Data e postimit: 2013-10-18 18:44:14
Lexime: 16295
Jeta e botes sone!!
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Jeta
Autori: Lirije Jerliu
Shkolla: Selami Hallaq
Klasa: VIII/4
Qyteti: Gjilan
E-mail: lirije_vh@hotmail.com


-Qe nga ardhja jone ne bote, qe nga hapat e pare te jetes ndodhemi ne pozita te ndryshme, ne qdo lloj dhe qfardo lloj gjeje qe na sjell fati yne.Sa dhimbje mund te nxeje shpirti yne?Kur humbim personat me te dashur ne PIKELLOHEMI...Per kete vuajn njerzit,per humbjen e atyre qe i shoqerojne deri ne sekondat e fundit, dhe ne fund zhyten ne misterin e erret te vdekjes. Jeta eshte si lulja, jo qdoher rri e qelur ndonjeher edhe vyshket.Gjerat e mira dhe te keqijat percjellin hapat tone ne jete.Jo qdoher duhet te presim gjera te mira ne jete sepse sdihet se q'sjell jeta, duhet te jemi ne gaditshmeri per gjithqka dhe te kemi parasysh ato. Jeta nuk eshte filozofi apo diqka e tille. Nese arrijme ne jete, eshte sepse vijme nga diku tjeter,cilido vend qofte ai. Jeta toksore eshte mbreteria e lenden materiale, ketu ne jete iluzioni behet i forte dhe i sigurte. Ai luan me te gjith format e jetes i ndryshon dhe i pershtat ato ne forma t ndryshme , te cilat arrijne qellimin e tij. Jeta eshte loj e qe ne fund mbetet loj e paperfunduar. Ne jet ka disa gjera qe kthehen gjithnje kete mund ta quaj qe pemt qe dukeshin te thara mbulohen me gjethe ne vazhdim , i njejti det qe ishte i qete dhe stabil egersohet me ujra dhe vale te tmerrshme. Ne jete ka shume gjera qe mund te luajn lojen e jetes ateher pse njeriu valle i mungon kesaj loje? apo kjo ka te bej me nje rasteri, por jo nuk egziston rastesia... Ne qe kemi ardhur ne jete do nisemi per n'boten tjeter ,por pa rreshtur kurre se egzistuari. Ne jete na percjell edhe shpresa, kjo fjale me pak shkronja e me kuptim te madh. Shpresa eshte ajo gjeja qe na ben te ndihemi me te forte e me guximtare per gjerat me te vogla e deri tek ato me te medha qe mbeten pa u mbaruar. Per te egzistuar shpresa duhet te egzistoj fati. Fatit nuk i dihet siq thot populli, perballja me fatin eshte e pamundur sikur lulet te qelin gjat dimrit qe te vyshken gjat veres dhe sikurse ylberi te dal pas nje acari te ftohte te bores e te zhduket gjat nje shiu me diell. Ndonjeher kur nuk i arrijme qellimet tona gjithnje fajsojme jeten, nje nga gabimet tona paresore , pse ta fajsojme jeten? duhet te fajsojme veten tonde qe ishin te dobet gjat saj gjeje, e te falenderojme jeten qe ende ndodhemi ne kembe!

Vepra te ngjashme
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....
Autori: serxho kuka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta dhe ndjenjat
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gjera te kota si alkooli droga e gjera te kota! Reth jetes ne dim shum pak gjera mendoj se ...... disa nuk dine asgje!Per disa jeta vuan e per disa jeta nuk e...
Autori: Loreta · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: jeta
Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njerezit gjate jetes kan enderra dhe deshira te ndryshme por ndonjehere edhe jeta i ofron pengesa te ndryshme ,ndonjehere shume te medha sa qe njeriu i humb te...
Autori: ina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: deshtim nuk do te thote te rrezohesh po te rrefuzosh te ngrihesh ♥
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe humbje por nga ana tjeter na sjell lumturi, gezim dhe fitore.Ndonjehere na ndodh te rrezohemi ne jete pas nje gabimi apo pas dickaje te bere pa menduar.A ...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Ese filozofike · Tema: perse jemi ne toke
Jeta eshte nje lufte. Eshte nje beteje qe duhet fituar. Eshte nje enderr qe duhet jetuar. Por.perse jetojme? Kemi ardhur ne jete per nje qellim te caktuar apo jemi thjesht kalimtar ne kete bote?! ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Liza · Lloji: Ese filozofike · Tema: Hamleti
Te rrosh a te mos rrosh... Te zgjedhesh mes jetes dhe vjdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati, te jetosh te hidhuren dhe te emblen e gjithckaje,te jetosh me perbuzjen e njerzve...Valle a mund ta duroj? Shpeshhere kur ndodhesh ne kete dieleme hedhim sy...
Autori: Emel Asani · Lloji: Hartim · Tema: Jeta
Fillova te shtjelloj pak fjalen qe çdokush e kupton ndryshe.Secili nga ne jetën e vlerson ne menyren e tij,une sot vendosa ta krahasoj jeten si një tren udhtimi. Ti mbyllim syt dhe ta imagjinojm kështu,para nesh let paraqitet nje tren,të mendojm se ...
Autori: Jolie · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te rrosh a te mos rrosh...
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise boterore, dhe nje nga dilemat me dramatike me jeten njerezore. Te zgjedhesh mes jetes dhe vdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati , te shijosh te hidhuren...
Autori: anto · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
ndonjeher mendojme se mundemi, ndonjeher mendojem se gjithcka esht e mundur por jo. jo gjithcka, ka disa gjera qe na bejn te pavendosur, shpesh e dime se nje gje eshte e gabuar por perseri vazhdojme ta bejme. rembehemi nga momentet e ndryshme dhe shpesh p...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...
Autori: Igli Mehmetaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: imagjinata
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetm...
Autori: Anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Jeta eshte shume e komplikuar, por nje pjese mjaft e rendesishme e saj eshte dashuria. Njeriu ne jete ka shume dashuri. Mudn te permendim dashurine per familjen, per miqte, per profesionin, per njeriun e jetes e per shume te tjera, por vetem per nje je i ...




Komentet e fundit!

Emri: ema
Email: ema123@gmail.com
Komenti: ese me kot s'kisha lexuar. Ku ndodhet hyrja, zhvillimi,mbyllja, teza, antiteza, shembujt konkrete etj? Elemente keyo kryesore te nje eseje. Plus qe ka shume gabime drejtshkrimore. Je dhe klase e 8 . U zhgenjeva plotesisht!

Emri: edri
Email: edrisakolli@yahoo.com
Komenti: shumm kot... katastrofa vet

Emri: klevis
Email: klevis@live.com
Komenti: bravo

Emri: Dorjan
Email: dorjancelami@hotmail.com
Komenti: shum e bukur bravo ishte nje frymezim

Emri: Dorjan
Email: dorjancelami@hotmail.com
Komenti: shum e bukur bravo ishte nje frymezim

Emri: haki
Email: haki_behrami@postribe.com
Komenti: ese e mrekullueshme

Emri: Eld
Email: eldi_aliu@hotmail.com
Komenti: shum ese e mir, bravo

Emri: Elda
Email: elda_matoshi@hotmail.com
Komenti: Shum mbreslenese,tlumt ese shum e mir, veq vazhdo

Emri: Ermira
Email: ermira_99@hotmail.com
Komenti: shum ese e bukur

Emri: Elsa
Email: elsa_starabaja@live.com
Komenti: esea me e bukur qe e kam lexuar ndonjeher, tlumt fantastike qenke


Emri: Lorena
Email: lorena_veseli@hotmail.com
Komenti: Aw ese shum e bukur, tlumt

Emri: Lira
Email: miss_lira@shqiptar.eu
Komenti: Awwww shum ese domethenese, tlumt shkelqeve



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com