Data e postimit: 2013-01-09 09:29:11
Lexime: 15087
Te enderrosh....
Foto
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Te enderrosh....
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Anonim
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te enderrosh per ne femijet eshte gjithcka.Endrrat lidhen me shpresen dhe....bam.....ato zhduken pa lene asnje gjurme.
Ne kete bote nuk ka femije pa endrra ,te keqija dhe te mira jane endrrat e tyre .Por kur nuk realizohen te duket se e gjithe bota po te shembet ,askush nuk te flet sepse...je askush nuk ke qellime ne jete.....hapa qe ti ndjekessh ,te bertasesh me ze te larte dhe te thuash kjo esht endrra ime dhe te gjithe te marrin veshe se edhe ti ke nje deshire te madhe si te gjithe femijet e kesaj bote .
Ndoshta...ndoshta nje shkatrrim i madh e bene boten shkretetire dhe njerezia se ekziston me,atehere mund te thuash "STOP"
Por asgje nuk duhet te te ndal te enderrosh sado i mire dhe i keq qe te jesh.......
Ke shpresa per te ardhmen e cila vjen shpejt ,pa ngurim dhe nuk do t'ia qe ti nuk je gati.
Une shpresoj qqe juve te dashur lexues t'ju plotesohen te gjitha deshirat dhe endrrat qe keni ,dhe mos keni frike se cfare ju pret ne te ardhmen thjesht enderroni dhe enderroni pa funde.

Vepra te ngjashme
Autori: sndi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjithe jeten rendim te realizojme endrrat tona
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjithe kohes ne mendojme per ate c'ka do te vije ne te ardhmen jo per ate qe jetojme.ka njerez qe kane shume endrra ,deshira por nuk mund t'i realizojne per shk...
Autori: Denada · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Endrrat e humbura
Endrrat jane gjithcka ne femijet kemi. Por kur endrrat tona vidhen atehere gjithcka merr fund. Dikush mund te doje te jet rrecituese por kur asaj ia ze vendin dikush tjeter gjithcka merr fund. Dikush kengetar e aktor por ne nuk duhet te dorezohemi dhe per...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Arti dhe enderrat jane shume prane njera-tjetres
Qe te krijosh si fillim duhet te enderrosh. Pas cdo arti fshihet nje enderr te cilen e bejme realitet. Arti dhe enderrat shprehin dicka. Ato te dyja jane sa te njejta,aq edhe te ndryshme. Endrra ka shume,por ato qe shprehen me ane te pikturimit,te artit m...
Autori: Anisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Endrra e prere
Sa bukur eshte qe ta veshim. Jeten me endrra, me deshira per te luftiar per nje qellim te realozojme cdo gje qe e mbajme ne zemer. Jam e vogel ndoshta per ta shpalosur gjithe qellimet qe kam ne jete e te kerkoj me ngulim qe ato te plotesohen,po nuk jam a...
Autori: Ana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Arti
Per disa arti eshte thjeshte nje vizatim ose dicka pakuptim,abstrakt e i merzitshem.Per disa te tjere ai duket fiks si nje labirit,ku qe te dalesh eshte pak e veshtir ose le te themi duhet ti dish rruget qe te cojne ne dalje.Ndoshta qe te vizatosh ose te ...
Autori: Xhesika Dedolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Koha e shkuar
Femijeria ime ka pasur nje subjekt te thjeshte dhe mjaft te zakonshem;nje periudhe e qete, e mbushur me pafajsi, sinqeritet dhe endrra te shumta. Ndoshta duket qesharake por kur isha fare e vogel kisha deshire te behesha princeshe. Sa keq...e zhytur ne at...
Autori: albenita selimaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: qka enderoj kur nuk fle
JO veq une, por te gjith enderojne,endrrat s kane mbarim ,edhe kur te arrim lart prape endrrat na shfaqen ne mendjet tona ...Une enderroj po nje enderr e rikujtoj me se shumti edhe kur fle edhe kur nuk fle ,ajo enderr tashme ka zene nje vend ne mendjen ti...
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshenca
adoleshenca eshte nje periudhe ku cdokush po te kishte mundesine do te deshironte te kthehej.adoleshenca eshte njje teme ku preket ne cdo diskutim mbi femijet.te jesh adoleshent do te thote te jesh nje person qe mendon se jeta eshte nje bahce me lule.gjit...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes, dhe harrojme se po harxhojme dite e dite te tera qe njerezit luten me shpirt ti kene e tju rikthehen. Dhe j...
Autori: frenki hoxha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta jone
Ese per jeten A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes, dhe harrojme se po harxhojme dite e dite te tera qe njerezit luten me shpirt ti kene e tju r...
Autori: Benard Sula · Lloji: Poezi personale · Tema: Endrrat
Dicka te pamundur ti mund te realizosh ndoshta vetem re nje nate por ne te mund te besosh Me trupin i qete mendimet cliron thur neper endrra gjithshka qe deshiron Ne cdo moment ai te jep qetesi me syte te mbyllur shkon ne pafundesi Desh...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...




Komentet e fundit!

Emri: sebi deni
Email: sebisebi@hotmail.com
Komenti:

Emri: Ana
Email: vajza1embel@yahoo.com
Komenti: Esht shum e bukur dhe e vertetπŸ‘ πŸ˜ƒ Kur cdo gje shkon keq kapemi pas endrres 😍😊

Emri: artnesa
Email: nesa-nesa@live.com
Komenti: mendoj qe kjo ese te jep ndejnjen me te bukur mua me pelqej shum pamarr parasysh gjykimet e njerzve te tjer ti duhet ta vazhdosh enderren tende sepse enerrat ne nje dite behen nje realitet i bukur

Emri: Rinesa gjikolli
Email: rinesagj@hotmail.com
Komenti: Sa do te doja ta riktheja kohen si me pas!Te shikoja ata flok kaqurrela me sy te mpreht me nje ngjyre shum te embel qe eshte kafe.Do te deshiroja qe ta kujtoja edhe njehere mesuesen te gjitha ato gjerat qe i kaluam se bashku/Ja se qfar ndodhi erdhi dita kur hyra ne klas te gjashte dhe nje nga nje hyshin disa persona te cilet nuk i njifa por me than me ze te lart ne jemi arsimtart e juaj.Me dukej vetja sikur jam ne nje enderr.POR JAqe u adaptova me arsimtaret.

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: eseja e bukur me pelqeu!

Emri: agnesa
Email: albin.aliaj@live.de
Komenti: palidhjee

Emri: dona
Email: dona@live.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com