Data e postimit: 2015-03-10 17:58:18
Lexime: 12042
Shkolla - Shoqeria !
Lloji: Analize letrare
Tema: Shkolla - Shoqeria !
Autori: Arberita Rraqi
Shkolla: Deshmoret e Kombit ''Vraniq''
Klasa: 6-1
Qyteti: Suhareke
E-mail: arberita.rraqi@zbavitu.com


- Ne ankohemi per shkollen , por ne fakt aty kalojme vitet me te bukura te jetes tone , dhe kjo eshte fale shoqerise. Une ketu do te vazhdoj me presje e jo me pike sepse shkolla dhe shoqeria jane dy gjera shume me vlere . Dhe ne nuk duhet ti humbasim asnjeren sepse shoqeria ka vlerat e veta por edhe shkolla ka te njejta vlera te rendesishme .. Pa shoqeri shkolla nuk do te kishte nje kenaqesi te veqante , sepse shoqeria na ben te lumtur e te gezuar sidomos me shume ne qaste te trishtueshme , te merzitshme etj..
Pra, ne duhet te ja dijme vleren shoqerise por ne duhet te ja dijme vleren edhe shkolles, sepse kur ta humbasim shoqerine atehere do te ja dijme vleren dhe do ti kerkojme ..

Vepra te ngjashme
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shqiperi
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
Autori: Adriola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla
Shkolla ndonjehere mund te na duket e merzitshme ose e veshtire , por ne nuk e kuptojme se aty kalojme vitet me te bukura te jetes sone.Vitet kalojne shume shpejt dhe ne as nuk e kuptojme se si ikin ato por ne duhet te dime vlerat e tyre.cdo shok cdo shoq...
Autori: Jasin Jakupi · Lloji: Hartim · Tema: Dita e alfabetit
Alfabeti yne ka filluar te krijohet me 14 nentor 1908 dhe ka mbaruar me 22 nentor 1908.Prej vitit e derri me sot jane 107 vjet qe ne e festojme diten e alfabetit.Te gjithe ato shkronja qe jane ne alfabet kane vleren e vet.Po te mos ishte krijuar alfabeti ...
Autori: Lirije Xhelili · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla,cerdhe e diturise
Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte. Shkolla,eshte cerdhe e diturise,sepse aty mesohen gjerat e jetes,mesohet llogaritje,shkrim dhe lexim,historine e kombit tone e mesojme,dyert e shkolles jane te hapura gjith...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si te duam e si te na duan . Kemi mesuar belbezimet e para.. Familja eshte gjeja me e mire qe Zoti na ka dhuruar . Sepse askund tjeter nuk munde te gjesh nje...
Autori: KRISTI MERKAJ · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: SHKOLLA E FSHATIT DHE SHKOLLA E QYTETIT
SHKOLLA E FSHATIT ESHTE NJE SHKOLLE E QETE DHE JO ME SHUME KERKESE LLOGARIE .SHKOLLA E FSHATIT NUK ESHTE E KOMPLETUAR ME MJETE MESIMORE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT.SHKOLLA E QYTETIT KA KERKESE LLOGARIE DHE KA MJETE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT DIS...
Autori: A.S.P · Lloji: Ese informuese · Tema: Te perballojme veshtiresite ne jete me ndihmen e shkolles,familjes dhe shoqerise.
Edhe realiteti ka veshtiresite i tija.Keto veshtiresi gjenden perreth nesh cdo dite dhe cdo nate.Nuk eshte dicka e lehte per ta perballuar prandaj na duhet ndihme qe te kalojme ate oqean edhe pse nuk dime not,prandaj ekzistojne prinderit te na japin mbesh...
Autori: Elvira · Lloji: Analize letrare · Tema: Rendesia e shkolles
çdo gje ka rendesine e vet,por edhe shkolla ka nje rendesi te madhe.Shkolla eshte nje gje qe na mesone shume gjera dashuria ndermjete njerzve, miresia e tyre, edukata ,morali gjdo gje eshte nga shkolla.Mua me pelqen shume shkolla sepse shume gjera qe nuk...
Autori: Mitsuki Nemura · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: KULTURA
KULTURA eshte pjese e rendesishme e jetes sone. Pa te ne nuk mundemi te quhemi pjese e shoqerise pa ditur asgje qe ka nevoje shoqeria per tu bere e zhvilluar ne shume aspekte te saj. Njeriu i ndergjegjshem eshte i kulturuar sepse ai ka informacionet e n...
Autori: Glea · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Vetmia apo shoqeria
Ne e dime te gjithe se vetmia eshte gjeja me e keqe,por jo gjithmon edhe vetmia ka avantazhet e saj si dhe shoqeria disavantazhet! Te jesh i "vetmuar" nuk do te thote qe gjithmon je vetem:jo.Vetmia eshte edhe ndonjehere e dobishme,ta jap nje raste:kur je...
Autori: enes byberi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqeria
cdo secili nga ne gjen ne jete shoqerine e tij.shoqeria eshte baza kryesore mbas familjes .ka raste kur shoqeria te ndihmonn por ka raste qe shoqeria te le ne mes te rruges dhe ti detyrohesh ta humbasesh ate.shoqeria nje fjale me shume vlere nje fjale me...
Autori: Ardita Jeliqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kujtim nga shkolla fillore
Eskurzioni ishte nje dite e mrekullueshme,e paharruar ne jeten time.U nisem nga oborri i shkolles me dy autobuse ne ora 07:30.Shkuam neper disa vende te bukura te Kosoves si Prizren.Istog,Gjakove dhe Drenas.Kjo ishe nje ndjenje e paharruar sepse edhe pak ...
Autori: Anisa.H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Nje nga institucionet me te rendesishme ne jete eshte shkolla.Shkolla eshte vater dije,shoqerie dhe nje jete.Sepse ne ne shkolle mesojme,mesojme se si te korrim suksese ne jete.Ne njihemi me shoqerine,krijojme nje rreth shoqeror qe jemi gjithnje se bashku...
Autori: Aurel Lusha · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkolla
Vendi me mire vendi me i shktrejte eshte shkolla.Shkolla eshte çerdhja e diturise sepse aty mesojme gjerat qe na nevojiten ne jete siç jane llogaritja,shkrimi dhe lexim. Historin e vendit tone e mesojme ne çerdhen e diturise pra ne shkolle. Dyert e sh...




Komentet e fundit!

Emri: Denisa Gjoka
Email: denisa22gjoka@gmail.com
Komenti: shoqeria eshte dicka e cmuar prandaj duhet ta ruash shoqerine .♡♥♡♥♡♥

Emri: Dasi
Email: dasi.dasi@hotmail.it
Komenti:

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ppfffff SHOQERIA eshte e RREME, eshte vetem per INTERES. te lutem per kete ME BESO



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com