Data e postimit: 2018-10-15 21:21:28
Lexime: 16650
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
Lloji: Ese filozofike
Tema: "Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
Autori: Francesko File
Shkolla: Myrteza Kepi
Klasa: XIIc
Qyteti: Kucove
E-mail: franko.kucov@gmail.com


"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!Dikush ka aftesi te kendoj,dikush ka aftesi te pikturoje,dikush tjeter te flase shume mire ne publik etj...dhe keto aftesi na bejne me te vertete te vecante per dike dhe gjithashtu te jemi te dobishem per shoqerine!Por, per sa i perket personave me aftesi te vecanta, pse shoqeria duhet ti largoj dhe ti menjanoj nga rrethi i saj?!Cfare faji kane ata??! Mos ndoshta kane vrare dike ,apo kane goditur dike? ? Valle ata jane te padobishem per shoqerine?Apo ne nuk dime ti vleresojme aftesite e tyre speciale dhe unike?Po,kjo gje eshte shume e vertete!Ne jemi nje shoqeri teper e pazhvilluar saqe akoma nuk dime te bejme dallimin midis njerezve normale dhe atyre speciale...Sepse i japim rendesi vetem atyre gjerave per te cilat mund te kemi interes dhe mund te perfitojme dicka.Por ne fund te fundit nuk kemi marre asgje!Personat me aftesi te vecanta mund te na japin shume e me shume nga ato gjera qe ne kerkojme...Ne i njohim shume mire vlerat dhe virtytet njerezore,por ne fund te fundit sulemi pas gjerave materiale,ekonomike,financiare etj...dhe nga ana tjeter harrojme ato virtyte per te cilat kemi nevoje vertete ,te cilat na bejne te rendesishem ne shoqeri dhe na rrisin vlerat si person.Shpeshhere kemi nevoje te kujtohemi per keto vlera si : Dashuria,gezimi,bamiresia,paqja,drejtesia e shume e shume te tjera...Keto vlera ne mund ti mesojme me se miri ne personat me aftesi te vecanta...Nuk them personat me aftesi te kufizuara,sepse ata nuk i kane te kufizuara aftesite e tyre,por ata kane shume lloje aftesish qe i bejne ata teper te vecante...Dhe me te vertete ne gjejme tek ata shume virtyte.Ne shpeshhere grindemi midis nesh per prona,pasuri,shtepi, por harrojme se rendesia me e madhe per te jetuar eshte "DASHURIA"...Ne kerkojme te kemi shume para,shtepi,fame etj...dhe i arrijme ti bejme tona keto gjera ,por brenda nesh mungon akoma dicka e cila na ben vertete te lumtur dhe te pasur ne shpirt ,dicka akoma me e rendesishme se keto,qe eshte "Gezimi"...Ne kemi shume gjera, por serish brenda vetes ndihemi bosh dhe shpeshhere te trishtuar!Ne kemi monotonine tone te perditshme.Dikush studion,dikush punon,dikush synon te arrije majat me te lartat te shoqerise dhe harrojme se ka njerez te tjere te cileve duhet ti kushtojme rendesi dhe te cilet kane me te vertete nevoje ,madje me shume se secili prej nesh... Ne flasim per bamiresi per nevojat e shoqerise por kur na vjen rradha neve te bejme dicka per nje person ne terhiqemi dhe themi me vete : Kjo,jo absolutisht nuk eshte puna ime ...Po atehere nese nuk e ben ti ate gje ,ate bamiresi,ate ndihme, valle kush do ta bej? ? ?Mos ndoshta atij te varfri,te semuri ose te braktisuri do ti vij buka prej qiellit?Shume dakord qe e ndihmon Zoti dhe i jep ndihme nepermjet nje tjeter personi...por ti pse duhet te tregohesh indiferent?Pse duhet te mbyllesh syte e tu dhe zemren tende kundrejt nje personi i cili me te vertete ka nevoje per ty ?Mendo miku im,provo,eksperimento se keto gjera jane me te vertete ato qe e pasurojne me te vertete nje individ.Provo te ndihmosh nje femije me aftesi te vecanta te luaj nje loje ose te kendoj nje kenge dhe do te shikosh se sa GEZIM dhe DASHURI rrezaton ne syte e atij vogelushi!Madje ky rrezatim do te vije dhe tek ti dhe do te ndjesh me te vertete nje lumturi qe kur me pare nuk e ke ndjere...Ti gezohesh sepse ke bere nje femije me te vertete te lumtur dhe kur e mendon mire mire nuk ke bere asgje te madhe...Por personat me aftesi te vecanta keto gjera kerkojne.Ata kerkojne dhe kane nevoje per gjera te vogla por te dhuruara me nje dashuri te madhe...Sepse dashuria eshte menyra me e mire e te dhuruarit...Edhe te varferit jane te vecante...Ata nuk i ben te vecante pasuria,fama etj...gjera te cilat ne mendojme se na bejne te vecante,por te varferit i ben te vecante skamja e tyre,thjeshtesia,uria,te qenit i zhveshur,te ftohtet etj...Por kjo vecanti nuk eshte si gjithe te tjerat ,sepse kjo vecanti ka nevoje per ndihmen e secilit prej nesh...Ndoshta eshte e veshtire te kuptojme kete lloj vecantie,por ky eshte realiteti sepse ne syte e zotit njerezit me te vecante jane pikerisht te varfrit,te braktisurit,te semuret...Ne mund te kerkojme te jemi te vecante ose speciale para njerezve por duhet ta dime se ne duhet te mundohemi ti pelqejme vetem zotit dhe jo njerezve...Keshtu cdo dite duhet te mendojme : Sot eshte nje dite e vecante per mua,sepse do shkoj dhe do bej te lumtur dike tjeter...dike i cili ka nevoje vertet me shume se cdokush tjeter,ka nevoje per ndhmen dhe dashurine time...Do gezojme bashke me ta ,do qajme bashke me ta,do lumturohemi bashke me ta ,dhe nje gje duhet ta kemi te sigurt se nese te gjitha keto gjera i bejme me nje DASHURI te madhe do te fitojme edhe ne bashke me ta ne nje bote tjeter e cila eshte e perkryer dhe unike...Cfare po presim me ? ?Na presin shume te varfer,te semure e te braktisur cdo dite ne rruge,ne lagje,ne shkolle e kudo tjeter.Te mbushemi me DASHURI brenda vetes dhe me te njejten dashuri te ndihmojme personat te cilet kane nevoje me shume se vetja...Cfare presim me? ?Le te nisemi...

Vepra te ngjashme
Autori: Dionis Mullalli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria per njerezit.
Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen shume njerez kane nevoje. Pak dashuri. Esht kjo fjala qe perkufizon cdo shqetesim dhe problem qe shohim Brenda shpirtit te njerezve apo qofte dhe ne syte e...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Heroizmi i Vertete
Heorizmi eshte nje perpekje e shquar qe tregon guxim dhe virtyte. Heroizmi I ben njerezit qe te kryejne akte te jashtezakonshme ne sherbim te Zotit, njerezve ose vendit. Sot, heroizmi eshte konsideruar te kete nje qenie fantastike brenda tij qe eshte sup...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Rovena Mulla · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Varferia
Shqiperia. Eh, c'eshte Shqiperia ne krahasim me vendet e tjera? Sapo e degjojme renditet ne mendjen tone lista e problemeve te shumta, pa mbarim. Nje nder problemet qe ka qene pjese e Shqiperise, por dhe qe vazhdon te jete akoma dhe n ditet e sotme eshte...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi sipas meje
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter. Racizmi eshte si nje "semundje" e cila prek...
Autori: Arbjona Doçi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria
Jane disa momente ne jete kur njeriu thjeshte ndihet vetem.Shikon perreth dhe kupton se shume prej atyre qe ti do nuk te duan,shume prej atyre qe respekton te ulin dhe ata qe mundohesh ti ndihmosh te shtypin,te bejne te ndihesh i padukshem.Eshte shume e v...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: komuniteti
cdo dite takojme njerez te ndryshem qe kane nevoje per ndihmen tone.te moshuarit,te pastrehet si dhe te tjere me aftesi te kufizuara qe patjeter u duhet ndihma e dikujt per te integruar edhe ata ne shoqeri.shpeshhere edhe une takoj dhjetera te tille ne rr...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante? Kesaj pyetje do te mundohemi t’i pergjigjemi gjate ketij shkrimi, duke e pare vetmine nga disa kendveshtrime te njohura e te panjohura. Shume njerez jane te vetmuar dhe ata e perkufiz...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Eshte mese normale qe njeriu te ndjeje dashuri apo afeksion ndaj shume gjerave ne jete. Fundja, jane keto dashuri qe na bejne te zgjohemi cdo mengjes dhe na japin nje motiv te mire per te jetua, duke qene se jeta eshte nje dashuri me vete e cila na ben te...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Analize letrare · Tema: Askush per dike nuk ben aspak
Bota e ka ndryshuar kuptimin e vet Njerezit nuk i kane marre gjerat me seriozitet Te rinje e te rritur sot Po jetojne kot me kot. Askush nuk po futet ne kete det Qe ta ndryshoje kete milet Me te po abuzojme Qe dicka te krijojme. Po sa me shume...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon vesh...
Autori: Ledia Linfaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjaftojne gjerat e vogla te bera me gjithe zemer,per te ndryshuar boten.
A mund ta ndryshoj une boten,hapsiren dhe njerezit me te cilet jetoj dhe nderveproj cdo moment te jetes sime?A mund t’i zgjidh une problemet dhe konfliktet me te cilat perballem cdo dite? E nese mundem, si duhet te veproj? Mos valle duhet te rebelo...




Komentet e fundit!

Emri: Ramaj Karaj
Email: rritu3@gmail.com
Komenti: shume e keqe dhe e gjate pse te dalin gjera me seks!!!????

Emri: STEFAN CVAJG
Email: oceanic2013@hotmail.it
Komenti: Bukur.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com