Data e postimit: 2018-01-14 15:04:06
Lexime: 33748
Miqesia eshte shume e rendesishme per te rinjte
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Miqesia
Autori: Anisa
Shkolla: Ibrahim Muca
Klasa: 12
Qyteti: Librazhd
E-mail: anisabiba13@gmail.com


Per te ditur rendesine e miqesise, si fillim duhet te dime c'eshte miqesia. C'eshte miqesia? Miqesia eshte vlere, virtyt dhe nuk i le vend interesit, mashtrimit dhe tradhetise. Eshte nje marredhenie qe dhuron dhe merr. Miqesia eshte si puna e veres ... Sa me e vjeter eshte, a me e mire dhe e forte eshte. Mund te themi me plot goje se miqesia eshte shume e rendesishme - sidomos per te rinjte.
Per te rinjte, miqesia eshte shume e rendesihme pasi i ndihmon ne njohjen e vetvetes. Miqte shpesh na njohin me mire se sa ne e njohim vetveten. Sigurisht qe miqte nuk jane me te zote se ne per te kuptuar ate qe ndjejme ose mendojme, por ata mjnd te vleresojne me mire tipin, karakterin tone.
Gjithashtu, nga studimet e bera, del si perfundim se miqesia ndihmon ne uljen e depresionit dhe na ben te ndjehemi me te lumtur. Fowler dhe Christakis kane zbuluar se kemi 15% me shume probabilitet te jemi te lumtur nese miqte tne jane te lumtur. Cdo mik i palumtur ul lumturine tone me 7%. Interesant eshte fakti se nuk ndodh keshtu me anetaret e familjes.
Dihet se kur krijojme miqesi, krijojme dhe shume besim. Kjo mund te rezultoje mjaft keq. Tradhetia vjen nga personat qe i duam dhe i besojme me shume. Dhe sigurisht jemi ne ata qe me pas vuajne me shume. Kjo eshte arsyeja pse shume persona ngurrojne te krijojne miqesi.
Per mendimin tim, ne ditet e sotme zor se krijon miqesi. Njerezit te duan per interes dhe ndonjehere dyshon dhe te miqte e tu te vertete. Kjo ben qe te mos kemi shume besim dhe marredheniet midis njerezve dobesohen.
Ajo qe ka rendesi eshte te duam dhe te respektojme njerezit qe kemi perzemer. Miqesia eshte shume e rendesishme dhe ne nje shoqeri te gjere, krijimi i miqesise eshte e pashmangshme.

Vepra te ngjashme
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi personale · Tema: Miqesia
MIQESIA Miqesia eshte gjeja me e bukur ne bote dhe asnjehere e kote duhet te kesh pak dashuri qe te zesh shume miqesi. Eshte nje ndjenje qe te prek dhe zemren ta vret Me SHOQEN duhet te keni dashuri per me shume lumturi. Per shoqerine te...
Autori: Natalia Llupo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqesia e pafund
Miqesia nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave .Lind pyetja çeshte miqesia?Thjesht nje fjale qe shume pak veta ja dine vleren.Miqesia perkufizohet "Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt .Ne miqesi j...
Autori: Erina-Emini · Lloji: Leter · Tema: Te jemi miq me njeri tjetrin
Miqesia,nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave.Lind pyetja qka eshte miqesia?Thjeshte nje fjale qe shum pak njerez ia dine vleren.Miqesia eshte ''Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt ''.Ne miqesi je...
Autori: Bajame Kullafi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijojne miqesi.Mua me ka rastisur te degjoj njerez te cilet thone se mund te arrish gjithcka vete dhe nuk te duhet asp...
Autori: Erolinda Dervishaj · Lloji: Hartim · Tema: Kujdesi eshte rruga me e mire per miqesi
Ne jemi femije e jemi duke u rritur cdo dite e me shume dhe duhet te kemi kujdes per cdo gje. Duhet ta dallojme te miren prej te keqes dhe te keqen prej te mires. Gjeja me e mire per ne eshte te shikojme rrugen tone dhe te mos i bejme keq askujt. Per n...
Autori: Albiona Aliqku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: miqesia
Ese :Miqesia A ka me te flefshme se miqesia.Miqesia ka nje vler shum te madhe e cila te ndriqon jeten , ku qen mbeshtetje etj.Sikur nje zog qe e vlerson kengen e vet familjen e vet ashtu edhe njeriu.Askush nuk mund ta prish miqesin e askujt sepse do te p...
Autori: Samanta · Lloji: Analize letrare · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijoje miqesi. Por une mendoj se na nevoitet nje mik i vertet dhe them se te gjithe duhet te perpiqen t'a kuptojm...
Autori: paula · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqe te ngushta
kam dy shoqe te ngushta, nuk ka miqesi me te madhe se kjo ....dihet se shoqeria ska fund...apo jo ato vajza sumnd..te krahasohen miqesia jone nuk mund te pershkruhet me fjal por eshte nje shprehje "trimi i mire me shoke shume". shoqet e mia i perqafoj d...
Autori: brikena · Lloji: Analize letrare · Tema: miqesia
Miqesia fjale e arte, fjale e bukur plot kuptim, ke nje mik qe te degjon, me vemendje cdo mendim, Ke nje dere ku te trokases, kur dicka ty te mundon, ne te mir e ne te keq, miku mir te ndihmon, Pas familjes, ne jeten tone, vendin e ze miqesi...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shoqeria
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qendronte me te tjere te llojit te tij .Por tani kohet kane ndryshuar .Njeriut nuk I duhet me te mbrohet nga kafshet e egra por nga dicka me e madhe me e eger ...
Autori: ararararmemememmem · Lloji: Ese pershkruese · Tema: miqte e mi
miqte tane jane cdo gje per ne .Ato dine te jene te mire ne cdo sekond te jetes tone,na bejne te qeshim kur qajme......Miqte jane gjeja me e bukur qe ndodh ne jeten tone ,i kemi shume te afert dhe i duam si motra e si vellezer.Kur dalim e shetisim me to ...
Autori: XXXXX · Lloji: Thirrje · Tema: Miqesia
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkolle.....isha ne kl e 9te dhe isha shume e merzitur qe nuk do ta takoja me shoqen time. ..... Gjate pushimeve verore i shkrova shoqe time per ta pershendetu...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Karakteri dhe personaliteti yne
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos shtiresh.Duhet t'ia dime vlerat vetes sone e jo te mburremi per gjera qe nuk arrijme t'I bejme dot. I gjithe qellimi eshte qe njerezit ta dine se kush je ne ...
Autori: arbi · Lloji: Ese krahasuese · Tema: miqesi me armiqte dhe me miqt e vertete
vjen nje dite qe ze shume miq dhe ti vihesh ne dileme se kush te do dhe kush nuk te do.atehere ka ardhur koha qe ti te zgjedhesh armiqte.ata mburren te japin shpresa te kota ndersa miqte e vertet te ndihmojne ne hallet qe ke.prandaj hiq sa me shume miq n...




Komentet e fundit!

Emri: reina
Email: reina@gmail.com
Komenti: mire jo keq por me shume po flet per studimet sesa per shoqerin.Ne ese njeriu shpreh mendimin e tij nuk flet per studimet

Emri: annaa
Email: anna2@gmail.com
Komenti: e bukur but copy paste//

Emri: annaa
Email: anna2@gmail.com
Komenti: e bukur but copy paste//

Emri: annaa
Email: anna2@gmail.com
Komenti: e bukur but copy paste//

Emri: cnjjj3jj3cb
Email: hbedhedh@gmail.com
Komenti: e kopjume 1000000000000000%



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com