Data e postimit: 2014-04-12 20:36:47
Lexime: 14082
Thesari im
Foto
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Nena
Autori: Click Clack BoOm
Shkolla: Sukth i Ri
Klasa: Xa
Qyteti: Durres
E-mail: ledi.une@hotmail.com


Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell...
Ai engjell ishe ti mami im...
Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua.
Sepse ti je unike,e jashtezakonshme,je mami me e mire ne bote.
Fjalet qe te pershkruaj ty,fjalet qe te shpreh te ghithe dashurine qe kam per ty jane te pakta,nuk me mjaftojne te gjitha fjalet qe ekzistojne...
Te DUA jashtezakonisht shume edhe pse nk ta shpreh...
Besoj se e ke kuptuar se jam nje person qe nuk i shpreh ndjenjat e mia,por i mbaj perbrenda.
Edhe pse me raste vij ne mengjes dhe te puth apo ne darke me beso se nk e bej nga mungesa e dashurise qe kam per ty, por kjo jam un,keshtu kam lind,eshte shume e veshtir te ndryshoj.
E pranoj nk jam vajza qe ti meriton...
Sepse nk jam ajo vajza e dashur,puntore,e mire,por te premtoj se qe sot e tutje do te ndryshoj (ndoshta jo).
Nuk do jem me e ftohte sic me thua gjithmon (fundja nuk jam dhe aq e ftohte vetem pak fare).
Ti je gjithcka kam...
Je thesari im me i cmuar qe mund te ekzistoj...
Je oksigjeni im...
Je motra ime e madhe...
Je shoqja me e mire...
Jam jashtezakonisht krenare qe jam vajza jote.
Cdo vajze do donte te kishte nje mama si ti por sa keq per to dhe sa mire per mua qe je vetem mami im...
Ti ke sakrifikuar gjithcka qe une te jem kjo qe jam sot,
shume here te kam merzitur,ndoshta dhe te kam bere te qash.
ME FAL PER CDO PIKE LOTI QE KE NXJERR PER MUA
Te uroj me gjithe zemer gjithe te mirat e kesaj bote
Sot eshte ditelindja jote...
Sot eshte dita me e bukur e jetes tende dhe vecanerisht e jetes time sepse ne kete dite erdhe ne jete ti...
Te uroj gjithe lumturine,dashurine,paqen,harmonin,miresine e kesaj bote.
Edhe 100 vjece mami...
Uroj tia kalosh sa me bukur sot me familjen tende.
Sikur edhe nje jete te tere te rrija dhe te shkruaja per ty nuk do me mjaftonte.
Keto fjale jane jashtezakonisht shume pak nga ato qe ti meriton
TE DUA PAFUNDESISHT vajza jote...

Vepra te ngjashme
Autori: Paola · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vlera e Nenes
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume.Kur goja ime pershperit fjalen "mami",zemra ime mbushet me gezim.Mami eshte gjithcka per mua.Eshte universi im e cdo gje tjeter qe mund te ekzistoje ne ket...
Autori: Izabela Shelna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami im
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shume sa edhe sikur te gjitha oqeanet , detet, lemenjte te ishin boje per te shkruar s'do mjaftonin, edhe sikur cdo centimeter i tokes te ishte leter s'do dil...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Griselda · Lloji: Leter · Tema: Babi im ❤
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese per nenen
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun me te dashur ne bote nuk eshte e lehte sepse nuk do te mjaftonte nje jete e tere..!! Nena ime e dashur faleminderit x gjithcka qe ke bere per mua mbi te g...
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Urim per 8 mars
Nena eshte emri qe buron si ujvare nga gryka e malit per te rrjedhur ne venat e nje engjelli me emrin femije.Nena eshte nje krijese hyjnore qe si nje shenjt zbret e na mbron nga cdo enderr e frikshme apo rrezik qe na kanoset.Nena eshte krijesa qe shendrr...
Autori: Beren · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami
Mami Ajo qe qe me ka sjelle ne jete,ajo qe me mbush me lumturi,ajo qe me frymezon,ajo qe me mbeshtet ne cdo hap timin,,,e adhuroj ,s mund ta mendoj jeten pa te ,,,pa prezencen e saj,,,pa perkrahjen,,pa perqafimin e saj,,,pa ledhtimet e saj...preheri i sa...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nene
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi qe me fal qetesi,je deti qe me frymezon,je shpirti,qe me mban gjalle.Ishe ti qe qe me solle ne jete,ishe ti qe u kujdese per mua,ishe ti qe rrije zgjuar ku...
Autori: mukades sharka · Lloji: Poezi kolone · Tema: per nenen time te shtrenjte
sa e shtrenjte eshte nena e kristalte porsi hena ajo eshte shume e mire shume e embel shume e dlire eshte e embel si sheqeri eshte e rrepte si hitleri zemra te behet mal kur gabimet ajo ti fal qe kur me keshillen e saj te pare gjithcka te...
Autori: POPULLI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: BABAI IM I SHTRENJTE
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZISTOJ ,ARSYEJA PSE MARR FRYME DHE PSE JETOJ.JE MASHKULLI ME I RENDESISHEM NE JETEN TIME.EDHE PSE NDONJEHERE BEJ GABIME TE LUTEM ME FAL SEPSE JAM AKOMA E VO...
Autori: Flutura Azemi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Mami..
A me do mua? Cfare pyetje eshte kjo mami?A jam kaq e pafytyre saqe mos ta dua personin qe me solli ne jete,une e di mami koheve e fundit ndihem shume e pashprese dhe inatin te cilin e kam me te tjere e heq ne ty,ndersa ti me ata syte e tu qe lotet her pa...
Autori: GertaBatusha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Gezuar Arta!
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakten do mundohesha!Kaloj ore e ore te tera me ty dhe gjithcka me duket e bukur dhe pa djallezi ashtu sic je dhe ti vet nje engjell.Tokes i mungonte ky engjel...




Komentet e fundit!

Emri: 1234
Email: 1234@ymail.com
Komenti: shume e bukur bravo cdo nene e meriton nje leter te tille

Emri: nita
Email: nita-11@in.com
Komenti:

Emri: Klodian Laci
Email: ledi.une1@hotmail.com
Komenti: wou sa bukur.so beautiful

Emri: Klodian Laci
Email: ledi.une1@hotmail.com
Komenti: wou sa bukur.so beautiful

Emri: Klodian Laci
Email: ledi.une1@hotmail.com
Komenti: wou sa bukur.so beautiful



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com