Data e postimit: 2020-11-23 19:44:22
Lexime: 3910
Njeriu eshte farketar, i fatit te tij
Lloji: Ese filozofike
Tema: Fati
Autori: Dezi Myrteza
Shkolla: Gjimnazi: "Themistokli Germenji"
Klasa: 12C
Qyteti: Korce
E-mail: desinyrteza12@gmail.com


Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,por te gjithe ne perballemi nga dhe me fatin tone.A vendoset fati nga ne? Jetojme me nje fat te percaktuar apo e percaktojme vete? Jemi ne farketare te fatit tone? Per te gjitha keto, jemi te afte te gjejme nje pergjigje?
Njeriu eshte nje qenie supreme, e konsideruar si gjallesa me e avancuar dhe me e persosur ne realitetin objektiv.Ne si qenie njerezore,jemi te krijuar nga nje trekendesh te pathyeshem:trup-mendje-shpirt dhe qellimi kryesor universal eshte qe te JETOJME. Ne duhet te jetojme me fatin qe vetkrijojme apo me percaktimin e Unit?
Dikush pohon se fati eshte i shkruar dhe dikush tjeter thote se fatin e kemi ne duart tona dhe se jemi aq te afte ta krijojme vet ate. Une do pohoja se "fati yne eshte shkruar qe ne te jetojme ate fat qe ne krijojme". A jemi ne te sigurt me fatin qe do krijojme, dhe do te jemi te pregatitur te perballojme krijimet tona?
Nga krijimi i fatit tone te dytezuar ne detyrimisht dhe pavetedije biem pre e fatit tone. Pasi krijojme personalitetin dhe fatin tone, atehere ne jemi farketare te fatit tone vetjak. Shpeshhere fati tregohet mizor dhe na ve ne sprova edhe me te medha se vjetja jone, por nga keto sfida ne dalim ne konluzion se sa farketare te zote jemi te perballojme fatin tone.
Fati rrjedhimisht nuk eshte vendimtar per jeten tone,eshte thjesht nje sfide. Fati dhe sfida kalohen ne momentin kur ne duhet te mesohemi te pranojme qe koha, eshte pasuria e pallogaritshme, nje lufte qe na ndryshon rrjedhen e fatit. Eshte e nevojshme qe ne te pranojme fatin tone sipas skenarit qe ne ndertojme dhe krijojme.

Vepra te ngjashme
Autori: sindi sindi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Homeri thote se jeta e njeriut eshte e ndikuar nga fati. Sa e vertete eshte kjo?
Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsiderueshme eshte e "pashpejgueshme". Pse ndodh kjo ? Fati vendoset nga ne? Njerezit jane sjelle shume te shqetesuar duke sjelle keshtu qe te dominoje br...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: Blinera Murati · Lloji: Ese filozofike · Tema: Toka
Ne jemi ketu te gjithe per nje qellim...Qellimi im eshte te mesoj shume gjera e te jem e sukseshme,qellimi i dyte eshte qe te kontriboj per vendin tim dhe token dhe qellimi i trete eshte qe te kujdesem per familjen time...Qdo dite eksplorojme dhe mesojme ...
Autori: Jolie · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te rrosh a te mos rrosh...
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise boterore, dhe nje nga dilemat me dramatike me jeten njerezore. Te zgjedhesh mes jetes dhe vdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati , te shijosh te hidhuren...
Autori: Sibora Doçi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vdekja
Vdekja eshte fundi i veprave te tua dhe fillimi i gjykimit te tyre.Vdekja eshte si nje pike e zeze ne trurin tone.Eshet gjithmone aty me ne ,as nuk fshihet,as nuk zhduket per sa kohe ne marrim fryme.Ajo eshte nje vrasese e pashpirt qe vret cdo dite ndjenj...
Autori: Sidorela Kolaj · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla eshte vendi te cilin e vizitoje çdo dite dhe vendi i cili me meson mua.Eshte vendi i mundesive qe na ofrohen.Ne shkolle argetohemi dhe kalojme nje pjese te dites,por çfare eshte me e rendesishmja ne edukohemi dhe mesojme.Shkolla eshte institucio...
Autori: Krejg Tola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fatin e zgjedhim vete apo eshte i paracaktuar?
Fati eshte nje lloj prezence qe duket sikur fshihet pas cdo experience njerezore, percakton rrjedhen e jetes, sukses te perjetshem apo deshtim te pavdekshem. Duket i pandryshueshem, i pashmangshem, i padevijueshem, njelloj si i skalitur ne gur. Sikur nuk ...
Autori: Anisa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Miqesia
Per te ditur rendesine e miqesise, si fillim duhet te dime c'eshte miqesia. C'eshte miqesia? Miqesia eshte vlere, virtyt dhe nuk i le vend interesit, mashtrimit dhe tradhetise. Eshte nje marredhenie qe dhuron dhe merr. Miqesia eshte si puna e veres ... Sa...
Autori: Eliza Goga · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ''Mendo globalisht dhe vepro lokalisht''
Nje natyre e gjelber,me lule e peme.Aja vlen te shkaterrohet,a ja vlen te jetojme ne nje siperfaqe te veshur ne zi??!Sigurisht qe jo,sepse ne qe zoti na dha jete duhet t'i jemi atij mirenjohes dhe natyres se tij qe na jep fryme.Por gjithandej ka njerez qe...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetvetja
Ja ku jam perseri! Mora lapsin dhe fletoren dhe u ula per te shkruajtur.Sot dua te flas per nje teme shume te rendesishme dhe qe shumica e njerezve kryesisht adoleshentet preken nga kjo teme.Te degjosh te tjeret. Jeta eshte aq e cuditshme sa na detyron t...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Karakteri dhe personaliteti yne
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos shtiresh.Duhet t'ia dime vlerat vetes sone e jo te mburremi per gjera qe nuk arrijme t'I bejme dot. I gjithe qellimi eshte qe njerezit ta dine se kush je ne ...
Autori: Lirije Jerliu · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta
-Qe nga ardhja jone ne bote, qe nga hapat e pare te jetes ndodhemi ne pozita te ndryshme, ne qdo lloj dhe qfardo lloj gjeje qe na sjell fati yne.Sa dhimbje mund te nxeje shpirti yne?Kur humbim personat me te dashur ne PIKELLOHEMI...Per kete vuajn njerzit,...
Autori: Une · Lloji: Leter · Tema: Dashuria jon e perfunduar pa arsye
Kjo jam une. E mbudhur me gabime dhe fatkeqësi. Eh nk kam çfare ti bej fatit tim. Fundja fundit nuk e kam shkruar vet. Po ta kisha unë në dorë jeten time, ti do ishe ende krah meje. Vertet do isha duke genjyer ende prinderit, por kur isha krah teje u...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com