Data e postimit: 2016-09-26 15:30:37
Lexime: 13738
FEMIJA I VETMUAR
Lloji: Tregime per femije
Tema: FAMILJA
Autori: MARSELA SINA
Shkolla: XHEMAL JANCA
Klasa: 6A
Qyteti: GJERGJAN
E-mail: entelaSINA5@GAMIL.COM


ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,MESONTE SHUME ,ISHTE ME REZULTATE TE SHKELQYERA.LINDI ISHTE NJE FEMIJE QE SHKONTE NE KLASEN E 3A I CILI E BENTE SHKOLLEN NE QYTET.NJE DITE ATY PRANE KUR LINDI PO LUANTE I ERDHI NJE BURRE DHE I THA:TI JE LINDI?DHE LINDI I PERGJIGJE: PO UNE JAM.AI BURRI ISHTE XHAXHAI I LINDI.ME PAS XHAXHAI I LINDIT E MORI LINDIN TEK SHTEPIA E TIJ.KALUAN SHUME VITE KUR LINDI ISHTE BERE BURRE I MADH.LINDI NE ATE KOHE QE KISHTE ARDHUR PUNONTE ISHTE BERE MENAXHER I NJE KOMPANIE.LINDI JETOI I LUMTUR NE SHTEPINE E XHAXHAIT TE TIJ DHE XHAXHI E DONTE SHUME LINDIN DHE PO ASHTU DHE KUSHURIRAT E DONIN SHUME LINDIN.LINDI QE NE ATE KOHE NUK KA QENE I VETMUAR QYSH ISHTE ME PERPARA.LINDI JETON I LUTUM.

Vepra te ngjashme
Autori: erza zejnullahu · Lloji: Poezi lirike · Tema: liria
duam paqe dhe liri te jetojm si gjdo femij ,tjemi tlumtur dhe krenare qe na lindi nena shiptare.NA lindi nen lokja nket tok plot ari ku derdhi gjak ADEM JASHARI. Prandaj zbashku oj rini ta gezojm ket liri e tmendojm per ardhameri ...... POEZI PER LIRIN
Autori: Elisa Kastrioti · Lloji: Tregim · Tema: Braktisja
Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia,atë e largoi babai nga shtëpia që ku ishte e vogël sepse nuk dëshironte që fëmijën ta ketë vajzë por djalë. Babai i Artës i kishte thënë n...
Autori: anonim · Lloji: Tregime dashurie · Tema: B......
kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai flok e sy kaf dhe i gjat.kishin 2 vite diference.Djali ishte pak gankster .Vetem ajo e dashuronte ate.Ai nuk donte tja dinte.Shoqet i thane djalit se ajo e...
Autori: BESJANA MARKO · Lloji: Fabul · Tema: TIGRESHA dhe FEMIJET
Ne nje vend te vogel jetonte nje tigreshe ishte shume e bukur e quanin mbretereshe Ishte mesuar me festa dhe urime ishte moskokecarese dhe nje tigreshe trime Kur lindi femijet e keqe u be i pelqente te festonte dhe iken e i le Kur ata u rrit...
Autori: mirlind hasangjekaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: tigresha dhe femijet
Ne nje vend te vogel jetonte nje tigreshe ishte shume e bukur e quanin mbretereshe Ishte mesuar me festa dhe urime ishte moskokecarese dhe nje tigreshe trime Kur lindi femijet e keqe u be i pelqente te festonte dhe iken e i le Kur ata u rrit...
Autori: To.mi. com · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Nje vajze e re martohet ne moshen 15 vjecare mirpo nga kjo vin nje krijese e re nje vajze mirpo burri nuk e donte kete vajze. Vajza nuk e pranoi kete gje dhe e lindi fmin e vet. Kur lindi fmia babai nuk e mbajti asnjehere ne krah dhe e quajti kopile. Ai i...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: ERDI GORENCA · Lloji: Poezi lirike · Tema: POEZI
O atdhe!me je dashur sa me ska; me je nene me je moter e vella. Nga cka rrotull me i shtrenjti ti me je; je me i miri nga cdo qe ka ky dhe Ty perdite nena ime te ka pare dhe yt ne fund ate e pati marre. Numeruar ti pat syri i saj tek ti lindi tek...
Autori: SARA XHELESHI · Lloji: Ese informuese · Tema: HISTORIKU I TIJ
ABDYL FRASHERI lindi ne vitin 1839 ne fshatin Frasher,Shqiperi dhe vidiq me 3 nentor te vitit 1892 ne Stamboll,Turqi ishte patriot demokrat i shquar,nje nga ideologet perparimtare te RILINDJES KOMBETARE dhe ...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: MARIA MARKU · Lloji: Ese argumentuese · Tema: XHAXHI IM I SHTRENJTE
Nje njeri i cili ka sjelle ndryshim ne jeten time eshte xhaxhai im.Ai i ka shpetuar jeten babait tim.Kur babai im ishte ne gjendj te rende per jeten ai nuk hezitoi dhe beri gjithcka per jeten e babait tim.Ne momentin kur mami me tha:"BABI KA SHPETUAR dhe ...
Autori: Liljana gorani · Lloji: Analize letrare · Tema: Princesha dhe ylli qe ra nga qielli
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbreteresha lindi nje femije dhe ata ja vuan emrin marina.marina u rrit dhe u be nje princeshe e perkryer e bukur dhe e shkathet por marina nuk kishte dale ndon...
Autori: Donita Gavazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Epopeja e UÇK-SE
Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ka qene gjithmone muaj i perbashket e i sakrifikices se familjes Jashari. Ishte viti 1998 kur shtepia e familjes Jashari u sulmua nga serbet,ata u tortur...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...




Komentet e fundit!

Emri: artenisa
Email: artenisahana@gmail.com
Komenti: pa lidhje kot fare pz tregim kot kur te beni hers tjtr beheni me bkr

Emri: mirgena
Email: genakrsniqi@hotmail.com
Komenti: me pelqen tregimi por ke perdorur shum fjalen lindi edhe eshte i shkurter

Emri: ariana grande
Email: arianag@hotmail.com
Komenti: kot fare

Emri: ll
Email: lalala@gmail.com
Komenti: lindi...lindi....lindi..............vetem lindi ditke ti

Emri: gisselda
Email: entlasina5@gmail.com
Komenti:

Emri: marse
Email: entlasina5@gmail.com
Komenti: kopila ma pelqeni tregimin

Emri: marsi
Email: entlasina5@gmail.com
Komenti: shume flm qe me keni pelqyer tregimin.......



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com