Data e postimit: 2014-05-29 14:28:03
Lexime: 12207
kurbeti
Lloji: Ese argumentuese
Tema: KURbeti
Autori: Hysa Dritan
Shkolla: xxx
Klasa: xxx
Qyteti: Selanik
E-mail: dritanhysa811@yahoo.com


kurbeti si gjithe gjerate e veshtira si fillim duket si nje loje , per te fituar te ardhura sa me shume dhe . per te bere enderren reale ty duhet thjeshte nje pashaporte per te ber nje udhetime ,, te gjithe te rinjet keshtu vepruan . Lane studimet pergjysmi duke shpresuar nje jete me te mire dhe jeta me e mire per ta kishte vetem nje shprese ku emri i kesaj shprese shkruhesh kurbet ,, lan studimet dhe un nisa si gjithe te rinjet pa menduar se ferri vete do te ishte kjo jete kure behet ne mese dhe kurbeti nisesh pa e ditur se ku dhe se si do ja dalesh ,, Jeta fillon sapo ke hyre ne nje shtet te huaje kur nuk flasin gjuhen tende pore nje gjuhe qe ty te duket e huaj dhe me pase perballesh me pasojat ,, i boshatisur ne xhepate morem rrugen me disa shoke ku dhe si do shkonim nuk e dime as vete kete gje morem plackate dhe u nisem ne xhepa kishim shum pake qindarka i hipem teleforiose dhe lam cdo gje nga pase ,, problemet familjare veshtiresine qe do haseshin ata nga largimi jone nuk patem as mirsine ti puthnim para se te iknim ikem fshehyr me pretekste rrene u ben vite qe u larguam shum veshtiresi u mbine ja dolem mbane te beheshim bosa te vetes por duke harruar familjen neve ikem ne danimarke jetuam punuam dhe fituam ,, familjen kurre se kujtuam kjo eshte gracka e kurbetit

Vepra te ngjashme
Autori: Ersin Jonuzi · Lloji: Poezi lirike · Tema: ne kete poezi behet fjale per jeten e mergimtareve qe kalojne me vite te tera jashte atdheut.. Kjo poezi esh
Kurbeti Plot vuajtje e permallim Kalon jeta ne kurbet plot me mall e kalojne mergimtaret kete jete Ky eshte fakti qe brengos e qe se gjalli te varros te gjith i kuptojn ata por shum pak i vlersojn Shum dhimbje jetojn qe jete te mire te sig...
Autori: Serxho · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet e vjetra
Ishim per piknik,dhe dolem ne malin e Dajtit per piknikun.Morem me vete ushqime nga me te ndryshmet por kur po iknim rruges u prish makina dhe ngelem pa ikur ate dite te bukur.Kjo do me ngelje peng gjithe jeten sepse ishte hera e pare qe ikja per piknik p...
Autori: desara dedolli · Lloji: Pershkrim · Tema: udhetimi per ne mars
UDHETIMI PER NE MARS Une kam vendosur te bej nje udhetim ne nje nga planetet e university,Marsin.U nisa me disa nga shoket e shoqet e mia qe ne mengjes.Morem te gjitha mjetet e nevojshme dhe patjeter kostumin e astronautit.Hypem mbi anijen kozmike d...
Autori: serxho kuka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta dhe ndjenjat
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gjera te kota si alkooli droga e gjera te kota! Reth jetes ne dim shum pak gjera mendoj se ...... disa nuk dine asgje!Per disa jeta vuan e per disa jeta nuk e...
Autori: Enea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shpresa
Nganjehere jeta nuk shkon ashtu sic duhet. Veshtiresite jane gjithmone pjese e saj te cilat na bejne te ecim perpara. Te pakten keshtu mendoj une. Keto veshtiresi te medha qe perbejne jeten perballen gjithnje me shpresen, e cila na ben te besojme se di ia...
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...
Autori: xhuljana dedolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bej cfare ndjen jo cfare thone
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic jan gjerat e mira ashtu dhe te keqijat.Ka raste ku ne kete jete na duhet te veprojme ose saktesisht na detyrojme te bejme gjera qe ne me ndjesine tone nuk d...
Autori: Sali Myftari · Lloji: Poezi personale · Tema: Emigrimi
Ky kurbeti me ka nda, Nga ti nene dhe ti baba, Nga shtepia dhe vendi im, jetoj larg ne emigrim. Sa e veshtire qe qenka jeta, I vetmuar ne kurbet mbeta, pa gezim dhe pa lumturi, Me zor shtyj diten dot spo rri. Thon se shpresa vdes e fundit, nd...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi personale · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: Tedi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Aventure
Gjashte shoke ambicioze, te emocionuar qendrojne ne rreze te malit te Gramozit dhe ishin gati per nje aventure te madhe, gati per te kaluar male, fusha, kodra e lumenj. Une, Kozi, Klausi, vellai i tij Enio, Fabiola, Petri dhe drejtuesi j...
Autori: Ardijona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bëje a'të q'është e drejtë
Te gjith kemi obligimet tona qe fati na i sjell. Te gjith e paraqesim veten ton te fort mendojm se mund te bejm gjdo gje,kemi forc dhe mud te vazhojm rrugen qe e kemi para ejo ate qe e kemi anash. Por Forca Nga nje her na liget,vijn plot semundje qe dua...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: koronavirusi
NE ZEMRA JETON FJALA SHPRESE Boshlleku,vdekja dhe semundja pushtuan vendin. Vdekja po na kalon para sysh dhe semundja eshte bere mbreteresha e vendit,ka vendosur kuroren. Ngado ka rene nje qetesi e madhe. Valle ps...




Komentet e fundit!

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: as mire as keq por 1 gje me beri mua pershtypje. meqe e ke shkruar ne veten e pare do te thote qe e ke provuar vete kurbetin dhe ke shkruar 1 ese per te. po sa vjec je ti qe merresh me keto ese per kalamaj?



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com