Data e postimit: 2019-04-01 18:02:07
Lexime: 13225
Shkolla
Lloji: Hartim
Tema: Shkolla
Autori: Sidorela Kolaj
Shkolla: Ate Shtjefen Gjeçovi
Klasa: Klasa 7/1
Qyteti: Kline
E-mail: kolaj.sidorela@hotmail.com


Shkolla eshte vendi te cilin e vizitoje çdo dite dhe vendi i cili me meson mua.Eshte vendi i mundesive qe na ofrohen.Ne shkolle argetohemi dhe kalojme nje pjese te dites,por çfare eshte me e rendesishmja ne edukohemi dhe mesojme.Shkolla eshte institucion i burimit te dines ku ne antaresohemi per jeten dhe qellimet tona.Nje shkolle kerkon mbajtjen e rendit,rregullit,diciplines dhe qetesise.Dhe me mbajtjen e rendit,rregullit,diciplines dhe qetesise ne bejme shkollen nje ambient me te kendeshem dhe te qendrueshem.Shkolla ka rendesi shum te madhe ne jeten tone sepse ne aty edukomi,marrim mesime me vlere qe na ndihmojne shume ne te ardhmen,ne poashtu krijojme marredhenie shoqerore,zhvillojme talentet tona dhe aktivitete te ndryshme dhe mbi te gjitha krijojme personalitetin tone.Shkolla na hap deren tek sukseset e medha dhe eshte vendi qe duhet ta duam me se shumti.Shkollimi eshte vertet nje qellim qe te gjith duam ta arrijme ne jeten tone.Andaj shkolla eshte vendi me i mire per ti realizuar qellimet tona.Shkolla eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Poashtu eshte vater e dijes.Prandaj edhe jeta njeriut fillon ta marre kuptimin ne shkolle

Vepra te ngjashme
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shqiperi
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
Autori: Lirije Xhelili · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla,cerdhe e diturise
Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte. Shkolla,eshte cerdhe e diturise,sepse aty mesohen gjerat e jetes,mesohet llogaritje,shkrim dhe lexim,historine e kombit tone e mesojme,dyert e shkolles jane te hapura gjith...
Autori: Anisa.H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Nje nga institucionet me te rendesishme ne jete eshte shkolla.Shkolla eshte vater dije,shoqerie dhe nje jete.Sepse ne ne shkolle mesojme,mesojme se si te korrim suksese ne jete.Ne njihemi me shoqerine,krijojme nje rreth shoqeror qe jemi gjithnje se bashku...
Autori: Aurel Lusha · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkolla
Vendi me mire vendi me i shktrejte eshte shkolla.Shkolla eshte çerdhja e diturise sepse aty mesojme gjerat qe na nevojiten ne jete siç jane llogaritja,shkrimi dhe lexim. Historin e vendit tone e mesojme ne çerdhen e diturise pra ne shkolle. Dyert e sh...
Autori: valerjana tafoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla-vend i shenjte
shkollimi eshte nder qellimet me te rendesishme ne jeten e qdo njeriu. Per mua eshte pjesa me e mire e jetes sime.Shkolla eshte vendi ku per here te pare bashke me gjithe te tjeret zemra dhe truri mbushen me dije.Ne ato banka mesova shkronjat e para.Jeta...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla si vend i dijes Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Interesat e shkolles dhe te familjes jane te perbashketa pasi kane femijet te perbashket.,Shkolla eshte vend shum i rendesishem dhe kerkon nje rend te caktua...
Autori: legjendare elira · Lloji: Ese vleresuese · Tema: shkolla ime
vendi me i mir, aroma qe leshon shkolla eshte ushqim i trurit tim, oborri i saj eshte si parajsa, muret e saj jan si shtepia ime shoket dhe shoqet si familja ime e dyt arsimtaret si prindrit e mi te tret shkolla eshte vendi me i shtrenjt aty gjej gjen me ...
Autori: KLARISA OSMANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shkolla
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin njeriu kalon gjysmen e dites, dhe keshtu, dite pas dite, pothuajse gjysmen e jetes se tij. Pa shkolle “nuk ka jete”; kjo eshte edhe nje nder arsyet perse...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: SHkolla
Shkolla ime, vendi të cilin çdo ditë e vizitoj, dhe vendi i cili çdo gjë mua më mëson. Ajo është vendi më i mirë për mua, aroma që lëshon shkolla ështe ushqim i trurit tim, oborri i saj është si parajsa, muret e saj janë si shtëpia ime,...
Autori: Elvira · Lloji: Analize letrare · Tema: Rendesia e shkolles
çdo gje ka rendesine e vet,por edhe shkolla ka nje rendesi te madhe.Shkolla eshte nje gje qe na mesone shume gjera dashuria ndermjete njerzve, miresia e tyre, edukata ,morali gjdo gje eshte nga shkolla.Mua me pelqen shume shkolla sepse shume gjera qe nuk...
Autori: Idea Guda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Shkolla Shkolla nje vater diturie e mbushur plot xhevahir Kur shkojme ne shkolle na vije mire qe do mesojme gjera te reja mesuesja jone e dashur na jep detyra na shpjegon detyra dhe jep mesimin sipas orarit Me një Shtator eshte dita jone e shume pritu...
Autori: Sara Terbunja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendi rruge mesuesi ditet etj.
Ne lagjen time,vendi qe ma ndriqoi mendjen time eshte shkolla ime.Asnjehere nuk pertoj qe te shkoj.Nuk thone kot se shkolla eshte dritare e dijes.Tani une vijoj mesimet ne klasen e peste dhe shoh se si pasurohem me dije qdo dite e me shume.I falenderojmes...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Shkolla
Shkolla është vendi ku çdo ditë e viziton Vendi i cili çdo gjë të mëson Shkolla ,vendi më unik në bot' Ku merr dijen çdo njeri Ku asgjë që mëson ,nuk të shkon kot Ku edukon sjelljen që në rini Aty gjen çelsin e së ardhmes tënde ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com