Data e postimit: 2020-06-16 08:23:48
Lexime: 3234
Rruga drejt te ardhmes sime
Lloji: Tekst shpjegues
Tema: Profesioni im ne te ardhmen
Autori: Blerona Cakaj
Shkolla: “SHFMU NAUM VEQILHARXHI”
Klasa: 7A
Qyteti: PODUJEVË
E-mail: Blerona.Cakaj@hotmail.com


Sa shpejt erdhi koha te mendojme.Te mendojme se ç’ështe me e mira per ne kur te rritemi.
Gjate gjithe kesaj kohe mua me pelqen qe te argetohem!E dini se ç’farë bejë?Sigurisht te pikturoj.Profesioni im ne te ardhmen do te jete te behem piktore!Kur isha e vogel nuk e mendoja kete ende sepse isha shume e vogel,tani po e kuptojë.Une dua te ndjek endrren time te kem karrierë te jeme

Vepra te ngjashme
Autori: Blerona Cakaj · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Profesioni im ne te ardhmen
Sa shpejt erdhi koha te mendojme.Te mendojme se ç’ështe me e mira per ne kur te rritemi. Gjate gjithe kesaj kohe mua me pelqen qe te argetohem!E dini se ç’farë bejë?Sigurisht te pikturoj.Profesioni im ne te ardhmen do te jete te behem piktore!Ku...
Autori: Dajana oruci · Lloji: Poezi personale · Tema: Deshira personale
Me pelqen te behem flutur Mbi lule te qendroj Me pelqen te behem yll Udhen naten te ndricoj Me pelqen te jem poete Vargje njerezve tu kushtoj Me pelqen te jem shkrimtare Penen time mos ta ndaloj Me pelqen te jem shkencetare Gjera te reja te zb...
Autori: Kristela Shehu · Lloji: Tekst informativ · Tema: Rreth meje
Une quhem Kristela Shehu dhe jam nje vajze 11 vjecare nga Vlora . Jam ne klasen 6b ne shkollen 9-vjecare Rilindja .Endrra ime gjithmone ka qene te behem nje piktore , derisa m'u shtuan dy pasione te tjera : muzika dhe moda . Tani po perpiqem qe t'i ndjek ...
Autori: Floriesa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E ardhmja ime
E Ardhmja Ime Filloj te mendoj,Qfar te mendoj ku ende nuk dihet per te ardhmen time!Jam ende e vogel keshtu me thone te gjithe por po mendoja me vete si eshte jeta te ben te mendosh per disa gjera qe ende nuk i ke menduar.Po cekja te ardhmen~ Ahh E ar...
Autori: sndi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjithe jeten rendim te realizojme endrrat tona
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjithe kohes ne mendojme per ate c'ka do te vije ne te ardhmen jo per ate qe jetojme.ka njerez qe kane shume endrra ,deshira por nuk mund t'i realizojne per shk...
Autori: Elvira Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Profesioni
Sa shpejt qe erdhi koha ta vejm gishtin ne kokë e te mendohemi!Unë si adoleshente si fillim me pelqen te studioj,sepse marr shum njohuri nga mesimi,nga shkolla vjen edhe profesioni.Të ardhmen time e përfytyroj si një MJEKE shum e shkolluar.Kam shum d...
Autori: kristiana karaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: piktura
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re ate dite te akullt dimri.Mora cdo ngjyre, flete e penel dhe nisa te pikturoj.Ndoshta duket qesharake por ja qe fillova te pikturoj se si jeta ime do te isht...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: Kleana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E ardhmja
E ardmja na duket kaq magjike,e mistershme, sa mezi presim te zgjasim duart e ta perkedhelim,ta bejme tonen,te jetojme cdo cast te saj me pasion e entuziazem,te ndiejm lumturine por edhe lotet.Cdo dite zgjohemi me nje enderr te re.Cdo mengjes,pa kuptuar,n...
Autori: anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Me shoqen time
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe e...
Autori: N.Mjeda · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Kur isha e vogel gjithmone ishte nje dore qe me ledhatonte,nje dore qe me ushqente,nje dore qe kujdesej per mua kur une isha e semure,dhe mendoja me vete:"Cila eshte kjo grua qe kujdeset per mua?"Tani qe jam rritur e kam kuptuar qe kjo grua kaq e paster n...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
E ngulitur ne mendjen e zemren time qe kur isha e vogel, adhuroj cdo gje qe ka te beje me fushen qe enderroj cdo dite te arrij. Po flas per arkitekturen. Dashuria ime per kete fushe ka nje lidhje te ngushte me vellain tim. Kur ai ishte i vogel formonte nd...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri im
Libri im eshte miku im me i dashur.Dhe miqte e mi jane:Lapsi, Letra, Goma, etjj.., jane te dashurit e mi qe sa here e shpreh mendimet e mia te thella. Ndersa mbi letren e bardhe Pikturoj me laps te zi.Libri im eshte gjera me e rendesishme e jetes sime.Dh...
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com