Data e postimit: 2020-08-23 15:52:52
Lexime: 10257
Ese per jeten,peripecite dhe sfidat e saj.
Lloji: Ese informuese
Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
Autori: Fabiana Gjoci
Shkolla: Nene Tereza
Klasa: IX-A
Qyteti: Tirane
E-mail: fabianagjoci123@gmail.com


JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR.NE DUHET TE ECIM NE JETE SHUME AMA PA U LODHUR PER TE ARRITUR ATE QE DUAM.E SOTMJA DHE E NESERMJA JANE MUNDESI PER NE NDAJ NE DUHET TI SHFRYTEZOJME SIC DUHET.NE DUHET TE KENAQEMI ME ATE QE KEMI DHE TI LEME GJERAT TE RRJEDHIN ASHTU SIC JANE DHE JO SIC DUAM NE.KUR TE KUPTOJME QE NUK MUNGON ASGJE,ATEHERE E GJITHE BOTA DO TE NA PERKASE NE.KAM MESUAR SE AJO CFARE CDOKUSH DI ESHTE THJESHT MAJA E AJSBERGUT,SEPSE ASKUJT NUK I MJAFTON DIJA.I MENCUR ESHTE AI QE MERR NE SHQYRTIM TE GJITHE AJSBERGUN.AI QE THOTE UNE DI MENDOJ SE NUK DI ASGJE PASI NE KEMI AQ SHUME PER TE MESUAR SAQE NJE I MOSHUAR MUND TE THOTE SE UNE NUK DI ASGJE.JETA MUND TE KRAHASOHET ME NJE BETEJE,DHE NESE THUA SE E KE HUMBUR ATEHERE E KE HUMBUR ME TE VERTETE,SEPSE HUMBJA NUK PRANOHET PA LUFTUAR. KURRE NUK DUHET TI NENSHTROHESH ASKUJT PER CFAREDO LLOJ ARSYEJE.NJE SHPREHJE THOTE SE:NESE DO DICKA TE BERE KERKOJA NJE FEMRE NDERSA NESE DO DICKA TE THENE KERKOJA NJE MASHKULLI.AI QE E KA LEXUAR ME VEMENDJE E KA KUPTUAR ME SE MIRI.I LUTEM ZOTIT TE MOS ME BEJE NGA ATA QE VAREN NGA EGOJA DHE FAMA SEPSE ATA NUK JANE ASGJE PERPARA UNITETIT DHE DREJTESISE...A NUK ESHTE INTERESANTE SE SI JEMI TE GJITHE TE KRIJUAR NGA ZOTI,DHE PRAPE DALLOJME KAQ SHUME NGA NJERI-TJETRI???EGOJA,HIPOKRIZIA DHE PESIMIZMI I KA SHNDERRUAR NJEREZIT.POR DIJENI SE TE GJITHA KETO NJE DITE DO TI PAGUAJME.

Vepra te ngjashme
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te falim gjithmone?
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim... ama jo gjithmone. Te falesh eshte nje shenje e nje karakteri te forte thone dhe jam shume dakord. Te gjithe e dime se duhet te falim kedo kur ben nje g...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.-Henry Ward Becheer
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdorur para shume vitesh dhe sot nuk bejne asgje tjeter pervecse shprehin realitetin. Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore. -Hen...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: Dorina.D · Lloji: Poezi personale · Tema: Jeta
Duhet te kaloja drejt shume qetesive, qe te me mungonin zhurmat. Duhet te qendroja vetem, per te shijuar te qenit e shoqeruar. Duhet qe ti humbja te gjitha, qe tani ta kuptoja, dhe te shkoja ti kerkoja. Duhet ta largohesha nga bota, qe tani te me mungo...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si te duam e si te na duan . Kemi mesuar belbezimet e para.. Familja eshte gjeja me e mire qe Zoti na ka dhuruar . Sepse askund tjeter nuk munde te gjesh nje...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jeta
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Adoleshenca
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta, por jam perpjekur ta perafroj realitetin me ato qe perjetoj, sepse fatkeqesisht s’e kam mundesine te hyj ne mendjen e te tjereve.) Te jesh adoleshent ...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: psuria dhe varferia
"Nese ke parane ke gjithcka".Shume njerez ecin ne jete me kete mendim.Atamendojne se paraja i nxjerr nga cdo situate,por gabohen.Nese ti nuk ke nje familje,dashuri dhe sinqeritet s`ke asgje.Jeta te perballe me situata nga me te ndryshmet,mjafton te hedhes...
Autori: xhejn · Lloji: Analize letrare · Tema: pavaresia ime
Cdokush duhet te jete I pavarur..Duhet te jete vetvetja…cdo njeri ka te drejte ta jetoje jeten ashtu si do ai dhe jo ashtu si e drejtojne te tjeret…pa miratimin tend askush nuk mund te te keqtrajtoje…cdo person mund te jete ai zogu shtegtar qe flutu...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com