Data e postimit: 2020-10-29 21:04:12
Lexime: 10926
Të ndryshëm , por gjithëashtu të barabartë
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Të ndryshëm , por gjithëashtu të barabartë
Autori: Armela Reshiti
Shkolla: 9 Vjeçare Bardhaj
Klasa: 9A
Qyteti: Shkodër
E-mail: armelar@icloud.com


A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzit duket se argumentojnë pafund për këtë temë. Merrni parasysh skenarët e mëposhtëm:

“Ai thotë se nuk dëshiron vëmendje. Por a ia shikonit fytyrën kur u thirr për të folur? Ai qartë e donte vëmendjen. Të gjithë e duam vëmendjen. Jemi të gjithë njësoj.”,

“Nuk i pëlqen kur dikush ndërhyn në jetën e saj personale. Të tjerët mund të pëlqejnë kur i pyet për marrëdhëniet e tyre, por ajo bëhet shumë mbrojtëse. Të gjithë jemi ndryshe, ju i shihni.”.
Shumë njerëz me qëllime të mira do t'ju thonë me urtësi se ne jemi të gjithë unikë, se ne kemi veçoritë dhe idiosinkracitë tona. Kjo ju bën të besoni se asnjë dy njerëz nuk janë njësoj ashtu si asnjë dy flokë dëbore nuk janë njësoj.Pastaj ka edhe të tjerë që këmbëngulin se njësoj apo jo, ne të gjithë jemi flake dëbore. Ata ju thonë se ne jemi të gjithë njëlloj.Rezultati është konfuzion: A jemi të gjithë njësoj apo nuk jemi?
Jam e sigurt se ky konfuzion duhet t'ju ketë kapur në një moment në jetën tuaj. Ju mund të keni luhatur midis dy shkollave të mendimit, në varësi të vëzhgimeve tuaja të fundit.E vërteta, si me shumë gjëra të tjera, qëndron diku në mes dhe jo në ekstremitete.Ne jemi të gjithë të njëjtë, dhe të ndryshëm gjithashtuTë dy shkollat ​​e mendimit janë të sakta. Ne jemi të gjithë të njëjtë, por gjithashtu të ndryshëm nga njëri-tjetri.Njerëzit kanë lindur me disa sjellje të lidhura me tela që janë një pjesë e trashëgimisë sonë gjenetike. Këto janë sjelljet që ne demonstrojmë vetëm sepse jemi njerëz. Edhe binjakët identikë ndryshojnë në sjelljet e tyre të mësuara për shkak të përvojave të ndryshme të jetës. Akoma, aspektet themelore të personalitetit të tyre (të tilla si temperamenti) janë pak a shumë të njëjta pasi këto kontrollohen nga gjenetika.Djali që thotë se nuk dëshiron vëmendje mund të mos ketë fituar kurrë vëmendje. Kështu që ai shpik një gënjeshtër të re: ‘Nuk dua vëmendje’ për të mbrojtur egon e tij. Por kur e pranon, ai sillet si shumica e njerëzve. Vajza që nuk dëshiron që të tjerët të ndërhyjnë në çështjet e saj personale mund të jetë ajo, ambienti i së cilës e bëri atë të besojë se ndërhyrja e të tjerëve mund të dëmtojë marrëdhënien e saj. Ndoshta ajo e pa që kjo i ndodhi dikujt ose ndoshta kjo ndodhi në lidhjen e saj të mëparshme.Disa mund të mos duan te kenë fëmijë,sepse thjesht nuk e shohim atë si një qëllim të rëndësishëm për të pasur në jetë . Disa mund të mos duan të kenë fëmijë, sepse besojnë se planeti është tashmë i mbipopulluar.Disa mund të mos dëshirojnë të martohen sepse janë shumë të apasionuar pas punës së tyre dhe nuk duan të shpenzojnë asnjë kohë ose përpjekje për prindërit.Sjelljet tona të evoluara, që na bëjnë të gjithë njësoj, rezultojnë nga zhytjet gjenetike gjithnjë të pranishme që na shtyjnë të riprodhohen. Ne nuk kemi një zgjedhje për t'i ndaluar këto zhytje.

Vepra te ngjashme
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tregim · Tema: Jemi te ndryshem por te barabarte
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve për tani, por do të kthehemi në këtë më vonë. Të gjithë personat janë të barabartë. Kjo duket e qartë për mua. Tani, unë jam i vetëdijshëm...
Autori: Alisa Aliaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vog...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Miqët
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri është i trishtuar, ata argëtojnë kur dikush është i vetmuar, dhe ata dëgjojnë kur dikush ka probleme. Nuk janë të varieteteve të miqve: bashkë-pu...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Arrita Sadrijaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te jetojm se bashku
Të gjithë njerzit lindin te lirë dhe të barabartë me dinjitet e më të drejta .Ata kanë arsye dhe ndërgjegjje dhe duhet të sillemi në frymë vllazërimi.Një fillim i mbarë është të pranojmë që çdonjëri nga ne mund të krijoj paragjykime...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Milena · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vlera e kulturës tek njeriu
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkolluar,por edhe nga njerëz të tjerë që janë të pashkolluar,por që e marrin kulturën nga përvoja e jetës së tyre.Një njeri i kulturuar është ai nje...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Drejtësia
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në hapsirë e kohë dhe që kurr nuk vdes, për tu kthyer kështu në një nga themelet e jetës njerëzore. Gjendemi, pra, para një të vërtete të madhe që q...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ai njeri qe i ben te lehta gjerat e veshtira!
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegjësi e madhe dhe punë u jepet mësuesve për të ushqyer dhe formuar jetën e të rinjve dhe të ardhmen e vendit të tyre. Mësuesi luan një rol të mad...
Autori: Dolores Alla · Lloji: Rrefenja · Tema: Autizmi
Unë jam një fëmijë me autizem. Jeta ime ka qenë e mbushur me situata të pakuptueshme dhe ndoshta edhe të çuditshme. Gjithmonë jam ndjerë ndryshe, pavarësisht pamjes time fizike që është thuajse e njejtë me atë të moshatarëve të mi. Kam ...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
× Search Modes ALLIMAGESVIDEOSBOOKSNEWSFLIGHTSSEARCH TOOLS Search Results Translation result Love is an intangible feeling that makes us vulnerable to danger, pain and suffering. However, love is the foundation of fr... More Dashuria ësh...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com