Data e postimit: 2016-02-01 18:25:36
Lexime: 3598
Pse mbaroi
Lloji: Leter
Tema: Dashuria jon e perfunduar pa arsye
Autori: Une
Shkolla: Shkolla
Klasa: 8b
Qyteti: Berat
E-mail: unedhe.ai@gmail.com


Kjo jam une. E mbudhur me gabime dhe fatkeqësi. Eh nk kam çfare ti bej fatit tim. Fundja fundit nuk e kam shkruar vet. Po ta kisha unë në dorë jeten time, ti do ishe ende krah meje. Vertet do isha duke genjyer ende prinderit, por kur isha krah teje unë harroja gjithçka. Ishim vtm une dhe ti. Askudh tjeter. Mesa duket fati nuk na donte ne sebashku. Por,pervec fatit as ti nk na doje ne bashk. Unë paskam enderuar kot gjithe keto koh. Prap e bera 1 gabim. Prap te desha ty. Ti me ke hyr ne gjak dhe nk te nxjerr dot. Pff ne çdo mendim timin ndodhesh ti. Me duket sikur çdo keng eshte shkruar per ne të dy.
...
Tani per ta mbyllur kete letër, po te them diçka qe nuk ta kam then as1her.... Te desha, te dua, dhe do të të dua gjitmon
X person
I 💖 you BeB
I'll always love you.

Vepra te ngjashme
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Un jam...
Shiko,desha te prezantohem,un jam nje vajz e dashuruar ne nje person Desha te ju thoja,gjith tregimet,poezit,eset,dashurie,e gjithqka tjeter ne lidhje me dashuri me autorin "My Love" Jam un,deri tani i kam 2 poezi "Dashuria e pare nuk harrohet!"dhe"No...
Autori: Dezi Myrteza · Lloji: Ese filozofike · Tema: Fati
Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,por te gjithe ne perballemi nga dhe me fatin tone.A vendoset fati nga ne? Jetojme me nje fat te percaktuar apo e percaktojme vete? Jemi ne farketare te fat...
Autori: Lumta Bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Nuk Mendoj Se Duhet Te Isha Ketu! Nuk Duhet Te Perjetoja Keto Gjera,Un Nuk I Bera Gje Askujt ! Jetaa U Tregua E Poshter Me Mua,Madje Shumm E Poshter. Nuk Mund Te Kaloj Nje Dit Pa Qare.Por Pse?Sepse Jeta Esht Mizore,ose Ndoshta U Tregua Vetem Me Mua.Nuk...
Autori: sadete · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te dua
TE DUA TE DESHA PA KUSHT TE DESHA PA KOMPROMIS TE DESHA TE VARFER PA ASNJE QMIM TE DESHA SIQ ISHE PA NDRYSHIM TE ME NGULE THIKEN ME FALE ZHGENJIM DASHURIA E VITEVE NE QASTE U KTHYE NE URREJTJE STE DUA VETEM TE URREJ PER VITET E HUMBURA
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ishte njeri me vlera (Kushtuar Dajes)
Ditet ndryshe nga te tjeret, qdo her e me shum e ndjej mungesen tende.Perqafimet dhe fjalet e bukura qe mi thoshe nuk do ti harroj kurre.Vazhdimit e ndjej shtrengimin e duarve tuaj,shikimin e embel qe do te me mbetet gjate kujteses time.Tani qe te ka mbul...
Autori: Neko peko · Lloji: Poezi personale · Tema: Femijeria
Kur isha i vogel kur isha femije prinderit me qortonin dhe une i shihja me habi Tani une jam rritur dhe nuk bej me gabime por te gjitha ato kujtime do te jene ne mendjen time
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: Bora · Lloji: Thirrje · Tema: Le te ngrihemi
Cdo fmij menzi I pret pushimet e veres dhe un PREJ Anglie ne SHQIPNI erdha me bo CA dit pushim tek Vendi Im un Isha e vogel ende e parritur se Kisha menduar q nji tmerr do tkisha perjetuar ,NJi I Marr m erdh m goditi mu para babit Tim u be deti gjith gjak...
Autori: Aleksandra Skenderaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per shkollen
PASIGURIA Tani mendoj te pershkruaj se per qfar fillova te ndihem e pasigurt 20 dit para se te fillonte prap shkolla ne shtator 2012 pra kete vit. Kur ishte dita e fundit une dhe miqt e mi ishim gezuar se do pushonim dhe sdo ...
Autori: Bahw · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Poezi Romantike
Pse? Sa vite kam pritur! Sa vite kam bërtitur! Si Dhelper ke ikur, Si se paskam ditur. Pse nuk me flet moj Perëndesh? Pse ke ikur moj Hyjnesh? Do të rroje me mua si Mbretnesh, Do të kishim një Princesh. Sod të pashë Në Rrugë...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Shoqe e Zemrës
Shoqja ime e dashur ! Nuk e di se çfarë të them , per ty fjalet s'mbarojn fare. Nuk e di se çfare te bej , nga nejra ane shikoj tek dritarja por kur kthem nga na tjeter shikoj shtepine tende te bukur. Sa here te kam thene : Ki besim tek unë se...
Autori: Anonim · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Edhe boten te ma falin une prap do vuaj Kur e di se dora jote mban unaz te huaj I kujtoj buzet e tua dhe pyes veten A me genjeve ti apo genjeva veten Shko jeto larg meje edhe pse te dua Un s’isha per ty dhe ti s’ishe per mua
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....




Komentet e fundit!

Emri: CJ
Email: sixheitartari@gmail.com
Komenti: Wow, kjo eshte vertet ajo qe ndodh ne dashuri e kur fati te ben "merda" siper! Sa do te doja ta kishim vete ne dore fatin!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com