Data e postimit: 2020-04-30 17:15:27
Lexime: 1716
Pershtypjet e para
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Thone se eshte e veshtire t’i ndryshosh pershtypjet e para. A jeni dakort me kete pohim?
Autori: anonim
Shkolla: Sule Harri
Klasa: 9
Qyteti: Elbasan
E-mail: aliidriziforever@gmail.com


Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. Mendimi i tij per pershtypjen e pare eshte fjale per fjale keshtu: “Ti ke vetem nje shans qe te lesh pershtypjen e pare! Oh, por gjithsesi, cili tha qe ke tre shanse qe te lesh pershtypjen e dyte?!!”. Shkurt dhe sakte, pergjigjia ime e drejtperdrejte eshte se nuk jam dakort! Perse? Ate do ta shpjegoj ne rreshtat ne vazhdim…

Une mendoj se sa here takojme nje njeri, krijojme nje pershtypje te re. Sepse ne fund te fundit cfare kuptojme ne me pershtypje? Nga fjalori i gjuhes shqipe marrim perkufizimin se pershtypja nuk eshte asgje me shume se sa mendimi qe kemi formuar per dike apo dicka, pasi jemi njohur nga afer me te. Dua te qendroj tek pjesa e dyte e fjalise paraardhese. Aty thuhet se duhet te njihemi nga afer me dike qe te arrijme te krijojme pershtypjet tona. Por a arrijme ne te njihemi aq afer si duhet heren e pare? Patjeter qe jo! Nje nga sfidat e te gjithe filozofeve qe kane jetuar ne kete bote eshte njohja e njeriut se si ai funksionon. Psikologjine e tij! Ndaj dhe te njihesh nga afer me dike duhen vite, ndoshta edhe shekuj, sepse ne rradhe te pare ne nuk njohim veten tone. Kahlil Xhibran, shkrimtari i madh Libanez, shkruan se njeriu asnjehere nuk duhet te thote se gjeti veten e tij ne nje rruge, por se gjeti nje rruge te vetes se tij!

Me siguri kam kaluar nga dega ne dege vetem per t’u treguar mendimin tim. Po ndaloj se cituari te tjeret dhe po vazhdoj me te verteten time. Pershtypja e pare apo e dyte apo e cfaredo numri qofte, nuk eshte asgje me shume se nje tjeter rrebesh qe rrit nivelin e liqenit te pershtypjes se krijuar ose nje thatesire e tmerrshme qe krijon nje grope te re ne vend te ujit qe ndodhej po aty. Pra pershtypja e pare ndryshon ne baze te asaj qe vjen me pas. Nese edhe mendimi i dyte per dike eshte ne te njejten rrjedhe si i pari , aq me shume forcohet pershtypja e pare. Por kjo nuk do te thote se nuk ndryshon, pasi mjafton ta njohesh dike ne nje kendveshtrim tjeter dhe krijon absolutisht nje mendim te ri duke shkeputur nga themelet ate qe ishte krijuar me pare dhe duke lene ne vend te saj nje grope e cila mezi pret te mbushet perseri.

Nuk kam se si mos t’ju them se gjithsecili nga ne ka gabuar ne pershtypjen e pare, ate e dini edhe ju per veten tuaj dhe nuk kam pse t’ju tregoj une. Mjafton te mendoni per dike qe vertet nuk e pelqyet, pastaj rikujtoni nese i keni shansin ta njihnit. Cfare ndodhi pasi ja dhate? U bindet? Nuk ka problem edhe nese nuk u bindet. Ditet e fundit te gjitheve na erdhi lajmi per rizgjedhjen per here te trete te Angela Merkel ne postin e Kancelarit te Gjermanise. Rrugetimi i saj i gjate ka nisur qe ne vitin 2005 dhe do te perfundoje ne 2017. Ne vitin 2005 pershtypja e pare e popullit gjerman dhe mbare botes nuk ishte e mire per te. Te vendoset nje grua ne krye te nje partie eshte dicka e madhe, por te vendoset ne krye te shtetit me te fuqishem te Europes eshte komplet dicka tjeter. Te gjithe menduan se ajo nuk mund ta kryente detyren qe do t’i caktohej. Ajo nuk mund te fitonte besimin e popullit gjerman. Asnje femer nuk ishte bere kancelare e shtetit Gjerman, as ajo nuk mund te behej pasi supozohet qe shtete te tilla kane nevoje per doren e hekurt te nje mashkulli. Ja qe ndodhi e kunderta. Edhe pse ajo e nisi “me minus” ne syte e mbare botes sepse ishte femer dhe qe nuk vinte nga nje karriere politike, ajo arriti ta rikrijonte imazhin e saj ne syte e njerezve dhe te hidhte poshte ate opinion qe ishte krijuar per te.

Ky eshte rasti me i qarte qe pershtypja e pare mund te ndryshohet. Angela Merkel jo vetem qe fitoi perballjen e pare politike ne Gjermani, por arriti te fitonte edhe te treten. Eshte e vertete qe pershtypja e pare ka rendesi. Por rendesia e saj nuk eshte aq decizive dhe e pandryshueshme sa ne mendojme. Gjithcka qe nevojitet per ta ndryshuar ate eshte nje tjeter pershtypje. Njerezit njihen pak nga pak dhe askush nuk eshte aq i zoti sa te percaktoje sakte nje njeri vetem duke e pare njehere ne sy. Une nuk jam… Po ju jeni?

Vepra te ngjashme
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Thone se eshte e veshtire t’i ndryshosh pershtypjet e para. A jeni dakort me kete pohim?
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. Mendimi i tij per pershtypjen e pare eshte fjale per fjale keshtu: “Ti ke vetem nje shans qe te lesh pershtypjen e pare! Oh, por gjithsesi, cili tha qe ke...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shoqeria
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qendronte me te tjere te llojit te tij .Por tani kohet kane ndryshuar .Njeriut nuk I duhet me te mbrohet nga kafshet e egra por nga dicka me e madhe me e eger ...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi
Ne kete bote kemi dhurate njerez shume persona te pacmueshem.Nje nder keto mrekulli eshte dhe mesuesja.Nje titull i bekuar qe zoti ua fali njerezve me dhunti te vecante.nese hapin e pare ta mesoi prindi,mesuesja do te jete njeriu i pare qe do te mesoj te ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Hartim · Tema: Filozofi
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?... Ne kemi vite mbi kete planet, por kur e kemi pyetur veten per shkakun e atyre qe shfaqen cdo cast para syve tane? Provoni te pyesni veten: Kush jam une? Mun...
Autori: Alesia Cafaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: frika
Te gjithe kemi frike e shpehhere mund te frikesohemi pa qene nevoja.Gjithmone ajo ndenja e pasigurise,e humbjes,e fajit qe na pushton.Frikesohemi se mos valle veprimet e se tashmes na ndikojne ne te ardhmen.Dikur kisha frike nga erresira nga dicka qe e k...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: TE NJOHESH VETVETEN
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te...
Autori: Francesko File · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!Dikush ka aftesi te kendoj,dikush ka aftesi te pikturoje,dikush tjeter te flase shume mire ne publik etj...dhe keto aftesi na bejne me te vertete te vecante...
Autori: Anja · Lloji: Tregim · Tema: dashuria
Si mund te te urrej? Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend? Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?! Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty? E si mund un dashuri, te fillo...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Armando Gega · Lloji: Analize letrare · Tema: kurre mos thuaj kurre
Kurre mos thuaj kurre. Nje fjali e thjeshte por me nje kuptim te madh. Shpesh ne njerezit e perdorim fjalen kurre por gjithmone e thyejme kete fjale. Sa here kemi nje sekrek themi qe kurre nuk do t'ia tregojme ndonjerit por sa here e ndiejme qe duhet ta n...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Mjedisi
Ne qytetari sot tema ishte “Mbrojtja e mjedisit” ku ne fund te ores mesuesja na dha si detyre te komentojme shprehjen e famshme te nje shkrimtari francez ne te cilen thuhet:”Ne nuk e trashegojme token nga paraardhesit tane,ne e kemi marre ate hua ng...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Yjet do shuajne etjen e jetes, e jetes pa heshtje
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te larget, e vetme por me shpirtin bosh. Te mos ndjeja asgje, te mos degjoja askend,te mos me kete mbetur me lot! Te me ishin thare, njejte si nje shkretetire ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: epo, femijeria :P
~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe pse ne brendesi akoma ndjejne disa plagete vjetra feminore. Dhimbje te tilla si : `Nuk me bleu mami karamele`apo `Pse sme lejoi te rrija zgjuar edhe pak`ak...
Autori: Glea · Lloji: Rrefenja · Tema: Une
Ndoshta cdokush qe mund ta lexoje kete mund te cuditet ose te mos i intreresoj. Une jam nje vajze 14 vjece dhe jam shume po shume ndryshe nga te tjeret. Dikush do te thote se te gjithe jemi te ndryshem e di, por une nuk jam aspak normale. Nuk kam qene si ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com