Data e postimit: 2014-07-22 02:07:27
Lexime: 4945
Vajza e fiskuar ndaj poezive , tegimeve ,enderave dhe aventurave
Lloji: Tregim
Tema: Letersia
Autori: Yllka Kastrati
Shkolla: Avni Rrustemi
Klasa: 5
Qyteti: KAMENICE
E-mail: yllka-princessa@hotmail.com


Ne kete tregim behet fjale per nje vajze e cila ishte e pasionuar pas poezive , tegimeve ,enderave dhe aventurave.Ajo lexonte shume ngaqe mund te imagjinoje, por nje dite i ndodhi diqka qe me te verte qe ajo donte , nje Aventure. Pyessni: Cfare Aventure do te jete valle?! Epo tani do e mesooni,
Ishte koha per ne shrat dhe ajo mori nje liber per te lexuar. Kur papritur... iu shfaqen disa nga perzonazhet qe kishte lexuar ne disa libra si pershembull:Shriga nga Borebardha, Nje dinozaur nga enciklopedia, etj..
Ata donin ti benin keq asaj.Dhe sa hap e mbyll syteshfaqet ne nje vend tjeter, te mjeruar le te themi shkretetire. E gjora nuk dinte si ta mbronte veten sespe ajo nuk kish as fuqi magjike po as edhe ndonje mjet mbrojtes keshtuqe ne ate qast ushfaq ne beteje Mbrteresha e Ozit e cila kishte nje shkop magjik dhe mund ta shpetonte vajzen nga rreziku, dhe ashtu beri e shpetoi vajzen nga rreziku.
E mori dhe e dergoi ne pallatin e saj.
Kur u zgjua vajza , me te vertete u cudit nuk kishte pare kurre me pare nje pallat.
Pa pritur i doli para syve Mbreteresha e Ozit, Grenda.
Vajza i sha Grendes se ku ishe dhe pse ishte ajo ketu.
Mbreteresha iu pergjigj me butesi , ti vajze vogel gjindesh ne token e Ozit, Arsyeja pse ti je ketu eshte sepse ti je nje nga vajzat me te mira qe toka e Ozit ka njohur ndonjehere. Pa me thuaj ti mua Si Quhesh?
Vajza iu pergjigj Emri im eshte Yllka. Po pse jam une vajza me e mire qe toka e Ozit ka njohur ndonjehere.
Nje njeri i menqur me emrin Albert Einstein iu pergjigj:Sepse ti na lexon cdo cast dhe nuk na le mbas dore si disa vajza te tjera ti je edhe shume e zgjuar keshtu qe ne jemi te gatshem te bejeme cfado qe deshiron ti , Yllka.
Po, e dashur Yllka. Cfare deshire ke ne do ta realizojme.
Yllka tha: Cfare dua une me te vertete?
Mbretereshe Grenda tha po e dashur cfare do di me te vertete.
Yllka u mendua pak dhe tha: Dua qe te shkoj ne shtepi.
Mbretereshe Grenda u pikellua pak sepse nuk e priste nga Yllka kete deshirepor megjithate ia plotesoi por Yllka ia tha si premtim se kurr nuk do ti harronte popullin e Ozit Por edhe gjithashtu edhe mbretereshe Grenda.
Yllka u kthye shendoshe e mire ne shtepi.
Ajo i tregoi te gjithve cfare i ndodhi por ata nuk besonin.


The End
Fund

Vepra te ngjashme
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: magjia
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: To.mi. com · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Nje vajze e re martohet ne moshen 15 vjecare mirpo nga kjo vin nje krijese e re nje vajze mirpo burri nuk e donte kete vajze. Vajza nuk e pranoi kete gje dhe e lindi fmin e vet. Kur lindi fmia babai nuk e mbajti asnjehere ne krah dhe e quajti kopile. Ai i...
Autori: blerta haziri · Lloji: Tregim · Tema: vetmija
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le vajzen ne pylle sepse burri i saj e deshironte nje djale.Burri i tha nese lind vajze do ta vras me duart e mija .Nena nuk duroj qe vajza e saj te vdes dhe...
Autori: Kasandra · Lloji: Tregime per femije · Tema: Nje dite pranverore
Na ishte nje here nje vajze qe e quanin Mira.Ajo po kthehesh ne shtepi nga pikniku me familjen e saj.Rruges pergjate parkut ajo pa nje zoge te lenduar te kemba.Zogu kishte rene nga foleja e tij dhe kishte vrare kemben.Mira e pa menjehere dhe e mori menjeh...
Autori: Liljana gorani · Lloji: Analize letrare · Tema: Princesha dhe ylli qe ra nga qielli
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbreteresha lindi nje femije dhe ata ja vuan emrin marina.marina u rrit dhe u be nje princeshe e perkryer e bukur dhe e shkathet por marina nuk kishte dale ndon...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Vellai ,gjeja me e shtrenjte ne bote
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai gjate gjithe kohes me qorton ne gabimet qe une bej dhe per kete e dua edhe me shume sepse do te thote qe ai kujdeset per mua.Ndihem shume krnare qe kam nje...
Autori: nartila · Lloji: Ese filozofike · Tema: atdheu
Une Milosao Une shpirti i tij (Milosaos) u shkeputa nga trupi, gjaku i te cilit lagu ate dite token e te parevete mi. Nese do me kishin pyetur se cila ishte vdekja qe doja, do i isha pergjigjur “vetem kete. Te jepja jeten per vendin tim.” Vendin...
Autori: Rie · Lloji: Tregime per femije · Tema: Shkolla
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ngrihet dhe ndihmon Nerin te pergatitet per diten e saj te pare te shkolles.Ajo per vete nuk shkonte ne shkolle.qendronte ne shtepi dhe bente punet e shumta....
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Tregim · Tema: Miresia .. <3
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mi...
Autori: Ameli.hajdini@gmail.com · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz 9 vejcare
Historia e nje vajze 9 vjecare Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje. Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndo...
Autori: Esma Rrmoku · Lloji: Tregim · Tema: ,
Nje vajze Kejsi dhjete vjeqare donte te behej spiune,meqe karaten e dint dhe dinte te hetonte.Nje dite hetoi ne lagjen e saj nje grup spiunash.Ajo shkoj te spiunat iu lut ta pranonin,por ata nuk e pranuan. Pastaj kur shkuan spiunat d rrembyen Kejsin .E de...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Hartim · Tema: Djemte
Djemte...Disa persona qe ne pamje te pare duken egoiste,te forte, ne te vertete jane me te mbyllur se vajzat.Ne qofte se jane ne grup ata sillen si te forte,ndersa kur jane vetem per vetem me nje vajze,ata hapen dhe ja tregojne te gjitha sekretet asaj vaj...




Komentet e fundit!

Emri: hh
Email: hhhhhhh5hhh@hotmail.com
Komenti: shmmm bkr teper

Emri: Juli
Email: Juli-ilirjana@hotmail.com
Komenti: E vlersoj shume kete tregim.Mbreme ia thash femijes tim dhe e zuri gjumi menjehere. Te pergezoj... Shpresoj qe perveq ndonje profesion tjeter te shohim edhe si nje shkrimtare

Emri: Mira
Email: Mira2006@live.co.uk
Komenti: Yllka te pergezoj. Paske shume imagjinate



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com