeta
Email: jeta-hot@outlook.com
Komenti: Ese shume e bukur per dimrin

Emri: Ledi
Email: ledmir@fbi.al
Komenti: Kot fare, shum e shkurter


Emri: alsa
Email: alsa.marevci@hotmail.com
Komenti: ese shum e bukur per ditet e dimrit

Emri: Mira
Email: alsa.marevci@hotmail.com
Komenti: ese shum e bukur per ditet e dimrit

Emri: Elmedina
Email: elmedina.10@postribe.com
Komenti: Wauuuwww shum bukur

Emri: Tiago Jakupi
Email: agon-j-13@hotmail.com
Komenti: shume mire

Emri: Mimoza Muzaqi
Email: eduardi.pr1@hotmail.com
Komenti: Dimri ne fshatin tim është shum i bukur shkëlqen bora si stoli bora është një stin e bukur per ne unë dhe të gjithë e duan boren?

Emri: klea lea amursi
Email: gabrielaamursi@hotmail.it
Komenti:

Emri: agnesa
Email: agnesa-43@hotmal.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com