Data e postimit: 2012-02-26 07:08:38
Lexime: 8416
NEW YORK
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Reportazh
Autori: Elda J. Pere
Shkolla: Rilindja
Klasa: 8
Qyteti: Pogradec
E-mail: jessicamira21@yahoo.com


NEW YORK...
Te gjithe mendojne se New York-u eshte nje shtet fantastik, I paster e plot drite, por jeta e perditshme aty eshte thjesht e merzitshme. Epo mire, e pranoj qe eshte fantastike, por vetem gjate koncerteve apo ngjarjeve te rendesishme (qe jane pothuajse cdo nate).
Nese mendoni se New York-u eshte shtet I paster, gaboheni plotesisht. Popullsia, emigracioni dhe turizmi I madh ben qe ndotjet te jene kolosale. Si?, do te pyesnit ju. New Yorku njihet si nje nga vendet me trafikun me te larte! Cfare mendoni se shkaktojne gjithe ato makina? Edhe koshat e plehrave rralle mbushen plot. Ne fakt, koshi I vertete per New Yorkezet eshte rruga. Kudo qe kthen koken shikon mbeshtjellese patatinash “Doritos”, gota plastike te kefese se mirenjohur “Starbucks”, hamburger McDonald’s gjysme te ngrene, etj. As fabrikat s’jane te pakta. Mund te mendohet se smogu eshte krijuar atje per here te pare. Edhe ujerat e New York-ut jane teresisht te ndotura nga ujerat e zeza.
Dhe nese mendoni se eshte nje shtet plot drite, keni te drejte, por dritat e verteta ndizen vetem naten. Ndizen aq shume drita , saqe mesnata behet mesdite ne New York!
E pra, nese kaloni nje dite shopping ne New York, do te shihni vetem ndertesa te larta e te zymta, do te perplaseni me shume njerez me kafe ne dore qe nxitojne se jane vone per ne pune; mund te humbisni pak degjimin nga boriet e makinave; do te vini re nje rresht te pafundem njerezish qe presin per taxi apo autobus dhe, kur te ktheheni perseri ne shtepi, do te ferkoni kembet (u lodhet shume) dhe do te mendoni me vete : “Nuk shkoj me ne New York!!!...”, edhe pse keni blere rroba jashtezakonisht te bukura… :)

Vepra te ngjashme
Autori: roney · Lloji: Ese argumentuese · Tema: twin Towers
21 shtator te vit 2001 ne NEW YORK ndhodhi nje fatkesi qyteti ishte krejt qet.Pas 2 minutash nje avion godet kullen e pare.Gjorge bush kishte shkuar vetem te nje kopesht femijesh dhe e kishin lajmeruar se avioni kishte goditur kullen e par.Gjorge bush ...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Autizmi
Te dashur miq e di qe shpesh ju ndodh te flisni per te tjeret , te gjykoni e ndoshta edhe pa te drejte por jam e sigurte qe keni harruar te ktheheni e te shihni pak nga vetja . Po flas per ata , po flas per ata njerez te pafajshem qe nuk meritojne aspak t...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jeta
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: elona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: reklamat
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: Juxhino · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Nacionalizmi
Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifikuar dhe te lire, konsiderohet e realizuar. Por jo! Shqiptaret nuk jane aspak te lire, une nuk e ndiej veten te tille. Doni ta dini pse-ne? Sepse ne kete 1...
Autori: mira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrra kur te rritem
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesishme kenga dhe kercimi sepse aty e ndjej veten me mire.Kete pasion e kam pasur qe kur isha me e vogel dhe kerceja e kendoja kudo ne shkolle,ne shtepi kudo ...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Monolog
Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me jeten luftojne edhe me ne . NE kembngulesit qe nuk arrijme ti kuptojme . Ata luftojne me veten e tyre cdo dite qe te japin me te miren . Po ne? Cfare mund...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Gjethet e thata te pemeve po veshin gjithe panoramen me nje kornize te arte brenda se ciles bejne kontrast qiellgervishteset e New Yourk-ut. Ndoshta nuk eshte kjo pamja qe enderroja cdo nate kur vija koken ne jastek, por eshte zgjedhja me e mire qe mund t...
Autori: Aleksandr · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Zgjedhjet per deputet
Teksti: Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifikuar dhe te lire, konsiderohet e realizuar. Por jo! Shqiptaret nuk jane aspak te lire, une nuk e ndiej veten te tille. Doni ta dini pse-ne? Sepse...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Hartim · Tema: Djemte
Djemte...Disa persona qe ne pamje te pare duken egoiste,te forte, ne te vertete jane me te mbyllur se vajzat.Ne qofte se jane ne grup ata sillen si te forte,ndersa kur jane vetem per vetem me nje vajze,ata hapen dhe ja tregojne te gjitha sekretet asaj vaj...
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: “Te mendojme globalisht dhe te veprojme lokalisht “
Nen cicerimen e zogjeve , nen bukurine e ketyre pemeve qe po jetojne gjere ne frymen e fundit.Gjithcka duket perfekte, deri ne momentin kur shohim se akoma ka persona qe po shkatrrojne gjithcka qe ne kemi ndertuar.Ne kohet e fundit kjo bote eshte prishu...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria ,pjese e jetes sime
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem u...
Autori: kiara · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te jetosh ne paqe
Te jetosh ne paqe Paqa eshte si je rreze drite e cila sa me shume perhapet ne bote aq me shume ndricon. Edhe sot ka shume vende te cilet jane te perfshire ne lufte dhe fjala paqe per ta eshte si nje mrekulli e cila eshte e pamundur te realizohet. Paq...




Komentet e fundit!

Emri: Eriss
Email: onetop@hotmail.com
Komenti: mendoni se esht nje reportazh qe mund ti hyj ne sy mesueses time ...dhe nqs asaj nk i hyn nsy esht e papame shm thnx

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: @ernest, natyrisht cdo e keqe i ka te mirat, por dhe cdo e mir e ka te keqen e saj dhe une kete vura ne dukje ) @niti, haha flm, po ekonomine natyrisht qe e ka ne qiell new yorku dhe prandaj shkojne te gjithe

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: @irisa, flm x)) po e kisha fjalen po NYC, ndoshta duhet ta theksoja =))

Emri: irisa
Email: irisaqoshi@live.com
Komenti: New york-u shtet? qytet. ,, gjths shm bkr eseja

Emri: irisa
Email: irisaqoshi@live.com
Komenti: New york-u shtet? qytet. ,, gjths shm bkr eseja

Emri: niti
Email: niti-arusha@hotmail.com
Komenti: shume nice bravo ,,,,por nese do ishte keshtu askush nuk do emigronte

Emri: ernesti
Email: esterdeda@hotmail.com
Komenti: jo edhe pse i ka te gjitha keto cdo vend ka te mirat e tija dhe te mirat por ne new york mbizotrojne te mirat kjo eshte e sigurte

Emri: Inna
Email: adaina.ada@hotmail.com
Komenti: eheh,c'fat te keq qe kishim patur edhe ne :(( :P gjithsesi nuk e ndjej veten adoleshente,me siguri diten e pare te gjmnazit PO, me siguri ka per te me hy vetja ne qejf :P -_- mos valle esht pikerisht ky ndryshimi qe bejme ,dmth lame filloren dhe u futem ne nje shkalle me lart ..?! gjithsesi qe jemi TEENAGERS jemi,po pse drecin nuk e ndjej veten si te till ,mo aman ?!!!!!! me ndosh vetem mua apo ...? Si /

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: hahaha po po te ishim ne usa do ishim vit te par gjimnaz FRESHMAN kshtu qe zere se ne gjimnaz je :P ^_^

Emri: Inna
Email: adaina.ada@hotmail.com
Komenti: edhe ti gjithashtu ! $a me shume fat ne provimet e lirimit:)))))U rritem ne tani :Pp vitin tjeter ne HIGH Scool hahaha :P


Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: haha thnx inna!! gjthsh dalshi sa me mir ne provimet e lirmit sivjet !!! :))))))))))

Emri: Inna
Email: adaina.ada@hotmail.com
Komenti: Suksese per vitin e ri shkollor ,Elda :)) fati qofte me ty ^___^ shoqja ime e netit:P

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: hahahaha poooo e un i mbarova provimet :P sh mir ^__^ ato dritaret shum luajne me mendjen :p sna lene rehat fare :p

Emri: Inna
Email: adaina.ada@hotmail.com
Komenti: Hahhahaha pz nk rrihet brenda n'klase sidomos kur shikon nga dritaret :p edhe une n'klase te 8 moj !doja te thoja per provimet qe kemi cdo fundvit :) tani te gjitha provimet i kam mbaruar edhe i kam marre pergjigjet.(FLM zot per ato 10-at) o zot i madh kur mendoj qe shkolla mbaron kete te merkure me ben te kercej :P P.S,edhe kaloja bkr ne shkolle se pastaj do e kerkosh ne pushime por sdo e kesh :d ta Them un qe po me merr malli per te qe tani qe akoma s'ka mbaruar :)))

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: haha te shkuara :pp po ne qe jemi ne shkoll gjer ne daten 31??! :(((( ku rrihet ne vere brenda :( :p hey paci fat ne provime!!(un skam jam ne kl 8) :p ;)

Emri: Inna
Email: adaina.ada@hotmail.com
Komenti: hahahaha e drejt...tani na kan ngelur vetem 8 dite shkolle por kur mendoj provimet ...:((((

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: lol eeee.. ver8 e nje muaj shkoll, po kur te filloje vera mezi do presim sa te filloje shkolla e na mrzitet plazhi :Pp

Emri: Inna
Email: adaina.ada@hotmail.com
Komenti: faktikisht ashtu esht.Me mir shtyje shkollen nja 2 jave se sa ti zevendesosh me te shtunat!po gjithsesi neve do ta mbaronim shkollen te dielen me6 qershor ! sa qejf vetem ! muaj shkolle na ka metur^^^

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: hahahahhaa po me duket se ne shkolla private esht ndryshe :P un me mir ne ver se sa te shtunave :p :))))

Emri: Inna
Email: adaina.ada@hotmail.com
Komenti: hahahahahahahhahaah kurse ne do ta mbarojme shkollem me date 8 (n.q.s nuk jam gabim me datat) po i zevendesojme ato ditet qe beme pushim ,me ditet e shtuna..O zot i madh na doli shpirti 6 dite shkoll :(((((


Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: hahaha "jemi shum te shkathet" :pp shkollen me duket se do ta mbarojme me vone se beme ato ditet pushim ne dimer :((((((( urimin e fillove vet ^_^

Emri: Inna
Email: adaina.ada@hotmail.com
Komenti: yhhyhyhhhhhyyyyy sa para qe qenkeni ju moj !!Kur do ta mbaroni shkollen juve ? keshtu sic e keni nisur ju ne fund te majit mesa duket :PPp Njs Flm per urimin e mir ~

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: lol qenkeni prapa me tema :P un jam te autobiografia ne lexim xD.. haha po kte un e bera vjet x reportazh :p lol gjithsesi do zoti merr vjet :p ^_^

Emri: Inna
Email: adain.ada@hotmail.com
Komenti: Xpp PO !!!Nejse tani un po pres Noten time tek kjo teme ,sepse ne tani e kemi marre Esene Argumentuese(bindese) Do zoti ndinje 10 si gjithmnon !!!!

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: lol po merre parasysh per ndo1 here tjeter :PPP

Emri: Inna
Email: adaina.ada@hotmail.com
Komenti: ahhahahhaahha Me behet qejfi teksa e degjoj kete :)) (Nuk e dija qe kisha aftesi vleresuese si te nje mesueseje) !!! ~

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: @inna. thnx!! lol keshtu kishte shkruar edhe mesuesja ne fund te punes me shkrim :P. thnx gjithsesi :)))

Emri: Inna
Email: adaina.ada@hotmail.com
Komenti: Me duhet ta pranoj qe e ke zhvilluar kete teme mjaft bukur duke shkruar pak ,por sakte !!!! Te pergezoj per kete :)) respekte nga 1 moshtarja jote nga qyteti i Peshkopise !

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: hehehehe thn ;)))

Emri: esmeralda
Email: ed@yahoo .com
Komenti: yyyyyyyyyyyyyyllllllllllllll,


Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: umm.... nuk te kuptoj...

Emri: leo
Email: leokicja@yahoo.com
Komenti: un mendoja se do ishte nje ese e bukur por nuk ishte gje me sakt ishte e kopjuar

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: :)))))))))))))))

Emri: bessy
Email: besjanamarko@ymail.com
Komenti: goxha interesante eseja Xpp

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: haha flm po un kam shkruajtur kte ne baze te asaj qe kam pare :D

Emri: mira
Email: eniotr@hotmail.com
Komenti: you are fantastic

Emri: mira
Email: miratiran@gmail.com
Komenti: wow... sh bindese po ""i'm in love with new york"" gjithsesi bravo per punen..me pelq

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: pooooooooooooooooooo ;p

Emri: klaudia
Email: klaudia_harizi@yahoo.com
Komenti: hahahahahahah PoW..ne sikur e lam te shkojm ne ver apo jo... ?? :PP

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: haha po dihet, atje do shkosh vitin tj :ppppppppppp


Emri: klaudia
Email: klaudi_harizi@yahoo.com
Komenti: Im in lov [



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com