Data e postimit: 2015-12-09 23:38:52
Lexime: 25776
Intelegjent lind apo behesh ?
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Intelegjent lind apo behesh
Autori: samina beqiraj
Shkolla: universita' degli studi d'insubria
Klasa: il primo anno
Qyteti: varese
E-mail: saminabeqiraj7@hotmail.com


Tema : Intiligjent lind apo behesh ?
Intelegjenca eshte aftesia mendore per te arsyetuar rreth situatave te ndryshme dhe pershtatja ne cdo lloj mjedisi qe na rrethon .Intiligjent lind apo behesh ?! Ne fakt kjo mbetet nje nga dilemat e shumta qe ende nuk ka nje pergjigje te sakte , por duke u nisur nga perditshmeria , arrijme te kuptojme se njera peshon me shume se tjetra .
Sipas mendimit tim inteligjent lind .Kjo sepse po ti hedhim nje sy te shkuares dhe te mijera studimeve qe jane bere , do arrijme ta kuptojme ate psen .
1.Pershembull , Albert Anjshtajn eshte nje nga rastet qe na le te nenkuptoje qe intelegjenca lind .Ai edhe pse ishte me rezultate shume te dobeta ne shkolle , arriti te shpikte disa nga formulat me te rendesishme fizike , qe kerkojne nje studim te detajuar per tu kuptuar .
Mbi te gjitha ai ishte nje nga personat me koeficinetin me te larte te inteligjences edhe pse konsiderohej si nje nga me te dobetit ne klase .
2.Ne ditet e sotme , mundesia e teknologjise , testet qe vertetojne inteligjenncen e njerzeve kane mundesuar rezultate te mahnitshme .Prsh vajzaa 12 vjecare Nicole nga londra shokoi te gjithe me nje koeficcent 160 te intelegjences , edhe pse vinte nga nje familje e varfer e cila jeton ne nje rimorkio.Pra kjo demostron haptazi qe te jesh intelegjent nuk ka rendesi vendi , paraja , mosha apo preardhja por qe zgjuarsia eshte e lindur , dhurate nga zoti qe jo cdokush e gezon .
3.Nese marrin nje tjeter studim te bere koheve te fundit , atij rreth ushtrimeve matematikore qe permbajne nje logjike me vete , arrijme te kuptojme gjithnje e me shume qe mencuria eshte nje vecori e lindur e cila me perkushtim dhe studim arrin te behet akoma dhe me e larte .
Nje studim i bere nga shkenctaret ku u moren ne pytja qindra studentet ne lidhjet me harkun kohor qe ato studjonin , tregon se : Kishte nga ato studente te cilet studjonin me ore te tera per te zgjidhur ushtrimet matematikore , pasi per ta ishte e veshtir ti zgjidhnin brenda nje kohe te shkurter , kjo sepse pavaresisht punes se tyre te lodhshme , ato nuk e kishin kapacitetin aq te larte ne ate fushe per tu vlersuar me noten maksimale . Por kishte dhe nga ata studente te cilet nuk studjonin fare ne shtepi , dhe vetem fale nje shpjegimi te vetem arrinin te zgjidhnin menjehere ushtrimet e veshtira , kjo sepse arsyetimi i tyre ishte aq i larte saqe kapja e logjikes ishte shume e shpejte dhe e sakte !
Pra intelgjenca eshtee nje dhunti e lindur e cila nuk duhet ngaterruar me punen dhe vullnetin .
Por nga ana tjeter , ka te tjere qe mbeshtesin te kunderten qe intelegjent behesh dhe nuk lind . Kjo sepse Cdo individ lind i paafte per te komunikuar , per te levizur apo per te kryer procese te tjera jetesore .Duke u nisur nga kjo arrijme te kuptojme qe eshte pikerisht jeta me provimet e saja te papritura qe ve ne loje mecurin apo zgjuarsin e nje personi te caktuar , dhe per ta zbuluar ate duhet ta jetosh ! Pershembull nese kemi nje provim per te dhene , sado te zgjuar te jemi nese nuk mesojme dicka , nuk lexojme apo te studiojme atehere vlersimi do te jete i dobet , gje qe hedh poshte argumentet e mesiperme .
Pastaj intelegjenca varet me shume se si ne arrijme te menaxhojme kohen .Duke marre parasrysh qe ne ditet e sotme tekonologjia eshte nje fenomen jashtezakonishte ndikues te njerezimi , mund te themi me plot bindje qe kreativiteti ka pesuar nje renie dramastike .Eshte pikerisht kreativiteti ai qe ben te zgjuar nje person , por sado i mencur te jesh nese ate zgjuarsi nuk e shfrytezon ne menyren e duhur , ajo me kalimin e kohes zbehet dhe humbet.
Nese ne zgjedhim te jetojme te izoluar ne vetvete , ose te fshehur pas nje ekrani qe demton gjithnje e me shume qelizat e trurit tone ( duke marre parasysh qe ato jane te parigjenrueshme ) , apo te heshtim atehere kur eshte koha per te reaguar , do te thote qe jemi ne ato nese duam te jemi intelegjent apo jo .Cdo gje eshte e veshtir por asgje e pamundur .Eshte pikerisht ky nje nga motivet qe ka shtyre shume njerez te pamunduren ta bejne te mundur , dhe kete fale vullnetit dhe punes se palodhshme .
Pra ne jete nuk mjafton vetem deshira por edhe puna , nuk mjafton vetem abstrasktja por dhe konkretizimi .
Si perfundim , dua te them qe edhe pse ne shpesh mundohemi te arrijme dicka apo te zgjidhim dicka , nuk mund te arrijme atje ku duhet sepse aq eshte kapaciteti yne.Nje shprehje e urte thote :Fluturo aq sa ke krahet , gje qe len per te nenkuptuar se jo te gjithe jemi njesoj dhe jo te gjithe kemi te njenjten nivel mencurie dhe intelegjence .Disa mundohen qe ta kene e disa e kan te lindur vete .Pra intelegjenca eshte dicka e lindur por nese duam ta zgjerojme ate eshte ne doren tone .

Vepra te ngjashme
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Ersi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perse me pelqen te studioj?
Jeta eshte si nje shtegtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shume pergjegjesi,rritemi ne krahet e familjeve tona.Qe kur futemi ne klasen e pare hedhim hapat e pare ne rrugetimin e gjate te jetes. Aty degjojme per here te p...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Arlinda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perse te studjojme
Jeta është si nje shtëgtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shume pergjegjesi,rritemi ne krahet e familjeve tona.Qe kur futemi ne klasen e pare hedhim hapat e pare ne rrugetimin e gjate te jetes. Aty degjojme per here t...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Eshte mese normale qe njeriu te ndjeje dashuri apo afeksion ndaj shume gjerave ne jete. Fundja, jane keto dashuri qe na bejne te zgjohemi cdo mengjes dhe na japin nje motiv te mire per te jetua, duke qene se jeta eshte nje dashuri me vete e cila na ben te...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter.Racizmi eshte nje 'semundje' qe prek vetem ...
Autori: Francesko File · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!Dikush ka aftesi te kendoj,dikush ka aftesi te pikturoje,dikush tjeter te flase shume mire ne publik etj...dhe keto aftesi na bejne me te vertete te vecante...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Thone se eshte e veshtire t’i ndryshosh pershtypjet e para. A jeni dakort me kete pohim?
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. Mendimi i tij per pershtypjen e pare eshte fjale per fjale keshtu: “Ti ke vetem nje shans qe te lesh pershtypjen e pare! Oh, por gjithsesi, cili tha qe ke...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Thone se eshte e veshtire t’i ndryshosh pershtypjet e para. A jeni dakort me kete pohim?
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. Mendimi i tij per pershtypjen e pare eshte fjale per fjale keshtu: “Ti ke vetem nje shans qe te lesh pershtypjen e pare! Oh, por gjithsesi, cili tha qe ke...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Zhgenjimi
- ZHgenjimi , bashkeudhetarja e dashurise , Urrejtjes, dhimbjes dhe lumturise eshte pjese e jona , e cila na pelqen apo nuk na pelqen ne nje menyre apo tjeter na shoqeron gjate gjithe rruges duke na bere pessimist per jeten.Te besh te miren dhe te sh...
Autori: Hygerta Uruci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Te falesh
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...
Autori: Aleks Golemi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i Politikes ne Arsim
Lind pyetja: Perse ndodh gjithmone qe poltika triumfon mbi arsim, dhe sidomos mbi mesuesit? Ky eshte nje rast shume i shpeshte qe ndodh ne shoqerine tone. Sidomos kur vjen fjala tek mesuesit te cilet shpesh jane viktima ne kete mes. Ata per vite e vite st...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...




Komentet e fundit!

Emri: ina
Email: inaaaaaaa@yahoo.com
Komenti: super ese ....te lumte !me ndihmoi shume... bravoooo

Emri: eltoni
Email: eoni22239@gmail.com
Komenti: coooool /:

Emri: Lolos
Email: Lolol@loool.lol
Komenti: Sa je lodh... tl;dr

Emri: defnetopall
Email: xc@gmil.com
Komenti: me pelqen shume eseja jote. nuk e di nqs do ta kisha arritur ta beja dhe une aq te bukur sa ty. shume falaeminderit sespse me ndihmoi mjaf

Emri: john
Email: johnengland@gmail.com
Komenti: pretty cool.

Emri: Jona
Email: arnoldzyba987@gmail.com
Komenti: Dihet Eseja Ime

Emri: Jona
Email: arnoldzyba987@gmail.com
Komenti: Supern morem 100000000000000!!!!!!/

Emri: Eren
Email: isufieren@gmail.com
Komenti: SUPER ese

Emri: Joni
Email: Aicun.1@gmail.com
Komenti: I ke niq ne bord

Emri: albi
Email: kryemadhi23@gmail.com
Komenti: bravo perfekte


Emri: lindia
Email: mimoza.lamce@yahoo.com
Komenti: Thjesht perfekte ne te gjitha aspektet



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com