Data e postimit: 2013-04-03 18:29:02
Lexime: 17535
shkolla e qytetit dhe shkolla e fshatit
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: SHKOLLA E FSHATIT DHE SHKOLLA E QYTETIT
Autori: KRISTI MERKAJ
Shkolla: JANI BOCOVA
Klasa: 8
Qyteti: FIER
E-mail: KRISTI.MERKAJ@FIERI.COM


SHKOLLA E FSHATIT ESHTE NJE SHKOLLE E QETE DHE JO ME SHUME KERKESE LLOGARIE .SHKOLLA E FSHATIT NUK ESHTE E KOMPLETUAR ME MJETE MESIMORE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT.SHKOLLA E QYTETIT KA KERKESE LLOGARIE DHE KA MJETE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT
DISA PRINDER QE MENDOJN SE FEMIJET E TYRE NUK EMSOJN PER SHKAK TE SHKOLLES QE ESHTE NE FSHAT E KANE GABIM SEPSE FEMIJET E TYRE NUK JANE TE INTERESUAR PE SHKOLLEN.
NE SHKOLLEN E QYTETIT KETA PRINDER DUHET TE DINE QE DHE SHOQERIA NUK ESHTE E MIRE.
KAQ KAM PER TE THENE PER ATA PRINDER QE MENDOJN KSHU .
MENDOJ SE SHKOLLA E FSHATIT ESHTE ME E MIRE SE AJO E QYTETIT

Vepra te ngjashme
Autori: Amra Osmani · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla si vend i dijes Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Interesat e shkolles dhe te familjes jane te perbashketa pasi kane femijet te perbashket.,Shkolla eshte vend shum i rendesishem dhe kerkon nje rend te caktua...
Autori: Aurel Lusha · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkolla
Vendi me mire vendi me i shktrejte eshte shkolla.Shkolla eshte çerdhja e diturise sepse aty mesojme gjerat qe na nevojiten ne jete siç jane llogaritja,shkrimi dhe lexim. Historin e vendit tone e mesojme ne çerdhen e diturise pra ne shkolle. Dyert e sh...
Autori: Elvira · Lloji: Analize letrare · Tema: Rendesia e shkolles
çdo gje ka rendesine e vet,por edhe shkolla ka nje rendesi te madhe.Shkolla eshte nje gje qe na mesone shume gjera dashuria ndermjete njerzve, miresia e tyre, edukata ,morali gjdo gje eshte nga shkolla.Mua me pelqen shume shkolla sepse shume gjera qe nuk...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Thirrje · Tema: Te drejtat e femijeve
Pse mendon se mund te besh qfare do qe deshiron me mua ? Edhe une kam te drejta edhe une jam qenie njerezore.Nuk eshte e drejte te me trajtosh si kafshe.Nuk eshte e drejte qe ti te me perdoresh per qellimet e tua.Mbase jam e vogel,por mos harro se edhe te...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkolla - Shoqeria !
- Ne ankohemi per shkollen , por ne fakt aty kalojme vitet me te bukura te jetes tone , dhe kjo eshte fale shoqerise. Une ketu do te vazhdoj me presje e jo me pike sepse shkolla dhe shoqeria jane dy gjera shume me vlere . Dhe ne nuk duhet ti humbasim asnj...
Autori: SUEJD SEJRANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Si ndihem une ne shkolle
MARRDHENIA IME ME SHKOLLEN Shkolla është padyshim institucioni më i rëndësishem për të gjithë.Në shkollë fillojne kujtimet e para te bukura me mesues e shoke.Shkolla eshte baza ku ti fillon jeten e po ashtu fillon udhen e dijes aty fuqizohesh...
Autori: SUEJD SEJRANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mardhenia ime me shkollen
MARRDHENIA IME ME SHKOLLEN Shkolla është padyshim institucioni më i rëndësishem për të gjithë.Në shkollë fillojne kujtimet e para te bukura me mesues e shoke.Shkolla eshte baza ku ti fillon jeten e po ashtu fillon udhe...
Autori: Sidorela Kolaj · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla eshte vendi te cilin e vizitoje çdo dite dhe vendi i cili me meson mua.Eshte vendi i mundesive qe na ofrohen.Ne shkolle argetohemi dhe kalojme nje pjese te dites,por çfare eshte me e rendesishmja ne edukohemi dhe mesojme.Shkolla eshte institucio...
Autori: Anabela · Lloji: Pershkrim · Tema: VJESHTA
Vjeshta...stina ku gjelberimi humb, e natyra mbulohet me ngjyre ari.Eshte stina ku pemet fillojne te thahen e gjethet e tyre bien. Stina ku pushimet mbarojne e shkolla fillon.Rruget e qytetit jane te mbuluara me gjethe te nuancave te ngjyres kafe.Kurse p...
Autori: Lirije Xhelili · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla,cerdhe e diturise
Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte. Shkolla,eshte cerdhe e diturise,sepse aty mesohen gjerat e jetes,mesohet llogaritje,shkrim dhe lexim,historine e kombit tone e mesojme,dyert e shkolles jane te hapura gjith...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shqiperi
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: KLARISA OSMANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shkolla
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin njeriu kalon gjysmen e dites, dhe keshtu, dite pas dite, pothuajse gjysmen e jetes se tij. Pa shkolle “nuk ka jete”; kjo eshte edhe nje nder arsyet perse...
Autori: arjela tela · Lloji: Ese krahasuese · Tema: jeta ne fshat e ajo ne qytet
vepra ime eshte rreth fshatit e qytetit.ne fshat jeta eshte me e veshtire por me e bukur.aty ka pa fund amjente te gjelbera dhe pemet jane si kuti oksigjeni.kurse jeta ne qytet me e zhvilluar me me shume mundesi per edukim.nga a na tjeter eshte me e zhurm...




Komentet e fundit!

Emri: Resi
Email: Resi@gmail.com
Komenti: Kot far ku a ese kjo

Emri: ffghdgg
Email: ffgdff@yahoo.com
Komenti: ese koti si vete personi

Emri: jzsisissiwjddd
Email: nnzznsjsj@live.com
Komenti: sa kot fare po nrm qe shkolla e fshatit esh ma e bkr po edhe e qytetit jo keq se ne qytet ke mnd .mat bkra po gjithashtu e fshatit ke mnd me mzu ma shsh

Emri: jzsisissiwjddd
Email: nnzznsjsj@live.com
Komenti: sa kot fare po nrm qe shkolla e fshatit esh ma e bkr po edhe e qytetit jo keq se ne qytet ke mnd .mat bkra po gjithashtu e fshatit ke mnd me mzu ma shsh

Emri: kiki
Email: kiki2012@hotmail.com
Komenti:

Emri: pufi
Email: bucko.1@hotmail.it
Komenti: bkr po shkrt

Emri: emiljana toska
Email: emiljana toska@yahoo.com
Komenti: per mendimin tim ke shum te drejte por ne fshate nuk ekzistojne te gjitha kushtet e nevojshme qe duhet te kete nje nxenes per te mesuar si ne qytet....

Emri: hgdasiur
Email: juhuuu@hotmail.com
Komenti: ka dasht me shkrujt dicka edhe kjo burr ahah

Emri: Marko
Email: marko007@live.com
Komenti: Cfar ke dashur te thuash?



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com