Data e postimit: 2017-03-22 14:45:32
Lexime: 14203
ese:"Fshati e qyteti"
Lloji: Ese krahasuese
Tema: jeta ne fshat e ajo ne qytet
Autori: arjela tela
Shkolla: hajdar dushi
Klasa: 6c
Qyteti: durres
E-mail: arencagalliu@gmail.com


vepra ime eshte rreth fshatit e qytetit.ne fshat jeta eshte me e veshtire por me e bukur.aty ka pa fund amjente te gjelbera dhe pemet jane si kuti oksigjeni.kurse jeta ne qytet me e zhvilluar me me shume mundesi per edukim.nga a na tjeter eshte me e zhurmshme,e ndotur dhe kufizuese me ndertesa e mure pa fund

Vepra te ngjashme
Autori: Romina Pulaj · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jetesa ne fshat dhe jetesa ne qytet
Jeta ne fshat dhe jeta ne qyteta kane nje ndryshim te madh nga njera-tjetra , por ky ndryshim varet dhe nga sa te afte jemi ne te pershtatemi. E perbashketa midis jetes ne fshat dhe jetes ne qytet eshte se te dyja mund te sigurojne nje jetese te mire edh...
Autori: Drilon Beqaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta ne fshat
Jeta ne fshat eshte disa here me e mire se jeta ne qytet.Kete mund ta vertetojm me shume argumente.Ajri ne fshat eshte shume i paster,por edhe fshataret jane shume te shendetshem sepse ata ushqehen ne mengjes me qumesht te fresket dhe veze.Ajri eshte i pa...
Autori: Arlinda Cera · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jeta ne fshat dhe ne qytet
Zhvillimi i jeteses ne menyre sa me normale eshte objektivi i gjithesecilit prej nesh.Koncepti per menyren e jeteses vjen i ndryshem ne individe te ndryshem.Dikush parapelqen jeten ne fshat e dikush tjeter ate ne qytet. Jeta ne fshat te lidh ngushte me n...
Autori: KRISTI MERKAJ · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: SHKOLLA E FSHATIT DHE SHKOLLA E QYTETIT
SHKOLLA E FSHATIT ESHTE NJE SHKOLLE E QETE DHE JO ME SHUME KERKESE LLOGARIE .SHKOLLA E FSHATIT NUK ESHTE E KOMPLETUAR ME MJETE MESIMORE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT.SHKOLLA E QYTETIT KA KERKESE LLOGARIE DHE KA MJETE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT DIS...
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: Vanesa Progni · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Fshati apo quteti
Ne fshat ka nje jete me ajer te paster, me me pak makina, ka shtepi private dhe vila personale, me nje shkolle, me disa njerez qe punojne me bujqesi dhe jane me pak te kulturuar por me nje jete te qete . Ka dhe me shume gjelberim . Ndersa qytet eshte krej...
Autori: A.T · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria
(paragrafi 1) Dashuria eshte fjala me e vyer qe ekziston ne planetin Toke si dhe fjala me e dashur. Cdo njeri ka dashurine e tij , dikush te shprehur me vepra e dikush me fjale. Dashuria ekziston edhe te njerezit edhe te kafshet. (Paragrafi 2) Por d...
Autori: argita islamaj · Lloji: Hartim · Tema: jeta
Q'është jeta?Jeta është sfidë te cilen e kalojme te gjithe dhe ne fund leme gjurme... por disa gjurme jo te zakonshme.Ato flasin per te gjitha qe i kemi bere. E kaluara mbetet e kaluar.Koha nuk kthehet pas kurse e tashmja vazhd...
Autori: Besim Asllani · Lloji: Pershkrim · Tema: Fshati ime
Fshati ime eshte shume i bukur ! Eshte shume ndjenje e mire qe te jetosh ne fshat ! Gjithandej ka gezim , hare , lumturi . Gjithashtu kane nje tradit shume te mirë ! Jane shume mikeprites ne qdo aspekt , te bejne te ndjeheni sikur ne shtepin tuaj ! Gjit...
Autori: YLLKA ALIU · Lloji: Ese pershkruese · Tema: bukurit e fshatit tim
FSHATI IM fshti im eshte nje fshat shume i bukur.Ai ka nje ambient freskues,ky eshte nje fshat ku te njerzit jan shum punetor ata mbjellin ;patate,domate,tranguj,karrota,speca,lakra etj.... Kurse femijet e ketij fshati mesojn sh...
Autori: lirika bishka · Lloji: Ese filozofike · Tema: jeta
Jetes i jane vene shume epitete i jane thurur shume kenge, poezi vargje pa fund. Shume fjale jane thene per te. Por uune e mendoj me thjeshte... mendoj se "jeta" je vete ti... po, ti sepse jeta pa ty nuk do te ishte jete, do ishte bosh. Je ti ai qe i jep ...
Autori: KLAJDIMETA · Lloji: Analize letrare · Tema: TE MBAJME PASTER MJEDISIN
mjedisi eshte jeta jone . ne duhet ta mbrojme ate sepse po u ndot mjedisi jemi ndotur edhe ne .mjedisi eshte gjysma e jetes sone .disa rregulla per mbrojtjen e mjedisit jane= 1=te mos hedhim mbeturina ne toke 2=te mbjellim sa me shume peme 3=te mos p...
Autori: Kristjan Konomi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Poezi
Kur je i trishtuar e i shkretuar Dhe miku ste gjendet kund Sall mbaje mend,me vdekje gje smerr fund. Dhe te gjitha qe i kishe te shenjta Shemben e nuk ndreqen kund, Sall mbaje mend,me vdekje gje smerr fund. Smerr fund,smerr fund. Kur gjendesh n...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ishulli
Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dhe nuk i kuptoje. Kur erdha ne kete qytet mendoja qe ishte qyteti me i mire dhe me i pasur ne gjuhen e vet por kudo neper mure shikoja germa fytyre poshte o...




Komentet e fundit!

Emri: elinelklajdi
Email: elinelklajd@gmail.com
Komenti: kot fare mo plak idiotlliqe ku ka shku bota mo plak njeri me ******* se tjetri

Emri: ashli tagaj
Email: Ashlitagaj@gamil.com
Komenti: /

Emri: alketa
Email: psepothuti@gmail.com
Komenti: po bravo une ta morra kete nga ti per te kther ne anglisht kete qe ke shkruar ti

Emri: kejdi
Email: reigjata@yahoo.com
Komenti:

Emri: kejdi
Email: reigjata@yahoo.com
Komenti:

Emri: ke3jdi ismailaj
Email: kejdiismailaj@gail.com
Komenti: shum kot

Emri: rei
Email: reigjata@yahoo.com
Komenti: bravo

Emri: ke3jdi ismailaj
Email: kejdiismailaj@gail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com