Data e postimit: 2015-01-14 19:37:45
Lexime: 4400
djali dhe vajza
Lloji: Anekdota
Tema: tradhetia
Autori: anto
Shkolla: muhamet gjollesha
Klasa: 9a
Qyteti: gjirokaster
E-mail: antonela@gmail.com


djali mer ne telefon vajzen dhe i thot:
- zemer c far po ben?
vajza i thot:
- ja, ri, po mendoj per ty po ti cfar po ben?
- ja, kam filluar pun ne lokalin qe erdhe ti tani po meqenese ra llafi co pish???

Vepra te ngjashme
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: To.mi. com · Lloji: Tregim · Tema: Dashuria
Nje vajze dashuron nje djale mirpo ai quhet t dhe ka nje supermarket te madh ata te dy jane ne klasen e nente Por nuk i dihet a e dashuron djali vajzen. Vajza mendon se ai e do pasi i duket se ai e shikon. Cdo dite qe kalon ajo rregullohet cdo dite ben ...
Autori: Ledda.e · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Shko..
Shko e mos u kthe Pse te besova, pse ? Erdhe e me the te dua, Tani me lendove mua. Me fute ne zemer E me nxore perseri Jo djale i dashur Kjo squhet dashuri. Me bere te te dua E per ty te mendoj Me vjen keq por Pak nga pak po te harroj...
Autori: xhulja · Lloji: Leter · Tema: fantazmat
bloodymeri bloodymeri top sheqeri top sheqeri . bloodymeri bloodymeri e ka trupin si bidon feri bloodymeri e veshur si nuse del si samra neper puse . bloodymeri thot une te vras une i them nuk ta zgjas ta kercas. bloodymeri del neper pasqyra me thot ...
Autori: Komentues · Lloji: Anekdota · Tema: Tragji-komedi
Vajza:Kqyrni,shoqe kam tablet ajpad Shoqja1:Sa i. Bukur,e gzofsh ! Shoqja 2 mendon:U bo kjo me ajpad.Iu theftë qaji tablet n'pllaka iu theft! Autori:Vajza ftoi 2 shoqet e saj dhe ua kallxoi tabletin. Po një shoqe ish te plas prej inati dhe qejf kish...
Autori: Laura çala · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Genjeshtra dhe e verteta
Cdokush thot Genjeshtra Cdokush thot Te verteta Ne raste te caktuara Ato duken me te lehta Mos fluturo ne qiell Mos lundro ne det Kthehu me kemb ne tok Duhet te thuash nje te vertet Cliroje mendjen Mos te te dridhen ato duar Sepse nje g...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Pēr zemen
Zemra ime Zemra ime sa e smut je Tregoma dhimbjen ti ku e ke Ne spital jam shtru per ty zemer Se je smut A do te sherohesh Tër jeten me ma shpetu Veshka po thot zemer Pos më lëndose jam e shëndosh Mos më frikso Na jemi dy motra ...
Autori: ema · Lloji: Anekdota · Tema: ahahhaah
Ishin nje here 3 budallenj dhe nje dite psikologu i thirret ne zyre per te pare nese ishin sheruar. Secilit iu jep nga 50cent iu thote thote te parit: Cfare do kishe blere me 50cent? Budallai i pare: -Nje shtepi - i thot psikologut. Psikologu i thot...
Autori: emeli · Lloji: Poezi kolone · Tema: shqiperia
Ca ka toka qe po tundet Ca ka Serbi qe po shkundet O bobo thot ca na gjeti Erdhen shqipet si termeti Me flamurin Kuq e Zi Luajne shqipet ne Serbi Edhe hijen Serbi na ka frik Thot Shqiptaret na presin n'fyt Kur ne fush shqipet te zbresin Pik gja...
Autori: mirlind hasangjekaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: shkelqejn etj .
Gjerat qe me pelqejn Mua me pelqejn , Gjerat qe shkelqejn. Duke punuar Une jam i gezuar Kur zhdohem ne mengjes Shoh agimin e mengjesit Dhe kur shkoj Ne shkoll me tregojn qe kam shko nje shok ne Franc. Dhe pastaj jam i merzitur dhe e ...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: To.mi. com · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Nje vajze e re martohet ne moshen 15 vjecare mirpo nga kjo vin nje krijese e re nje vajze mirpo burri nuk e donte kete vajze. Vajza nuk e pranoi kete gje dhe e lindi fmin e vet. Kur lindi fmia babai nuk e mbajti asnjehere ne krah dhe e quajti kopile. Ai i...
Autori: Ya Gyal · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Life isn't shit
It's meee again people .Jo jo jeta nuk eshte shit jam gabuar hhaha.A din qysh mundesh me bo jeten tone mos mu dok shit?!Thjesht jetoje qdo sen qysh don ti vet , besomni sja vlen asni njeri me ngu qka thot ose qkat imponon me bo , veq ni jet e kem e sja vl...
Autori: B MEHMETI · Lloji: Poezi personale · Tema: poezi per babin
ESHTE NJERIU ME ZEMERMIRE QE NA PLOTESON CDO DESHIRE GJITHMONE TI ME BEN TE QESH ESHTE LUMTURI NJE BABA TE KESH BABAI ESHTE DRITA QE NDIZET NE ERRESIRE BABAI ESHTE LIRIA QE NDIEN NE HAPESIRE BABAI ESHTE NJERIU QE KURRE STE THOT JO BABAI ESHTE NJE ...




Komentet e fundit!

Emri: Luanbala
Email: Sichrb@yahoo.com
Komenti: Menyra me e bukur se si I mashtrojne djemt e shkrete

Emri: anna
Email: hvfgfgh@yahoo.com
Komenti: sa kottt



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com